Stránka 1 z 6

reference chiptuningové firmy

Napsal: 17 pro 2012, 17:33
od 81
Nevíte jak jsou dobří v profi-chiptuning?

www.profi-chiptuning.cz

Napsal: 17 pro 2012, 18:05
od marena tdi
a co chces ladit a od kud jsi ?

Re: reference chiptuningové firmy

Napsal: 17 pro 2012, 18:41
od frenkyy
81 píše:Nevíte jak jsou dobří v profi-chiptuning?

www.profi-chiptuning.cz
někdo kdo ladí vše, pomalu aj letadlo - no nevím nevím (wallbash) (wallbash)

Napsal: 17 pro 2012, 18:54
od kiklop32
Proč ne? To je jak nekoupit si někde vrtačku, protože prodávají i brusky, šroubováky......

Napsal: 17 pro 2012, 19:44
od Forest
Je to otazne - clovek si to necha chipnout, zachutna mu vykon ale zaroven si na nej zvykne. Nasledne pak musi jit k jine firme a zaplatit cely chip znovu, zatimco kdyz by prvni chip zrealizoval jiz u firmy, ktera se zabyva i jinak, nezli jen flasch_chiptuningem, tak by si jen priplatil nejaky rozdil.

Mozna by bylo dobre se jich zeptat, zda treba umeji naladit motor s jinymi tryskami - tak clovek ziska lehce nazor na to, do jake hloubky dane problematice rozumeji.

Napsal: 17 pro 2012, 19:52
od Thomy
co sem koukal, tak ladí na brzdě a ladí i s jiným HW .. bylo tam třeba TDI s FB race510, turbo 110 a nějakej IC z mergla.. každopádně na brzdě vylezlo 140kw ..

edit: http://www.profi-chiptuning.cz/clanky/c ... y-problem/

Napsal: 17 pro 2012, 20:09
od subz3ro_tdi
Vstřikovací trysky: Frateli Bosio Race510
Turbodmýchadlo: Garett 15S (pro motory VW 1.9 TDi-PD o základním výkonu 110 kw)
Nech sa na mna nikto nehneva ale v tak kratkom texte tolko blbosti a nepresnosti vo mne absolutne nevzbudzuje dojem ze dotycny minimalne rozumie s cim pracuje, nieto to este vie adekvatne naladit :roll:
Tych 375Nm na povodnej spojke by som chcel osobne vidiet ;)
Kazdopadne uz vieme od koho pochadzaju tieto exoticke grafy z brzdy :)

Napsal: 17 pro 2012, 20:16
od Forest
Thomy, dekuji za odkaz, ani jsem si nevsiml. Pojdme se na to spolecne podivat:
Provedené úpravy motoru:
Vstřikovací trysky: Frateli Bosio Race510
Turbodmýchadlo: Garett 15S (pro motory VW 1.9 TDi-PD o základním výkonu 110 kw)
Intercooler: použit z Merdes-Benz
Spojka: originální
1) FB jsou pokud vim, Race 520 - ani nevedi co dealuji?

2) Garrett 15S, tedy predpokladam GT1544S znam pouze z motoru 1,4TDI, na kterem by udelali 140kW dost mozna tak s nitrem. Nicmene, kdyz si prectu dodatek, meli namysli zjevne zde kazdemu zname GT1749VB - opet ani nevedi co dealuji/ladi? JAK mohli upravovat motor, aniz by meli prehled o HW?

Originální spojka udrzi alespon strednedobe 140kW, tedy 191 koni?!

... a koukam, ze ani neumeji pocitat, protoze nevim jak u nich, ale tu u nas 130-81 = 49 :roll:

Kdyz se kouknu na fotogalerii, tak vidim jen partu mladaku, na jejichz vyucnich listech jeste nestihl ani zaschnout inkoust.


No, mam duvod se domnivat, ze se da s uspechem pochybovat o jejich serioznosti a paradoxem je, ze podklady pro to dodali oni sami aniz by je kdokoliv nutil.

Napsal: 17 pro 2012, 20:16
od Bóďa
Panečku, od FB si nechali vyrobit vlastní trysky!
A s tím "turbodmýchadlem Garett 15S" to asi pofičí...
140-81=59, ale graf je stejně jen na 130,69 kW, takže je to vlastně jedno...
Ještě nějaké otázky?

Napsal: 17 pro 2012, 20:17
od Bóďa
Forest byl rychlejší. :D

Napsal: 17 pro 2012, 20:22
od acryll
z fotiek by som dvakrat nepovedal, ze ta brzda je u nich.. a ten graf (noteeth) moc tam toho nevidno

na to co vsetko "vedia" poladit by som ocakaval inu paradu co sa tyka brzdy... s hentakym papierom sa neda povedat ci sa nieco "podarilo" naladit

Napsal: 17 pro 2012, 20:23
od BH motor
Thomy píše:co sem koukal, tak ladí na brzdě a ladí i s jiným HW .. bylo tam třeba TDI s FB race510, turbo 110 a nějakej IC z mergla.. každopádně na brzdě vylezlo 140kw ..

edit: http://www.profi-chiptuning.cz/clanky/c ... y-problem/
a brzdene to bolo asi na kotucovej brzde a zapis bol na kotuci s tachografu... ja nic ja len tak

Napsal: 17 pro 2012, 22:22
od Thomy
Mne je to fuk, ja tu nikoho nechvalil a myslim si o tom sve viz FB 510, Garrett 15S .. Ja bych si tam auto upravit nedal (crazy)

Napsal: 17 pro 2012, 23:27
od vilozx6
subz3ro_tdi píše:
Vstřikovací trysky: Frateli Bosio Race510
Turbodmýchadlo: Garett 15S (pro motory VW 1.9 TDi-PD o základním výkonu 110 kw)
Nech sa na mna nikto nehneva ale v tak kratkom texte tolko blbosti a nepresnosti vo mne absolutne nevzbudzuje dojem ze dotycny minimalne rozumie s cim pracuje, nieto to este vie adekvatne naladit :roll:
Tych 375Nm na povodnej spojke by som chcel osobne vidiet ;)
Kazdopadne uz vieme od koho pochadzaju tieto exoticke grafy z brzdy :)
Stano - je to čarovné, čo k tomu dodať. Brankar30 by tu mohol hodiť skúsenosť, kým sme nepoznali BH. Chipuje sa v každom druhom garáži (LOL) .Len tak na okraj keď mi Braňo odladil na sprint 764 - 140PS, prisiel za mnou chlapik, co to je za motor, ze on ma 180PS a utekal som mu po výpadovke. Tak sa pytam, že ako vie, že má 180PS? Ta tak mu povedal v garáži CHIPPER a ja musim mať viac ako 140PS (LOL) -

Napsal: 18 pro 2012, 08:48
od Forest
(offtopic)
@vilozx6: A s faktorem vahy jste nepocitali? 180k by mohl byt nachipovany Passat 2,5 V6 (zaklad 150k), ktery vazi o dobrych 200 kg vice. Takto jsem se spalil ja, kdyz jsem si myslel, ze 150k v G4 Variant pojede G2 1,8 16V PL ... njn, naivni mladi :wink: