Starter cvaka auto štartuje sporadicky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Starter cvaka auto štartuje sporadicky
Dnes auto naštartovalo až na 5te otocenie klucika, starter len cvakal. Paradoxne včera som robil pomocné ukostrenie jeden koniec vodiča na mínus pol batérie druhy koniec hore na blok motora pomocou tenkeho vodiča, môže to mať
súvis ?
súvis ?
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
ak cievka cvaká a štarter netočí , znamená to že je chybný stykač v cievke , alebo silový prívod na ceste k štarteru . Skús odskrutkovať obe matice na cievke a očistiť styčné plochy. Ak cievka cvakne a štarter netočí , skús s citom klepnúť na teleso štartera. Ak sú chybné uhlíky , tak to na chvíľu pomôže . Najlepšie to funguje tak , že pomocník drží kľúčik v štartovacej polohe a ty pritom klepeš na štarter.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
To o cievke viem aj minulé to tu niekto riešil, len mi je čudné že to zacalo robiť od včera ako som spravil pomocnú kostru. A čo spinacia skrinka nemôže tiež robiť ?senioring1 píše:ak cievka cvaká a štarter netočí , znamená to že je chybný stykač v cievke , alebo silový prívod na ceste k štarteru . Skús odskrutkovať obe matice na cievke a očistiť styčné plochy. Ak cievka cvakne a štarter netočí , skús s citom klepnúť na teleso štartera. Ak sú chybné uhlíky , tak to na chvíľu pomôže . Najlepšie to funguje tak , že pomocník drží kľúčik v štartovacej polohe a ty pritom klepeš na štarter.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Zkus roztočit startér spojením přívodu k cívce s vývodem do startéru../Jsou to 2 silné vývody na cívce/ Jakmile to bude se startérem točit pokaždé, je to cívkou , která má napálené doteky uvnitř. Samozřejmě to chce startovat přímo s baterie na 50. přívod /od skřínky/, aby se skřínka vyřadila jako zdroj špatného dotyku...
nepropadat panice...
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Všetko skúsim no až zajtra. Nejde mi ale do hlavi, že to zacalo robiť od kedy som spravil tu kostru cez tenký vodič. Nevadi že som ho dal na blok motora a nie na prevodovku.jericho-3 píše:Zkus roztočit startér spojením přívodu k cívce s vývodem do startéru../Jsou to 2 silné vývody na cívce/ Jakmile to bude se startérem točit pokaždé, je to cívkou , která má napálené doteky uvnitř. Samozřejmě to chce startovat přímo s baterie na 50. přívod /od skřínky/, aby se skřínka vyřadila jako zdroj špatného dotyku...
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
já jsem už měl takhle vydřené tu mosaznou vložku vekteré jezdí to kovové jádro co vytahuje vidličku... bylo vydřené tak, že lezlo vinutí ven... tak já bych bejt tebou kvůli jistotě startér vyndal a na ponku rozhodil.. co sním bude poznáš hned a po vyčištění bude motat líp, než když je převodovka plná směsi vazelínovouhlíkovího prachu a kdoví čeho ještě...
jinak už jsem taky potkal, že bylo přední ložisko na startéru tak vymleté, že startér při startování přeskakoval zuby na setrvačníku
takže než čekat, kdy mne ten startér někde nechá, tak si radši vemu vaťák a startér ven
jinak už jsem taky potkal, že bylo přední ložisko na startéru tak vymleté, že startér při startování přeskakoval zuby na setrvačníku
takže než čekat, kdy mne ten startér někde nechá, tak si radši vemu vaťák a startér ven
Kostra na bloku či na prevodovke je to jedno
Ale sa mi nejako nezdá ten "tenký kábel" čo si použil na kostru
Aký má prierez ? ja by som tam dal 25-ku
Nehovorím, že to musí byť tým, ale mal by tam byť hrubší kábel. A to si ten "tenký káblik" natiahol priamo od mínus baterky na kostru motora ? Už tam nie je žiaden kostrový kábel ku motoru ?
EDIT: až teraz som si všimol, že si napísal, že len pomocnú kostru
už som si myslel, že si pôvodnú kostru nahradil tenkým káblom 



EDIT: až teraz som si všimol, že si napísal, že len pomocnú kostru


Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
to :mik - správna rada je hore citovaná .jericho-3 píše:Zkus roztočit startér spojením přívodu k cívce s vývodem do startéru../Jsou to 2 silné vývody na cívce/ Jakmile to bude se startérem točit pokaždé, je to cívkou , která má napálené doteky uvnitř. Samozřejmě to chce startovat přímo s baterie na 50. přívod /od skřínky/, aby se skřínka vyřadila jako zdroj špatného dotyku...
Upresním len , aby si vylúčil spínaciu skrinku , priveď plus z hrubého kábla od baterky namiesto prívodu z spínačky . Cievka by mala cvaknúť a roztočiť štarter . Ak sa štarter netočí , potom premostením ( podľa Jericho 3 ) vylúčiš kontakty cievky a štarter by sa mal točiť . Ak napriek tomu nejde , skús moju predošlú radu , pretože najčastejšia závada sú zodraté uhlíky , ktoré sú zaseknuté a nemajú kontakt s kolektorom . Poklepanie ich dokáže uvolniť , ale to je len dočasné riešenie.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
senioring1 píše:to :mik - správna rada je hore citovaná .jericho-3 píše:Zkus roztočit startér spojením přívodu k cívce s vývodem do startéru../Jsou to 2 silné vývody na cívce/ Jakmile to bude se startérem točit pokaždé, je to cívkou , která má napálené doteky uvnitř. Samozřejmě to chce startovat přímo s baterie na 50. přívod /od skřínky/, aby se skřínka vyřadila jako zdroj špatného dotyku...
Upresním len , aby si vylúčil spínaciu skrinku , priveď plus z hrubého kábla od baterky namiesto prívodu z spínačky . Cievka by mala cvaknúť a roztočiť štarter . Ak sa štarter netočí , potom premostením ( podľa Jericho 3 ) vylúčiš kontakty cievky a štarter by sa mal točiť . Ak napriek tomu nejde , skús moju predošlú radu , pretože najčastejšia závada sú zodraté uhlíky , ktoré sú zaseknuté a nemajú kontakt s kolektorom . Poklepanie ich dokáže uvolniť , ale to je len dočasné riešenie.
Nebo je cívka propálená a tím pádem KO. Zkusit sehnat jinou a nebo jiný startér. Špatné nejsou tyhle www.alternatory.naautomobily.cz
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Odpojil som pomocné ukostrenie a motor zatiaľ štartuje ok. Nedáva mi to logiku ale niečo asi na tom bolo...Sidonius1 píše:senioring1 píše:to :mik - správna rada je hore citovaná .jericho-3 píše:Zkus roztočit startér spojením přívodu k cívce s vývodem do startéru../Jsou to 2 silné vývody na cívce/ Jakmile to bude se startérem točit pokaždé, je to cívkou , která má napálené doteky uvnitř. Samozřejmě to chce startovat přímo s baterie na 50. přívod /od skřínky/, aby se skřínka vyřadila jako zdroj špatného dotyku...
Upresním len , aby si vylúčil spínaciu skrinku , priveď plus z hrubého kábla od baterky namiesto prívodu z spínačky . Cievka by mala cvaknúť a roztočiť štarter . Ak sa štarter netočí , potom premostením ( podľa Jericho 3 ) vylúčiš kontakty cievky a štarter by sa mal točiť . Ak napriek tomu nejde , skús moju predošlú radu , pretože najčastejšia závada sú zodraté uhlíky , ktoré sú zaseknuté a nemajú kontakt s kolektorom . Poklepanie ich dokáže uvolniť , ale to je len dočasné riešenie.
Nebo je cívka propálená a tím pádem KO. Zkusit sehnat jinou a nebo jiný startér. Špatné nejsou tyhle www.alternatory.naautomobily.cz
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF