ALH vs. ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ALH vs. ASV
Zdravím všechny příznivce TDI
muže mi někdo z Vás zhruba popsat konstrukční rozdíl mezi motory ALH a ASV,je nějaký rozdíl třeba v uložení kliky,
ptám se protože mám octavii s motorem ALH a přemýšlím o nějakém koni navíc,ale max.do 110kw abych nemusel měnit turbo.motor má najeto 170000km olej měněn po cca 10000km a celkově v dobrém udržováném stavu.přemýšlel jsem o výměně za verzi ASV pokud je tento motor nějak zásadně "lepší",ale na druhou stranu se mi nechce pouštět auto,které dobře znám...
Díky za Vaše názory
muže mi někdo z Vás zhruba popsat konstrukční rozdíl mezi motory ALH a ASV,je nějaký rozdíl třeba v uložení kliky,
ptám se protože mám octavii s motorem ALH a přemýšlím o nějakém koni navíc,ale max.do 110kw abych nemusel měnit turbo.motor má najeto 170000km olej měněn po cca 10000km a celkově v dobrém udržováném stavu.přemýšlel jsem o výměně za verzi ASV pokud je tento motor nějak zásadně "lepší",ale na druhou stranu se mi nechce pouštět auto,které dobře znám...
Díky za Vaše názory
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Fesak, nebud taky sebaisty vo veciach v ktorych nemas 100% istotuADKO13 píše:Rozdiel medzi ALH-ASV jje v tryskach.. a v softe.. nic ine


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
motor
dělal jsem tu samou výměnu, nic těžkého je přizpůsobení jednotka a nahrání softu, ale nepouštěl bych se do toho pokud motor není KO je to zbytečné.., to si raději dej čerpadlo a vstřiky a máš to skoro samí
To fakt ? tak ospravedlnujem... ake su tam potom rozdieli ?subz3ro_tdi píše:Fesak, nebud taky sebaisty vo veciach v ktorych nemas 100% istotuADKO13 píše:Rozdiel medzi ALH-ASV jje v tryskach.. a v softe.. nic ineSamotny ASV motor je technologicky iny - dost podobny PD motorom (aj ked konstrukcne slabsi), plus tam moze byt rozdiel v pouzitych komponentoch, kedze ALH mal nejaku prechodovu fazu
to mi dá i tak já jezdím v klidu ale občas se někdo diví co se v tý hrobce skrývá 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Presne tak veď s ALH motorom tu majú chalani aj 140kw a drží to.Bóďa píše:Dávat ASV je zbytečné, do 110 kW to vydrží jakýkoliv motor 1.9 TDI ( AGR, ALH, AHF, ASV ).

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Re: ALH vs. ASV
110kW ti to ALH znesie ako by nic.. Len budes potrebovat vacsie turbo ( napr GT1749VA) a vstreky Sprint 764.karluci2 píše:Zdravím všechny příznivce TDI
muže mi někdo z Vás zhruba popsat konstrukční rozdíl mezi motory ALH a ASV,je nějaký rozdíl třeba v uložení kliky,
ptám se protože mám octavii s motorem ALH a přemýšlím o nějakém koni navíc,ale max.do 110kw abych nemusel měnit turbo.motor má najeto 170000km olej měněn po cca 10000km a celkově v dobrém udržováném stavu.přemýšlel jsem o výměně za verzi ASV pokud je tento motor nějak zásadně "lepší",ale na druhou stranu se mi nechce pouštět auto,které dobře znám...
Díky za Vaše názory
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.