Brzdy G 3
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 405
- Registrován: 23 led 2006, 18:38
- Bydliště: Moravské Budějovice
Odpovědi: 0
Brzdy G 3
Poraďte,nebo alespoň něco doporučte,kde začít.Asi se všichni shodnem,že tyto auta nikdy moc nebrzdila.Nedávno jsem se zapoměl a když jsem potřeboval vyjet z dílny(po výměně zadních válečků-podotýkám,ža to nebylo odvzdušněný)jsem asi dvakrát prošlápl pedál až na podlahu.Od té doby nejsem schopen dát ty brzdy do nějakého slušného stavu.Co se kde mohlo stát???Podezdřívám hlavní brz.válec.Co vy na to???
VW Transporter T5,čip Reesha-Huml
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
- schonus
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 369
- Registrován: 25 led 2006, 09:14
- Bydliště: Pilsner
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Re: Brzdy G 3
Samotnyho by me zajimalo reseni ...otapa píše:Poraďte,nebo alespoň něco doporučte,kde začít.Asi se všichni shodnem,že tyto auta nikdy moc nebrzdila.Nedávno jsem se zapoměl a když jsem potřeboval vyjet z dílny(po výměně zadních válečků-podotýkám,ža to nebylo odvzdušněný)jsem asi dvakrát prošlápl pedál až na podlahu.Od té doby nejsem schopen dát ty brzdy do nějakého slušného stavu.Co se kde mohlo stát???Podezdřívám hlavní brz.válec.Co vy na to???
Mam Toledo a brzdy z GIII/Abs, at delam co delam (nove kotouce, desky ATE, hadice, kapalina pro ABS, valecky a pakny) neni mi pomoci. Mam uz podezreni jen na valec, ale jestli to tim uz nebude, vyhodim 2000kc do luftu a vuz shodim ze skaly.
Muj problem :> Po razantnim seslapnuti pedalu mi nikdy, krom snehu a ledu a to stejne spusti ABS, nejdou kola do smyku. Dokonce prolitnu az na podlahu a auto stale jede. Podotykam, vuz je uz po nekolikate odvzdusnen!
STOledo 1M, AHF - poladeno
Jestli se vám jedná o to, že vám pedál brzdí moc dole, tak je velká vůle v zadních bubnových brzdách, samostavy už to nevymezí. Řešení? Pokud jste brzdy měli rozdělané, je dobré máznout ten rozpěrnej klínek jak k němu vede zespoda to pérko. Po složení brzdy je potřeba, aby vám někdo silou šlápl na brzdu a vy kladivem pobouchali brzdovej buben, ty klínky ještě poskočí dolů. Je samozdřejmě nutné, aby se po odbrzdění buben otáčel volně. Někdy je potřeba provést pobouchání znova. Nakonec doseřídit ruční brzdu seřízením lana. Ruční brzda by měla jít zatáhnout tak na 2-3 zuby. Když tohle všechno uděláte, tak uvidíte jak budete mít pedál nahoře a bude to i o něco líp brzdit. Toť mé zkušenosti s bubnovými brzdami na koncernových vozech.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 23 led 2006, 20:18
- Bydliště: Chomutovsko
Odpovědi: 0
Mám,ale začal bych u těch samostavů,jak píše Huml.U starýho passata jsem jednou prošlápnul pedál na podlahu a už jsem měl po hehe.Přegumičkoval jsem ho,válec vyčistilotapa píše:to Huml-díky a asi se na ten zadek podívám znuvu,ale zeptám se ještě jednou-nemáte někto zkušenost,že když se ten pedál prošlápne až na podlahu,že se může něco přihodit v hlavním válci??

SHARAN AUY 2002
- Ploskonosnik Bodrý
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 15 bře 2006, 22:05
- Bydliště: já su z Prahy
Odpovědi: 0