HDI 2.0 RHZ nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
HDI 2.0 RHZ nestartuje
Zdravím,
mám problém s HDI 2.0 - 80kw RHZ v Xantii.
Do teploty kolem 0 startuje relativně dobře,jak začne mrznout musím dlouho bez přestání točit,motor poprskává hulí a trvá min 30s a déle než chytne.
Řeším to už od minulé zimy a stále bezvýsledně.
Auto má nové žhavky,novou 74ku Vartu,repasovené vstřiky,vyměněné vysokotlaké čerpadlo,nový DRV ventil,samozřejmě pravidelně měněný palivový filtr+jezdím na Vervu.
Diagnostika nic neukazuje.
Má někdo nějaký nápad?
Dík Pex
mám problém s HDI 2.0 - 80kw RHZ v Xantii.
Do teploty kolem 0 startuje relativně dobře,jak začne mrznout musím dlouho bez přestání točit,motor poprskává hulí a trvá min 30s a déle než chytne.
Řeším to už od minulé zimy a stále bezvýsledně.
Auto má nové žhavky,novou 74ku Vartu,repasovené vstřiky,vyměněné vysokotlaké čerpadlo,nový DRV ventil,samozřejmě pravidelně měněný palivový filtr+jezdím na Vervu.
Diagnostika nic neukazuje.
Má někdo nějaký nápad?
Dík Pex
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33636
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Sorry nevsimol som si ze mas repas vstreky, ale este to nic neznamena!! Vcera som menil tie repasy na renault a drb, jeden ani necukol...
Mas zakategorizovanu vymeny vstrekovacov? Cez lexiu to ide..
Opis to viac, auto nejde odkedy? preco si menil tie veci? bolo predtym horsie? Ako si dosiel na vstreky a cerpadlo? Nema to vzduch? Padava tam nafta. Priehladnu trubku na privod a pozerat. Filter netecie? Kuri to na stiplavo bielo ked to nabehne?
Mas zakategorizovanu vymeny vstrekovacov? Cez lexiu to ide..
Opis to viac, auto nejde odkedy? preco si menil tie veci? bolo predtym horsie? Ako si dosiel na vstreky a cerpadlo? Nema to vzduch? Padava tam nafta. Priehladnu trubku na privod a pozerat. Filter netecie? Kuri to na stiplavo bielo ked to nabehne?
..vsak na xatntii nic kategorizovat netreba.tymto starym HDickam je to uplne jedno..treba na diag kuknut tlak v rampe a uvidi sa..inak je to tapanie v tme kedze je vsetko vymenene..samzrejme sprava sa to ako total mrtve vstreky ale mal som na aute take co malo korekcie cc 5 a startovalo to dobe, aby to nemalo slabe tlaky a pol miliona na hrbe
Co podla mna bude mat dobre na hrbe....Este je chronicke ze odchadza pumpa v nadrzi...aspon zo 40% mrdne tato.. Alebo je to zadrbane cele a nepretiahne si dost nafty.bjukemen píše:..vsak na xatntii nic kategorizovat netreba.tymto starym HDickam je to uplne jedno..treba na diag kuknut tlak v rampe a uvidi sa..inak je to tapanie v tme kedze je vsetko vymenene..samzrejme sprava sa to ako total mrtve vstreky ale mal som na aute take co malo korekcie cc 5 a startovalo to dobe, aby to nemalo slabe tlaky a pol miliona na hrbe
A jo jasne, chlapik musi merat a kuknut diak a merane hodnoty...Ale aj tak by som dal manometer na rampu... Ked ma vriti cidlo tlaku co nie vzdy diag vyhodi tak mu to trt pomoze a bude sa tapat v mylnych hodnotach...
Kazdy jeden den nejaka takato mrcha pride a stale sa to sere...ono uz skor plakat ako sa smiat lebo pomnoho casu to je mrcha s 2010 a je tam nasracku cela elektrika alebo podobne....
..ja mam z HDI zase len dobre skusenosti sam som ho mal poladene riadne, sice 2.2hdi ale nedam nan dopustit, keby sa auto udrzuje tak ako ma nic sa neserie, ale každi iba jazdi a tym sa to konci..
..hej podavacka odchadza, koli tomu mal kamos piliny s komutatora v nafte ale tak co uz, ja si zvyknem vsetko kontrolovat :p
..tak ci tak treba hladat, diag. kumat atd. od stola sa tazko radii
..hej podavacka odchadza, koli tomu mal kamos piliny s komutatora v nafte ale tak co uz, ja si zvyknem vsetko kontrolovat :p
..tak ci tak treba hladat, diag. kumat atd. od stola sa tazko radii
Janse, to chapem lebo vidim ze vies ocom hovoris, no co ja robim, tak bohuzial, na ziadnom aute nevidim znamku udrzby...Neviem ako je to v inych statoch ale vo FR je to bieda. Tu ako by si nat nikto hlavu nelamal. Ale narieka potom ked to pride.bjukemen píše:..ja mam z HDI zase len dobre skusenosti sam som ho mal poladene riadne, sice 2.2hdi ale nedam nan dopustit, keby sa auto udrzuje tak ako ma nic sa neserie, ale každi iba jazdi a tym sa to konci..
..hej podavacka odchadza, koli tomu mal kamos piliny s komutatora v nafte ale tak co uz, ja si zvyknem vsetko kontrolovat :p
..tak ci tak treba hladat, diag. kumat atd. od stola sa tazko radii
A mam pocit ze auta na vyvoz co sa tyka PSA su rozdielne. Skutocne som nevidel az tak strasne a tak moc zlikvidovane motory a alektriku PSA ako tu.
Já vyčítám např. 2,2HDI - lépe řečeno firmě, že u motoru s hlavou plnou vahadel hyder a ventilů nemají na rozvodech aut. napínací kladku...Jsou 100 let za opicemi...To je hlavní ůdržba, kterou tenhle motor potřebuje a druhý je olej z mateřské země a to je Total a ne nějaké eurovynálezy za pár šupů... 

nepropadat panice...
Začnu popořadě.
- žhavky vyměněné a přezkoušené.Napětí měřené přímo na nich při startu,vše ok.Nicméně každý píše že HDi startuje Do - 10 i bez žhavení pokud má tlaky.
- Auto jsem kupoval od pána s rodinou,měl Xanťu skoro 8 let a nedal na ní dopustit.Na tachometru je 240tis,moc tomu nevěřím ale auto je uvnitř i zvenku zachovalé,motor jde tiše bez hluků,olej nebere takže si myslím že má ještě slušnou porci km před sebou.
- sám diagnostiku nemám ale měl jsem to u dvou lidí co se Francouzema zabívají a všechny hodnoty jsou prý v normě.
-Bratr má Xanťu se stejnou motorizací takže teď zkouším měnit díly od něj.
Problém je v tom že nejde nastartovat pouze když delší dobu stojí ,min celý den a je mráz.Dnes po 12 hodinách v -5 chytla na otočení.
Zkusím vyměnit podávací čerpadlo a uvidím.Už jsem ho venku měl a čistil sítko ale žádná změna.
Ještě dotaz,kde se nechá za rozumnou cenu sehnat Lexia s adaptérem?
- žhavky vyměněné a přezkoušené.Napětí měřené přímo na nich při startu,vše ok.Nicméně každý píše že HDi startuje Do - 10 i bez žhavení pokud má tlaky.
- Auto jsem kupoval od pána s rodinou,měl Xanťu skoro 8 let a nedal na ní dopustit.Na tachometru je 240tis,moc tomu nevěřím ale auto je uvnitř i zvenku zachovalé,motor jde tiše bez hluků,olej nebere takže si myslím že má ještě slušnou porci km před sebou.
- sám diagnostiku nemám ale měl jsem to u dvou lidí co se Francouzema zabívají a všechny hodnoty jsou prý v normě.
-Bratr má Xanťu se stejnou motorizací takže teď zkouším měnit díly od něj.
Problém je v tom že nejde nastartovat pouze když delší dobu stojí ,min celý den a je mráz.Dnes po 12 hodinách v -5 chytla na otočení.
Zkusím vyměnit podávací čerpadlo a uvidím.Už jsem ho venku měl a čistil sítko ale žádná změna.
Ještě dotaz,kde se nechá za rozumnou cenu sehnat Lexia s adaptérem?