HDI 2.0 RHZ nestartuje

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pex
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2012, 09:12

HDI 2.0 RHZ nestartuje

Příspěvek od pex »

Zdravím,
mám problém s HDI 2.0 - 80kw RHZ v Xantii.
Do teploty kolem 0 startuje relativně dobře,jak začne mrznout musím dlouho bez přestání točit,motor poprskává hulí a trvá min 30s a déle než chytne.
Řeším to už od minulé zimy a stále bezvýsledně.

Auto má nové žhavky,novou 74ku Vartu,repasovené vstřiky,vyměněné vysokotlaké čerpadlo,nový DRV ventil,samozřejmě pravidelně měněný palivový filtr+jezdím na Vervu.

Diagnostika nic neukazuje.

Má někdo nějaký nápad?

Dík Pex
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 18:38

Příspěvek od dodi911 »

Pozri hodnoty od teplotnych cidiel a narast tlaku paliva, ked to nestartuje. Inak ked si menil zhavice, tak si kontroloval ci to vobec zhavi?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

najdi si v diagnostice tlak paliva a napiš je tam nula začneš točit klíčkem a co se děje


pak ucpi egr jestli ti náhodou motor nedusí výfukem

;)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Nastartuj to cez cistic brzd, to naskoci, potom nahod na prepady vstrekovacov banky a nechaj minutu bezat..Je to francuz, budu tam vriti vstrekovace alebo cidlo v rampe.

Tlak by som meral manometrom na rampe a nie diagnostikou. Ver mi ze tam je obcas zaujimavy rozdiel.
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Sorry nevsimol som si ze mas repas vstreky, ale este to nic neznamena!! Vcera som menil tie repasy na renault a drb, jeden ani necukol...

Mas zakategorizovanu vymeny vstrekovacov? Cez lexiu to ide..

Opis to viac, auto nejde odkedy? preco si menil tie veci? bolo predtym horsie? Ako si dosiel na vstreky a cerpadlo? Nema to vzduch? Padava tam nafta. Priehladnu trubku na privod a pozerat. Filter netecie? Kuri to na stiplavo bielo ked to nabehne?
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Rele zhavenia ok? Kolko to ma KM?
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..vsak na xatntii nic kategorizovat netreba.tymto starym HDickam je to uplne jedno..treba na diag kuknut tlak v rampe a uvidi sa..inak je to tapanie v tme kedze je vsetko vymenene..samzrejme sprava sa to ako total mrtve vstreky ale mal som na aute take co malo korekcie cc 5 a startovalo to dobe, aby to nemalo slabe tlaky a pol miliona na hrbe
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

bjukemen píše:..vsak na xatntii nic kategorizovat netreba.tymto starym HDickam je to uplne jedno..treba na diag kuknut tlak v rampe a uvidi sa..inak je to tapanie v tme kedze je vsetko vymenene..samzrejme sprava sa to ako total mrtve vstreky ale mal som na aute take co malo korekcie cc 5 a startovalo to dobe, aby to nemalo slabe tlaky a pol miliona na hrbe
Co podla mna bude mat dobre na hrbe....Este je chronicke ze odchadza pumpa v nadrzi...aspon zo 40% mrdne tato.. Alebo je to zadrbane cele a nepretiahne si dost nafty.

A jo jasne, chlapik musi merat a kuknut diak a merane hodnoty...Ale aj tak by som dal manometer na rampu... Ked ma vriti cidlo tlaku co nie vzdy diag vyhodi tak mu to trt pomoze a bude sa tapat v mylnych hodnotach...

Kazdy jeden den nejaka takato mrcha pride a stale sa to sere...ono uz skor plakat ako sa smiat lebo pomnoho casu to je mrcha s 2010 a je tam nasracku cela elektrika alebo podobne....
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Niesim si 100pro isty, ale myslim ze oznacenie xantia II uz malo kategorizaciu. Uz tie uplne posledne posledne co boli. Ale mari sa mi ze to nemalo u tohoto modelu vplyv asi na nic.
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..ja mam z HDI zase len dobre skusenosti sam som ho mal poladene riadne, sice 2.2hdi ale nedam nan dopustit, keby sa auto udrzuje tak ako ma nic sa neserie, ale každi iba jazdi a tym sa to konci..

..hej podavacka odchadza, koli tomu mal kamos piliny s komutatora v nafte ale tak co uz, ja si zvyknem vsetko kontrolovat :p


..tak ci tak treba hladat, diag. kumat atd. od stola sa tazko radii
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

bjukemen píše:..ja mam z HDI zase len dobre skusenosti sam som ho mal poladene riadne, sice 2.2hdi ale nedam nan dopustit, keby sa auto udrzuje tak ako ma nic sa neserie, ale každi iba jazdi a tym sa to konci..

..hej podavacka odchadza, koli tomu mal kamos piliny s komutatora v nafte ale tak co uz, ja si zvyknem vsetko kontrolovat :p


..tak ci tak treba hladat, diag. kumat atd. od stola sa tazko radii
Janse, to chapem lebo vidim ze vies ocom hovoris, no co ja robim, tak bohuzial, na ziadnom aute nevidim znamku udrzby...Neviem ako je to v inych statoch ale vo FR je to bieda. Tu ako by si nat nikto hlavu nelamal. Ale narieka potom ked to pride.
A mam pocit ze auta na vyvoz co sa tyka PSA su rozdielne. Skutocne som nevidel az tak strasne a tak moc zlikvidovane motory a alektriku PSA ako tu.
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..tak to je dost smutne ted frantici to tak humpluju, potom znacka straca povest koli zanedbanej udrzbe.. :(
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
romčo
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2008, 22:15
Bydliště: PB

Příspěvek od romčo »

Nazdar borci.Čo je u vás poriadna údržba pre hdi?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já vyčítám např. 2,2HDI - lépe řečeno firmě, že u motoru s hlavou plnou vahadel hyder a ventilů nemají na rozvodech aut. napínací kladku...Jsou 100 let za opicemi...To je hlavní ůdržba, kterou tenhle motor potřebuje a druhý je olej z mateřské země a to je Total a ne nějaké eurovynálezy za pár šupů... :)
nepropadat panice...
pex
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2012, 09:12

Příspěvek od pex »

Začnu popořadě.

- žhavky vyměněné a přezkoušené.Napětí měřené přímo na nich při startu,vše ok.Nicméně každý píše že HDi startuje Do - 10 i bez žhavení pokud má tlaky.
- Auto jsem kupoval od pána s rodinou,měl Xanťu skoro 8 let a nedal na ní dopustit.Na tachometru je 240tis,moc tomu nevěřím ale auto je uvnitř i zvenku zachovalé,motor jde tiše bez hluků,olej nebere takže si myslím že má ještě slušnou porci km před sebou.
- sám diagnostiku nemám ale měl jsem to u dvou lidí co se Francouzema zabívají a všechny hodnoty jsou prý v normě.
-Bratr má Xanťu se stejnou motorizací takže teď zkouším měnit díly od něj.

Problém je v tom že nejde nastartovat pouze když delší dobu stojí ,min celý den a je mráz.Dnes po 12 hodinách v -5 chytla na otočení.

Zkusím vyměnit podávací čerpadlo a uvidím.Už jsem ho venku měl a čistil sítko ale žádná změna.


Ještě dotaz,kde se nechá za rozumnou cenu sehnat Lexia s adaptérem?
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“