Co říkáte na Dakar, ani nevím, co má Tatrovka pod kapotou
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Co říkáte na Dakar, ani nevím, co má Tatrovka pod kapotou
Jede ještě vůbec vzduchem chlazený motor nebo má již odzvoněno?
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4278
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
dávno už vzducháče nejedou
http://www.loprais.cz/dakar/en/cars/129 ... rincess-69

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
jj, Loprais má Deutz V8 s mechanickým vstřikováním, 1000koní, 3500Nm..
co tam má Kolomý nebo ostatní, to netuším... ale vzducháče už dávno ne.
Jinak českým posádkám fandím
co tam má Kolomý nebo ostatní, to netuším... ale vzducháče už dávno ne.
Jinak českým posádkám fandím

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Bonver dakar teamu dodal motory GYRTECH Buggyra team a mají obsah 13l a cca 900koní.
Kolomý měl problem s plynovým pedálem,který občas špatně komunikoval s řj
P.s. jinak ten motor vychází z caterpillaru C13
Kolomý měl problem s plynovým pedálem,který občas špatně komunikoval s řj
P.s. jinak ten motor vychází z caterpillaru C13
Naposledy upravil(a) alean dne 21 led 2013, 18:17, celkem upraveno 1 x.
C-18 jsme měli nedávno na dílně. Bylo to v Claasu kombajnu. Někde budu mít možná i fotky když to bylo rozebraný 

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

Zkusim pohledat. Už je to ale 3/4 roku co se to dělalo, tak uvidim zda najdu:-)
Co si tak matně pamatuju, tak vím že se tam 100% měnili všechny vstřiky. Dělalo se něco s celou řepou myslím. Už fakt nevím. Někudy se srala voda do motoru a tak to měli kluci dlouho na dílně. Zkusim pohledat až budu mít chvilku času.
Co si tak matně pamatuju, tak vím že se tam 100% měnili všechny vstřiky. Dělalo se něco s celou řepou myslím. Už fakt nevím. Někudy se srala voda do motoru a tak to měli kluci dlouho na dílně. Zkusim pohledat až budu mít chvilku času.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

no bóže ,se ti nikdy nestalo že napíšeš něco jiného než myslíšMíšánek píše:13 000 litrů, jo?alean píše:Bonver dakar teamu dodal motory GYRTECH Buggyra team a mají obsah 13000l a cca 900koní.
Kolomý měl problem s plynovým pedálem,který občas špatně komunikoval s řj
P.s. jinak ten motor vychází z caterpillaru C13

no to jo,ale když ho David Vršecký trošku upraví a naladí tak je z něj tohle:
Specifikace motoru GYRTECH BB MK10-3EC
Objem: 12.500 ccm
Ventil/válec: 6/4
Turbodmychadlo: Schwitzer
Výkon: 1050HP
Maximální točivý moment: 6000Nm (omezený)
Vstřikování: GYRTECH 3EC -R10
a tady motor v akci
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... mfkHj1hIHU
Specifikace motoru GYRTECH BB MK10-3EC
Objem: 12.500 ccm
Ventil/válec: 6/4
Turbodmychadlo: Schwitzer
Výkon: 1050HP
Maximální točivý moment: 6000Nm (omezený)
Vstřikování: GYRTECH 3EC -R10
a tady motor v akci
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... mfkHj1hIHU