Stránka 1 z 1
Nové turbo ASV
Napsal: 20 led 2013, 19:43
od wentil
Chlapi před výměnou turba mi auto hezky odfukovalo do výfuku a po výměně za nové to přestalo dělat. Je to normalní? Kat je vykuchanej od začátku co auto mám. Přestalo to dělat i to, že když sem ať za studena tak za tepla nastartoval turbo se na volnobeh roztočilo a bylo slyšet ve výfuku. Teď ne. Jakej máte názor?Dík
Napsal: 20 led 2013, 20:41
od RudisTDic
Nehledej v tom nic..tvé turbo bylo nejspíš zanesené a regulace nechodila..tím,že máš funkční turbo,tak to funguje a nedělá to co nemusí
Měl jsem stejný "problém" ,,já akorát turbo vyčistil..
Napsal: 20 led 2013, 20:50
od wentil
RudisTDic píše:Nehledej v tom nic..tvé turbo bylo nejspíš zanesené a regulace nechodila..tím,že máš funkční turbo,tak to funguje a nedělá to co nemusí
Měl jsem stejný "problém" ,,já akorát turbo vyčistil..
+
Zanesený nebylo. Při koupi auta sem čistil.Regulace fungovala bez problému. Já to měnil z toho důvodu, že mělo najeto a profukovalo z příruby nad regulací. Naopak se mi líbilo, že to pískalo a odfukovalo:-D řeším hlavně to, že to má jinej průbeh a jiné jízdní vlastnosti. Předtím to táhlo lépe.Ale počkám až bude nad nulou. Mám velký IC a teplota nasávaného je u nuly, což nevím jestli je uplně nej
Napsal: 20 led 2013, 22:15
od RudisTDic
Tak zkus zkrátit táhlo regulace..turbo si dával úplně nové,nebo použité?
Bylo by dobré to nalogovat,tam by bylo vidět kde je problém..
Napsal: 20 led 2013, 22:40
od wentil
RudisTDic píše:Tak zkus zkrátit táhlo regulace..turbo si dával úplně nové,nebo použité?
Bylo by dobré to nalogovat,tam by bylo vidět kde je problém..
Jasně novej garett. Log už jsem poslal úpravci. Ale jestli chceš hod mi do sz mail přepošlu. Auto celkově řed rozvody a turbem jezdilo svižněji. Když jsem to měl na brzdě 150koníku 228Nm . Já akorát nevím jak je to s tím větším IC v zimě.Mám origo turbo co se osazuje na ASV a teplota nasavanehe ted v 3Stupně při normální jízdě.
Napsal: 20 led 2013, 22:57
od Sayllo
wentil píše:RudisTDic píše:Tak zkus zkrátit táhlo regulace..turbo si dával úplně nové,nebo použité?
Bylo by dobré to nalogovat,tam by bylo vidět kde je problém..
Jasně novej garett. Log už jsem poslal úpravci. Ale jestli chceš hod mi do sz mail přepošlu. Auto celkově řed rozvody a turbem jezdilo svižněji. Když jsem to měl na brzdě 150koníku 228Nm . Já akorát nevím jak je to s tím větším IC v zimě.Mám origo turbo co se osazuje na ASV a teplota nasavanehe ted v 3Stupně při normální jízdě.
No pockaj, teplota nasaveneho alebo teplota vtlaceneho?
Hacik je vtom ze nasaty vzduch sa nema moc kde ohriat a je rovnaky ako okolie... Ten potom putuje do pekne rozpaleno turba kde uz ma tak cca 90-120 stupnov, potom sa prezenie cez neefektivny cooler a v sani motora ma tak 70-75. a to je vonku dajme tomu tak 5celzia.
Napsal: 20 led 2013, 23:04
od wentil
Sayllo píše:wentil píše:RudisTDic píše:Tak zkus zkrátit táhlo regulace..turbo si dával úplně nové,nebo použité?
Bylo by dobré to nalogovat,tam by bylo vidět kde je problém..
Jasně novej garett. Log už jsem poslal úpravci. Ale jestli chceš hod mi do sz mail přepošlu. Auto celkově řed rozvody a turbem jezdilo svižněji. Když jsem to měl na brzdě 150koníku 228Nm . Já akorát nevím jak je to s tím větším IC v zimě.Mám origo turbo co se osazuje na ASV a teplota nasavanehe ted v 3Stupně při normální jízdě.
No pockaj, teplota nasaveneho alebo teplota vtlaceneho?
Hacik je vtom ze nasaty vzduch sa nema moc kde ohriat a je rovnaky ako okolie... Ten potom putuje do pekne rozpaleno turba kde uz ma tak cca 90-120 stupnov, potom sa prezenie cez neefektivny cooler a v sani motora ma tak 70-75. a to je vonku dajme tomu tak 5celzia.
no pokud meřím na správném kanále myslím že 7 tak je to stlačený. Vím že na origu sem měl v létě 75-90 a jednoho krásného dne se mi cooler v německu při 200km/h rychlosti rrozlitl.-D právě že když sem dal velkej teplota šla dolu o dost hodně.
Napsal: 20 led 2013, 23:22
od Sayllo
No neviem ale teplota 3stupne pri cidle tlaku nasateho je celkom dobry vysledok...Vydel by som to na cooler ako s Tatrovky, alebo skutocne lezerna jazda....

Napsal: 20 led 2013, 23:54
od wentil
Sayllo píše:No neviem ale teplota 3stupne pri cidle tlaku nasateho je celkom dobry vysledok...Vydel by som to na cooler ako s Tatrovky, alebo skutocne lezerna jazda....

tak dal jsem klasiku 700-65-14.
Napsal: 20 led 2013, 23:58
od Sayllo
wentil píše:Sayllo píše:No neviem ale teplota 3stupne pri cidle tlaku nasateho je celkom dobry vysledok...Vydel by som to na cooler ako s Tatrovky, alebo skutocne lezerna jazda....

tak dal jsem klasiku 700-65-14.
A co to roby ked tomu nakladas co to da? Ja idem riesit coole-ry teraz na V6 2,5
Napsal: 21 led 2013, 15:19
od RudisTDic
wentil píše:RudisTDic píše:Tak zkus zkrátit táhlo regulace..turbo si dával úplně nové,nebo použité?
Bylo by dobré to nalogovat,tam by bylo vidět kde je problém..
Jasně novej garett. Log už jsem poslal úpravci. Ale jestli chceš hod mi do sz mail přepošlu. Auto celkově řed rozvody a turbem jezdilo svižněji. Když jsem to měl na brzdě 150koníku 228Nm . Já akorát nevím jak je to s tím větším IC v zimě.Mám origo turbo co se osazuje na ASV a teplota nasavanehe ted v 3Stupně při normální jízdě.
O chipu si nemluvil..A s tím krouťákem si se sekl ne?? 230Nm to má v sérii..
Mail v SZ

Napsal: 21 led 2013, 19:55
od wentil
RudisTDic píše:wentil píše:RudisTDic píše:Tak zkus zkrátit táhlo regulace..turbo si dával úplně nové,nebo použité?
Bylo by dobré to nalogovat,tam by bylo vidět kde je problém..
Jasně novej garett. Log už jsem poslal úpravci. Ale jestli chceš hod mi do sz mail přepošlu. Auto celkově řed rozvody a turbem jezdilo svižněji. Když jsem to měl na brzdě 150koníku 228Nm . Já akorát nevím jak je to s tím větším IC v zimě.Mám origo turbo co se osazuje na ASV a teplota nasavanehe ted v 3Stupně při normální jízdě.
O chipu si nemluvil..A s tím krouťákem si se sekl ne?? 230Nm to má v sérii..
Mail v SZ

No sekl:-D 328 NM. Hele mě nic jiného než ta regulace nenapadá. zkusim přehodit starou regulaci co byla na starym turbu.jestli není nějak poštelovaná jinač. To auto proste nejede tak jako se starou turbínou