Meluzína od turba BKC 77kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
awalanche
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2012, 04:45
Odpovědi: 0

Meluzína od turba BKC 77kw

Příspěvek od awalanche »

Zdravím, pokud se to tu už někde řešilo nekamenujte mě.. Nic jsem nenašel. K dotazu: Když je studený motor tak slyším za jízdy hoouukání jak od meluzíny se zvyšováním otáček se zvuk postupně vytrácí a je závislý na poloze plynového pedálu (proto soudím turbo). Když se motor ohřeje na provozní tak zvuk zmizí ÚPLNĚ a turbo neslyším.. Jinak mám s tím autem najeto cca 8tis. a dělá to +- pořád stejně. Ještě jeden postřeh - z výfuku je slyšet jak se točí vrtulka a KAT by tam měl být.. Myslíte že to může být jen EGR nebo je vážně turbo na cestě do kopřiv? Má někdo podobnou zkušenost? Auto: VW Passat 1,9TDI BKC 77kw teď chip 100kw 131tis najeto poctivých Díky za odpovědi
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Re: Meluzína od turba BKC 77kw

Příspěvek od Sayllo »

awalanche píše:Zdravím, pokud se to tu už někde řešilo nekamenujte mě.. Nic jsem nenašel. K dotazu: Když je studený motor tak slyším za jízdy hoouukání jak od meluzíny se zvyšováním otáček se zvuk postupně vytrácí a je závislý na poloze plynového pedálu (proto soudím turbo). Když se motor ohřeje na provozní tak zvuk zmizí ÚPLNĚ a turbo neslyším.. Jinak mám s tím autem najeto cca 8tis. a dělá to +- pořád stejně. Ještě jeden postřeh - z výfuku je slyšet jak se točí vrtulka a KAT by tam měl být.. Myslíte že to může být jen EGR nebo je vážně turbo na cestě do kopřiv? Má někdo podobnou zkušenost? Auto: VW Passat 1,9TDI BKC 77kw teď chip 100kw 131tis najeto poctivých Díky za odpovědi
Videl som turba KO aj po 50 000. Dole saciu hadicu zbezna kontrola vole prezradi vela... Zamykaj turbinou, pokial to lieta jak vajca vtrenkach asi uz vies co dalej...Inak by som spravil skusobnu jazdu a kratky log tak 4tvorka rovinka a 3jka dokopca s 1500 na cca 3000ot...
Dalej sa pozri co mas v sani... pokial najdes taky perletovo sedocierny olej, je tiez zle...
awalanche
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2012, 04:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od awalanche »

V hadici za turbem je olejový film, ale to je v mezích normy.. Jinak logovali jsme to minulý týden a vše v pořádku.. Zkusím tu vůli na vrtulce a uvidim. Už mi z zoho TDI jebe, prodal jsem boru 2.3 V5 v benzínu na kterou jsem nedal dopustit a koupil si passata v TDI s tim, že budu jezdit levnějc a co nenarvu do paliva naseru do oprav
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

awalanche píše:V hadici za turbem je olejový film, ale to je v mezích normy.. Jinak logovali jsme to minulý týden a vše v pořádku.. Zkusím tu vůli na vrtulce a uvidim. Už mi z zoho TDI jebe, prodal jsem boru 2.3 V5 v benzínu na kterou jsem nedal dopustit a koupil si passata v TDI s tim, že budu jezdit levnějc a co nenarvu do paliva naseru do oprav
Tak, to si si nasral....Budes jazdit ako zadarmo vporovnani s v5 nehovorim uz vobec o w8, Ale diesel a turbo je skratka diesel a turbo... Ta charakteristika stoja za postavenie benzina do garaze...Pokial niesi blazon ako ja a nechces oturbit alebo okompresorovat tu w8 :D (LOL)
sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od sasasat »

Dal jsem nového Garretta a dělá mi to co popisuješ od novoty. Moc to řešíš :D
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

sasasat píše:Dal jsem nového Garretta a dělá mi to co popisuješ od novoty. Moc to řešíš :D
Aj to je riesenie, ale ked mu zacnu casti turba baletiti na piestoch, vtedy pride to prave orechove (noteeth) (LOL)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

jestli slysis turbo z vyfuku moc bych na ten kat ve vyfuku nevsazel :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
pavel namestek
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 02 led 2013, 01:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavel namestek »

Mam octavii od 17000 km a za studena je turbo taky slyset. Mercedes benz B za studena to same neresit. Az to odejde tak to poznas. Myslim si ze toto je normalni zvuk.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“