
Peugeot Boxer 2010 topeni.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 02 led 2013, 01:43
Peugeot Boxer 2010 topeni.
Zdravim vsechny. Zajimalo by me kdyz se teplota neohreje na standard 90 stupnu. Tak pri jizde z kopce markantne klesa. Vymenil sem termostat a je to stejny. Slysel jsem o autech se dvema okruhy a nevim jestli to ma taky. 

Re: Peugeot Boxer 2010 topeni.
Kazde auto ma dva okruhy, inak by sa 90 stupnov nikdy neudrzalo. Jeden okruh je motor-kurenie, druhy mas motor-chladic.pavel namestek píše:Zdravim vsechny. Zajimalo by me kdyz se teplota neohreje na standard 90 stupnu. Tak pri jizde z kopce markantne klesa. Vymenil sem termostat a je to stejny. Slysel jsem o autech se dvema okruhy a nevim jestli to ma taky.
Myslis tym ze ta teplota sa vobec nezohreje na 90 a ked dojde na ten kopec klesa este viac? Brzdis motorom?
Pokial je termostat namontovany OK a je dobry model a nikde ziadne presaky a navyse mas problem s kurenim ze ti ide nahodou ide chladny vzduch uz ti ostava iba vodna pumpa...Boxer a jeho sestricky to dost chyta...
Vada je od vyroby, vrtula pumpy je pravdepodobne plastova a prekruca sa na hriadely. Niektore mali mosadznu ale nastaval tam podobny jav.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 02 led 2013, 01:43
Potom by sem nebolo odveci prihodit aspon objem motora, win alebo kod motora...pavel namestek píše:To si trochu nepochopil. Topi to dobre ale nez se auto ohreje na provozni teplotu 90 stupnu tak pri jizde z kopce klesa teplota. Takze kdyz klesa teplota tak cerpadlo asi funguje. Cetl jsem nekde ze tam jsou termostaty dva ale nevim.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 02 led 2013, 01:43
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 02 led 2013, 01:43
Pozoroval sem to i u oktavky a je to stejny ale v mensi mire. Dal sem v tehletech mrazech papundekl prez celi chladic bez otvoru a i po 80 km teplota nestoupla prez devadesat. Cekal sem kdyz prikrejes celej chladic ze se bude prehrejvat a v pohode to uchladi. Akorad nevim kdyz se zakreje intercoler co to dela s turbem.
Mám přikrytý skoro celý chladič, výřez mám vlevo po směru jízdy široký cca 20cm a přes celou výšku chladiče. Clona je z makrolonu a je strčená mezi masku a chladič tak, aby mezi ní a chladičem byla mezera. IC jsem moc neřešil, to se přiznám.pavel namestek píše:Pozoroval sem to i u oktavky a je to stejny ale v mensi mire. Dal sem v tehletech mrazech papundekl prez celi chladic bez otvoru a i po 80 km teplota nestoupla prez devadesat. Cekal sem kdyz prikrejes celej chladic ze se bude prehrejvat a v pohode to uchladi. Akorad nevim kdyz se zakreje intercoler co to dela s turbem.