Peugeot Boxer 2010 topeni.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pavel namestek
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 02 led 2013, 01:43
Odpovědi: 0

Peugeot Boxer 2010 topeni.

Příspěvek od pavel namestek »

Zdravim vsechny. Zajimalo by me kdyz se teplota neohreje na standard 90 stupnu. Tak pri jizde z kopce markantne klesa. Vymenil sem termostat a je to stejny. Slysel jsem o autech se dvema okruhy a nevim jestli to ma taky. :?
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Re: Peugeot Boxer 2010 topeni.

Příspěvek od Sayllo »

pavel namestek píše:Zdravim vsechny. Zajimalo by me kdyz se teplota neohreje na standard 90 stupnu. Tak pri jizde z kopce markantne klesa. Vymenil sem termostat a je to stejny. Slysel jsem o autech se dvema okruhy a nevim jestli to ma taky. :?
Kazde auto ma dva okruhy, inak by sa 90 stupnov nikdy neudrzalo. Jeden okruh je motor-kurenie, druhy mas motor-chladic.

Myslis tym ze ta teplota sa vobec nezohreje na 90 a ked dojde na ten kopec klesa este viac? Brzdis motorom?

Pokial je termostat namontovany OK a je dobry model a nikde ziadne presaky a navyse mas problem s kurenim ze ti ide nahodou ide chladny vzduch uz ti ostava iba vodna pumpa...Boxer a jeho sestricky to dost chyta...

Vada je od vyroby, vrtula pumpy je pravdepodobne plastova a prekruca sa na hriadely. Niektore mali mosadznu ale nastaval tam podobny jav.
pavel namestek
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 02 led 2013, 01:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavel namestek »

To si trochu nepochopil. Topi to dobre ale nez se auto ohreje na provozni teplotu 90 stupnu tak pri jizde z kopce klesa teplota. Takze kdyz klesa teplota tak cerpadlo asi funguje. Cetl jsem nekde ze tam jsou termostaty dva ale nevim.
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

pavel namestek píše:To si trochu nepochopil. Topi to dobre ale nez se auto ohreje na provozni teplotu 90 stupnu tak pri jizde z kopce klesa teplota. Takze kdyz klesa teplota tak cerpadlo asi funguje. Cetl jsem nekde ze tam jsou termostaty dva ale nevim.
Potom by sem nebolo odveci prihodit aspon objem motora, win alebo kod motora...
pavel namestek
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 02 led 2013, 01:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavel namestek »

Sory 2,2 4hu Ford puma
Jarda_6
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 23 čer 2011, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jarda_6 »

Moje Ducato 2010/100k to dělá taky, pokud není ještě na teplotě anebo je ten kopec dolů moc dlouhý. Řešení je clona s malým výřezem před chladič.
pavel namestek
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 02 led 2013, 01:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavel namestek »

Pozoroval sem to i u oktavky a je to stejny ale v mensi mire. Dal sem v tehletech mrazech papundekl prez celi chladic bez otvoru a i po 80 km teplota nestoupla prez devadesat. Cekal sem kdyz prikrejes celej chladic ze se bude prehrejvat a v pohode to uchladi. Akorad nevim kdyz se zakreje intercoler co to dela s turbem.
Jarda_6
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 23 čer 2011, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jarda_6 »

pavel namestek píše:Pozoroval sem to i u oktavky a je to stejny ale v mensi mire. Dal sem v tehletech mrazech papundekl prez celi chladic bez otvoru a i po 80 km teplota nestoupla prez devadesat. Cekal sem kdyz prikrejes celej chladic ze se bude prehrejvat a v pohode to uchladi. Akorad nevim kdyz se zakreje intercoler co to dela s turbem.
Mám přikrytý skoro celý chladič, výřez mám vlevo po směru jízdy široký cca 20cm a přes celou výšku chladiče. Clona je z makrolonu a je strčená mezi masku a chladič tak, aby mezi ní a chladičem byla mezera. IC jsem moc neřešil, to se přiznám.
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“