Stránka 1 z 1

Jake turbo na G III AFN

Napsal: 25 led 2013, 23:03
od golfak01
Zdravím, věděl by mi někdo poradit jaké výkonnější turbo by sedlo na svody G III AFN bez nějakých větších úprav ? Vím o VA , je ještě i více možností co by šlo použít ? Díky.

Napsal: 25 led 2013, 23:18
od sniper--
bez uprav zadne.

Napsal: 25 led 2013, 23:37
od golfak01
Tak s nějakejma upravama samozřejmě počitám, redukce atd. ..

Napsal: 26 led 2013, 12:27
od trebi
Mam za to ze uplne bez uprav mam udelany turbo VB v obale VA,je sroubovane ke svodum a i vystup kompresorove casti je stejny jako u puvodni VNT 15,Mel jsem to na AFN v Passatu B4.Bylo by i na prodej,mel jsem ho tam asi mesic,najeto do 500km,pak jsem odstavil auto a nakonec jsem dal hybrida,Turbo je delane od Andreho,Stalo me 12tis,nechal bych ho za 1Otis.Kc.

Re: Jake turbo na G III AFN

Napsal: 26 led 2013, 19:21
od jordee_23
golfak01 píše:Zdravím, věděl by mi někdo poradit jaké výkonnější turbo by sedlo na svody G III AFN bez nějakých větších úprav ? Vím o VA , je ještě i více možností co by šlo použít ? Díky.
Ja mam v GIII AFN hybrida VB vo VA obale ..vfuk ostal ... Vystup by pasol . Zalezi ako si povies ;-) ja mam vacsii 44mm.

Napsal: 30 led 2013, 16:33
od golfak01
Zdravim, diky, ještě dotaz.. dalo by se tímhle (obal kompresorovky z VA) nahradit kompresorovku V-VNT15 (na GIII AFN) včetně vrtulky? Sedělo by umístění šroubů? Díky


Obrázek

Napsal: 01 úno 2013, 23:23
od golfak01
Poradil by někdo ? Diky

Napsal: 02 úno 2013, 16:42
od Majkl.fiat
Pokud se nepletu tak hlavní rozdíl mezi V, VA a VB je v pevnosti středového uzlu, tj. ložiska a hřídelka, aby s tím šel bezpečně tlačit vyšší tlak. Takže by se asi záměr minul účinku, neb by se to rozlítlo.