tdi kat-off jak na tom budou emise ??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tdi kat-off jak na tom budou emise ??
zajíalo by mě jak na tom budou emise když vyruším katík ??
jedná se o 1.9tdi, náhrdy by byl rzonátor nebo něco podobného
jedná se o 1.9tdi, náhrdy by byl rzonátor nebo něco podobného
Seat toledo 1.9 tdi black, turbo gt1749vb 110kw, egr off, rovná roura výfuku, momentálně něco okolo 170k se softem původně 66
nyní ASV motor
vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359

vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359
Bude to uplne normalni. Bejt tebou, tak vyrizni katik, otevri ho, navar trubku a zavri ho a pak sup do auta. Potom na stk nebudou mit ani poneti, ze je katt off
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

a když dam rezonator měl někdo na stk problem že by někdo něco říkal
Seat toledo 1.9 tdi black, turbo gt1749vb 110kw, egr off, rovná roura výfuku, momentálně něco okolo 170k se softem původně 66
nyní ASV motor
vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359

vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359
Problém by to být neměl. TDI nijak extra neřve, ať to má výfuk jakejkoliv. No ale když narazíš na debila, tak ti dá stejně vyžrat cokoliv se mu zachce.. Třeba jako mě přesvědčoval jeden nýmand na STK, že v našem e46 330d nemůžou být origo xenony, že tam jsou daný z nějaké pětky 

Ibiza mk3 230hp 440nm
jj najdou se tací lidé, taky byl u mě pán z pardubic že u nich na stk řešily neoriginal kola a že mají jiné et než v velkým tp psáno, u nás naštěstí ani 17" neřešily tak snad nebude problem
Seat toledo 1.9 tdi black, turbo gt1749vb 110kw, egr off, rovná roura výfuku, momentálně něco okolo 170k se softem původně 66
nyní ASV motor
vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359

vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359
- HANZTD
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 284
- Registrován: 24 črc 2008, 13:09
- Bydliště: ÚSTI NAD LABEM - ČR
- Kontaktovat uživatele:
>TDI nijak extra neřve, ať to má výfuk jakejkoliv<
........ TDÍ teda KUREVSKY řve !! něco o tom vim
KAT má zcela jistě nakej význam , ovšem dobrej soft je jak svěží vánek i bez KATU


KAT má zcela jistě nakej význam , ovšem dobrej soft je jak svěží vánek i bez KATU

TOTALNÍ LAIK 774634483 hanzoctavia@seznam.cz
OI r.v 97 1,9TDÍ SEDAN AGR 4X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 290HP 510NM
T5 r.v 04 1,9TDÍ L0ONG AXB 2X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 172HP 387NM
S2 r.v 11 2,0TDí COMB CFGB 4X4 ....,TDIfun, 200HP 427NM
OI r.v 97 1,9TDÍ SEDAN AGR 4X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 290HP 510NM
T5 r.v 04 1,9TDÍ L0ONG AXB 2X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 172HP 387NM
S2 r.v 11 2,0TDí COMB CFGB 4X4 ....,TDIfun, 200HP 427NM
pravdou taky je, že samotnej Kat by se měl po cca 8-10 letech měnit..pač už stejně z více jak 50% po takové době neplní svou funkci..mám ho vyndaný, je tam trubka a hotovo. Na stk nikdy problém nebyl..na emisích mám dokonce lepší hodnoty než s Katem:D
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...
1/4 míle
Příbram 17.759
1/4 míle
Příbram 17.759
neměl by někdo jen obal a na každou stranu kus roury ať to udělam výměnou
Seat toledo 1.9 tdi black, turbo gt1749vb 110kw, egr off, rovná roura výfuku, momentálně něco okolo 170k se softem původně 66
nyní ASV motor
vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359

vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359
Na naftových motorech se neměří emise, ale kouřivost. Pro ten účel slouží prastaré zařízení, kterému říkáme opacimetr. Takže ať KAT v autě je, nebo není, žádné měření to nemůže poznat. KAT totiž na kouřivost absolutně nemá vliv.
Naftové motory používají tzv. oxidační katalyzátory, které umožňují pouze oxidační reakce plynů, nikoli reakce redukční. Proto dieselový KAT neumí redukovat oxidy dusíku a pro ten účel musíme mít EGR ventily.
Naftové motory používají tzv. oxidační katalyzátory, které umožňují pouze oxidační reakce plynů, nikoli reakce redukční. Proto dieselový KAT neumí redukovat oxidy dusíku a pro ten účel musíme mít EGR ventily.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 29 pro 2012, 21:42
- Bydliště: Pieštany