[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Je mozne zistit stav rozvodoveho remena bez rozobrania?
Stránka 1 z 4

Je mozne zistit stav rozvodoveho remena bez rozobrania?

Napsal: 31 led 2013, 21:29
od sky59
mam taky hlupy pocit ze po vymene rozvodov uz to auto nebude ako pred tym....

nezacne sa remen nejako "hlasit" sam? vraj sa zmeni na palubnom pocitaci
udaj o spotrebe na volnobeh..... normalne mam stale 0.6L/hod

alebo nejaky iny sposob neexistuje?

Re: Je mozne zistit stav rozvodoveho remena bez rozobrania?

Napsal: 31 led 2013, 21:41
od Sayllo
sky59 píše:mam taky hlupy pocit ze po vymene rozvodov uz to auto nebude ako pred tym....

nezacne sa remen nejako "hlasit" sam? vraj sa zmeni na palubnom pocitaci
udaj o spotrebe na volnobeh..... normalne mam stale 0.6L/hod

alebo nejaky iny sposob neexistuje?
Kristove nohy kde na toto chodis prosimta?? Remen mas menit v stanovenom intervale a ked sa ti ohlasi sam, tak to bude to posledne co ti este to auto ohlasi.

Ked sa pozres na remen 30 000 a 60 000 tak na nich neuvidis tych 30 000 rozdiel.

Remen ani nemas kontrolovat mas ho skratka vymenit a u TDI PD patricne doladit vacku.

A ta spotreba moze byt tiez isty pokus komunikacie remena a teba ale zial v binarnej forme a zacne sa 00 (LOL)

Napsal: 31 led 2013, 21:56
od Toncek
vyzkoušej věšteckou kouli :D,nic ve zlém ale dodržoval bych předepsaný interval udávaný výrobcem,a nebo pokud si nejsi jistý tak aspon sundat kryt a mrknout

Napsal: 31 led 2013, 22:17
od Navrc.TT-R
Toncek> A jak to poznáš v jakym je stavu? Taky bych to rád věděl, protože jsem koupil Golf MK4 TDi PD, najeto prej 170tis, ale nevim kolik doopravdy...
Nechce se mi to měnit pokud by tam byl třeba 20tis km, ale to asi nezjistim jak dlouho tam je.

Napsal: 31 led 2013, 22:20
od Sayllo
Toncek píše:vyzkoušej věšteckou kouli :D,nic ve zlém ale dodržoval bych předepsaný interval udávaný výrobcem,a nebo pokud si nejsi jistý tak aspon sundat kryt a mrknout
Jo a ked ten kryt zhodi tak uvidi tudle-nudle a ked to bude mat nastartovane nech vidi viac, tak este riskuje ze dostane preplesk od remena co sa uz pod kryty nevmesti :D

Re: Je mozne zistit stav rozvodoveho remena bez rozobrania?

Napsal: 31 led 2013, 22:46
od sky59
Ked sa pozres na remen 30 000 a 60 000 tak na nich neuvidis tych 30 000 rozdiel.

.............. vsak to je to, videl som uz zopar remenov a aj z roznych aut a nebolo na nich vobec nic poznat....

nevydrzi v skutocnosti 10x viac? alebo sa poskodzuju vlakna vo vnutri? co nie je vidiet navonok?

Napsal: 31 led 2013, 22:52
od slopal
Jo vydrží i víc,ale někdy taky ani to co má. Vevnitř jak máš ty dráty nebo co to je tak to časem popraská,ale nevíš kdy přesně proto je daná nějaká vyměna.Někdy je řemen jak nový ale kola už mají sotva zuby

Re: Je mozne zistit stav rozvodoveho remena bez rozobrania?

Napsal: 31 led 2013, 23:00
od Sayllo
sky59 píše:Ked sa pozres na remen 30 000 a 60 000 tak na nich neuvidis tych 30 000 rozdiel.

.............. vsak to je to, videl som uz zopar remenov a aj z roznych aut a nebolo na nich vobec nic poznat....

nevydrzi v skutocnosti 10x viac? alebo sa poskodzuju vlakna vo vnutri? co nie je vidiet navonok?
Navonok nevidis hlavne posobenie palavy od kluky a nemozes vidiet unavu materialu, tiez je problem kyslik vo vzduchu.

Remen je stavany na dlhodobu zataz s dorazom na jeho co najvyzsiu moznu konstantnu presnost a stalost co sa tyka jeho rozpinavosti....

Prave preto dlhodobym posobenim hlavne tepla tlaku v zatahu a relativnej nepruznosti materialu sa jeho zlyhanie prejavi vzdy bez varovania.

Neokontrolujes to nijak. Pokail ten remen nema do 500-800km tak uz to nepoznas korektne. Videl som remene pri 80 000 a napisi na nich priam ziarili....

Napsal: 31 led 2013, 23:11
od senioring1
Jediný raz som uveril tomu , že rozvody sú OK . Na ceste do Nemecka sa na Galante roztrhol remeň a škoda za 60 000 . U jazdeného auta začni všetky servisne intervaly od nuly - teda všetko vymeň .

Napsal: 31 led 2013, 23:17
od Sayllo
senioring1 píše:Jediný raz som uveril tomu , že rozvody sú OK . Na ceste do Nemecka sa na Galante roztrhol remeň a škoda za 60 000 . U jazdeného auta začni všetky servisne intervaly od nuly - teda všetko vymeň .
To otomto sa ani bavit nemusime. Treba si vypocut co je vsetko vymene a potom prave to vymenit :D :D

On ti natrepe vsetko len aby si to auto kupil, aj za cenu ze sa ti rozleti pod ritou...On uz svoje peniaze ma.

Napsal: 31 led 2013, 23:29
od Slavkov
... dokonce i výměna rozvodů před prodejem může spočívat pouze ve výměně řemenu... koukáš na nový řemen a říkáš si wow super (prý výměna rozvodů před 2tkm)... a pak ti nějaká kladka nebo pumpa poví pravdu... (wallbash)

Napsal: 01 úno 2013, 08:34
od burton.b22
Já jsem viděl řemen přesně po 90tis a napisi na něm už nebyli. Jinak já se vždy dívam jak moc jsou zuby protlačené na druhou stranu. Ale je to jenom orientační.

Napsal: 01 úno 2013, 09:51
od jericho-3
Není nic špatného když se řemen prohlédne, v jakém stavu je..A i to lze opticky nahrubo zjistit. Samozřejmě, jak se tady píše, má-li řemen popisy a čísla dobře viditelné, není-li na jeho povrchu vidět počátky /pouchnutí/, nejdou z něho z boku fousy, po posvícení mezi zuby nejsou mezi nimi vidět žádné změny, prasklinky apod. a není.li posunut moc k jedné straně, lze předpokládat, že není prehistorický...Samozřejmě musí být v pořádku jeho napnutí, které bývá hlavní příčinou jeho prasknutí ..Záleží na druhu rozvodu, ale když u aut. kladky na nejdelší straně řemenu na něho máčknu, musí se vrátit zpět..Horší to je u řemenu na PD, který vypadá jako z kombajnu a je i tak dimenzován a většinou i před výměnou vypadá jako mladík, ale po demontáži je vidět, že to je již žvýkačka, ale je schopen ještě dlouho po předepsané výměně sloužit, pokud napínák funguje..Nejhorší je, že někdo koupí auto, koukne na cedulku výměny a tím to pro něho končí..Lidé jsou svině a podvádějí..A ti, kdo nemají na autě aut. kladku přeji dobré spaní, pokud to aspoň jednou nezkontrolují...Navalující se řemen praskne i kdyby byl ze zázračných kosmických materiálů..I samozřejmě šetřílkové, kteří skáčou na 6.rychlost krokem ,rozvodu velice pomáhají..Měli by se místo neustálého čumění na měřič spotřeby čumět na šaltpáku a tachometr.. :)

Napsal: 01 úno 2013, 10:21
od Tomas6
Premysleni o rozvodu u koupeneho auta z cizich ruk se rovna silenosti.Jakmile nekdo koupi auto okamzite doporucuju vymenu...Par takovych setrilku uz jsem potkal.A zkoncilo to vzdycky stejne.Potkany motor.Driv nebo pozdejc...A pak se po nejakem case skrabat na hlave kvuli usetrenym 5 litrum...

Napsal: 01 úno 2013, 10:26
od Vici
Přesně tak.. navíc přesně na tom řemenu poznáš prd - budeš vžy jen hádát. navíc opravdu někdo mohl vyměnit jen řemen kvůli prodeji.. a nebo nějaký mechanik protože je zloděj...

jediné co tak poznáš je, že pokud to rozhodíš a vidíš že někdo evidentně onehda rozvody měnil = všechny věci jsou jako nové, tak pak bych to nechal (jednou dvakrát se to stalo na dovezeném autě z venku), jinak výměna to jistí co nejdříve