Corsa automat - jaký motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Corsa automat - jaký motor
Vybírám auto pro matku - požadavky jsou malé rozměry, cena do 25 000 Kč a hlavně automat. Nechci hned na začátek slyšet názory, že za tyhle peníze kupovat automat je blbost, jedná se o auto v podstatě na "naučení řízení".
Docela se mi zamlouvá Opel Corsa, ve výběru mám dva vozy. Jeden s motorem 1,2 16V 48 kW (kód motoru X12XE), druhý 1,4i 44 kW (kód nevím, jestli C14NZ, X14SZ).
Ta 1,2 má rozvod řetězem, což by teoreticky mohlo být lepší, ale tyhle auta neznám, tak se ptám na zkušenosti.
Který motor vybrat? Samozřejmě pokud auto bude jinak ok. Jaká jsou jinak slabá místa Corsy B? Předpokládám hlavně koroze.
Docela se mi zamlouvá Opel Corsa, ve výběru mám dva vozy. Jeden s motorem 1,2 16V 48 kW (kód motoru X12XE), druhý 1,4i 44 kW (kód nevím, jestli C14NZ, X14SZ).
Ta 1,2 má rozvod řetězem, což by teoreticky mohlo být lepší, ale tyhle auta neznám, tak se ptám na zkušenosti.
Který motor vybrat? Samozřejmě pokud auto bude jinak ok. Jaká jsou jinak slabá místa Corsy B? Předpokládám hlavně koroze.
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
tu 1,2 bych nebral ta 1,4 je na tom mnohem líp vydrží víc nebývají sní takový defekty ale znáš to záleží jak se k tomu kdo choval muže byt ta 1.4 taky odhoněná či naopak ta 1,2 ještě v poho protož měla dobrého majitele. No ale 1.2 má defekty s rozvody,olejovým čerpadlem , a vysokou spotřebou oleje.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Díky za bleskovou odpověď. Čekal jsem tedy, že 1,2 s řetězovým rozvodem bude jistěší, ale ještě jsem hledal na netu a našel zkušenosti v podstatě stejné jako tvoje. Jinak ale ten motor docela chválí, nabyl jsem dojmu, že je to pořád lepší volba než 1,0 12 V nebo 1,4 16 V.
Ta klasická osmiventilová 1,4 bohužel padá - byl jsem se na to auto dneska podívat a nic víc shnilýho jsem ještě neviděl. Koláče rzi pod lakem úplně všude, prahy pryč, ani jsem to nechtěl otvírat...
Každopádně kdybys o něčem věděl, dej vědět.
Ta klasická osmiventilová 1,4 bohužel padá - byl jsem se na to auto dneska podívat a nic víc shnilýho jsem ještě neviděl. Koláče rzi pod lakem úplně všude, prahy pryč, ani jsem to nechtěl otvírat...
Každopádně kdybys o něčem věděl, dej vědět.
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
Hele klasickou osmiventoilovou 1.4 jsem měl v combu (předek z corsy B) a supr. Měl tři kila na hřbetě a kdybych vyměnil těsnění pod ventilovým víkem, tak by si to nevzalo ani kapku oleje. Vděčný auto! akorát rozvody, svíčky a olej jinak nic. Fakt pecka a navíc na tehdejší dobu mělo jeden z největších nákladovejch prostarů, ale to je jedno. Za mě 1.4 ANO!
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..
- Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...
Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS
OII BKC DSG
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS

OII BKC DSG
Ok, hledám 1,4 8V. Teď se jedna objevila v Praze, tak se tam snad zítra zajedu podívat.
Mladá má 1,6 8V (X16SZR) v Astře G a motor je to v pohodě. Mohla by to být stejná řada s tou 1,4, bez zásadních problémů.
Mladá má 1,6 8V (X16SZR) v Astře G a motor je to v pohodě. Mohla by to být stejná řada s tou 1,4, bez zásadních problémů.
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
Ta nevypadá zle, ale je pro mě moc daleko. Jednu 8V mám teď vyhlídnutou v Praze, tak třeba vyjde ta.burton.b22 píše:http://autobazar.avizo.cz/opel-corsa-1-4i-8862153.html
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)