Stránka 1 z 2
Výměna Wastegate turba za VNT (nastavení membrány)
Napsal: 16 úno 2013, 19:13
od Jacob
Ahoj kluci,
Mám Nissan Patrol 2.8TD ... statndartně je tam turbo Garrett (myslim Gt1750v) s regulací wastegate ... rád bych instaloval turbo z Renaultu... Gt2559v (nepodstatný) který je ovšem VNT (reulace přes variabilní naklápění lopatek) ... vim že se to tu řešilo a že jste tu koumáci a určitě mi poradíte jak to zapojit či předělat aby ty VNT fachaly cca jako seriovej WG..
Vím že je to můj 1. příspěvek, ale mám tady toho hodně načteno

A přesto když použiju "hledat" tak nic moc... nezlobte se na mě a poraďte díky
Re: Výměna Wastegate turba za VNT (nastavení membrány)
Napsal: 16 úno 2013, 20:06
od Sayllo
Jacob píše:Ahoj kluci,
Mám Nissan Patrol 2.8TD ... statndartně je tam turbo Garrett (myslim Gt1750v) s regulací wastegate ... rád bych instaloval turbo z Renaultu... Gt2559v (nepodstatný) který je ovšem VNT (reulace přes variabilní naklápění lopatek) ... vim že se to tu řešilo a že jste tu koumáci a určitě mi poradíte jak to zapojit či předělat aby ty VNT fachaly cca jako seriovej WG..
Vím že je to můj 1. příspěvek, ale mám tady toho hodně načteno

A přesto když použiju "hledat" tak nic moc... nezlobte se na mě a poraďte díky
Ja si osobne myslim ze budes to potrebovat elektrifikovat. Bez ECU asi variabilne turo moc chodit nebude. Navyse musis prekopat pretlak na podtlak...
Napsal: 16 úno 2013, 20:15
od Jacob
Proč.? Jak to tam funguje? To je to tak rozdílný...? Kdybych tam napáchal starou membránu a jen zapojil tak by to nefacholo jo.? Nebo to upně "ucpat" (to mám teď WG uplně zaslepenej... díky za odpovědi..
Napsal: 16 úno 2013, 20:17
od bombastiq
musíš si sehnat přetlakovou banku
pak se podívej jak chodí ta podtlková banka
a prostě přehodíš podtlak za přetlak
pak 2 budíky ideálně stejný 0-4 bary
jednim změříš přetlak ve svodech a druhym tlak v sání
zkus pohledat ,. nastavení - té banky je tu hodněkrát popsáno
Napsal: 16 úno 2013, 20:17
od Tom89
Jde to předělat i bez ECU a el.instalace.Jak myslíš že jezdí mechanické TDI.
Musí se rozpertlovat ta banka a přehodit pružina.
Napsal: 16 úno 2013, 20:54
od Sayllo
Tom89 píše:Jde to předělat i bez ECU a el.instalace.Jak myslíš že jezdí mechanické TDI.
Musí se rozpertlovat ta banka a přehodit pružina.
Neuvedomil som si vprvom momente tu banku. Mal som automaticky za n75 ventil...
Napsal: 16 úno 2013, 21:25
od Jarda S.
bombastiq píše:musíš si sehnat přetlakovou banku
pak se podívej jak chodí ta podtlková banka
takže by se vnt turbo dalo naučit na přetlak ?
Napsal: 16 úno 2013, 22:26
od Jacob
bombastiq píše:musíš si sehnat přetlakovou banku
pak se podívej jak chodí ta podtlková banka
a prostě přehodíš podtlak za přetlak
pak 2 budíky ideálně stejný 0-4 bary
jednim změříš přetlak ve svodech a druhym tlak v sání
zkus pohledat ,. nastavení - té banky je tu hodněkrát popsáno
takže vemu membránu (baňku) ze starýho turba s WG ovládanou předlakem ze svodů sání a nahodim jí na tohle nový VNT turbo jo a bude to ready.? Nastavim si ji (baňku) podle budíku na požadovanej tlak aby se mi nerozletěla palice a juchuchů... ?
To o přehození pružiny a předělání dodaný VNT membrány si tu ještě pročtu... nějakej odkaz.? Díky a omlouvám se že je to ve skupině VW ale je to nejvíc na očích

Napsal: 17 úno 2013, 10:11
od ezop
to turbo ti na vykonu nepomuže musiš se pohrabat v čerpadle.A nato by ti stačilo si myslim seriove turbo.
Napsal: 17 úno 2013, 11:24
od spawn133
ezop píše:to turbo ti na vykonu nepomuže musiš se pohrabat v čerpadle.A nato by ti stačilo si myslim seriove turbo.
jak mu turbo nepomoze?
Asi som zabudol, ze vsetci co zvysovali vykon, menili len cerpadla.

Napsal: 17 úno 2013, 11:28
od Andre
Smysl to má, je to pak úplně jiný motor. To čerpadlo je samozřejmě potřeba poladit taky.
Napsal: 17 úno 2013, 12:10
od bombastiq
Jacob píše: 
jednodužší je přehodit tu banku co už je hotová na přetlak ,
v klidku si sedni s pivkem k těm dvou turbům a popřemejšlej

Napsal: 17 úno 2013, 13:38
od Jacob
Turbo samo na vykonu pomuze

nafta a cerpadlo se poladi jem mi neleze dohlavi to Vnt jak se to bude chovat.. ...seriovy turbo tlaci max 1bar ve 3000ot. .. tohle novy bych chtel aby tlacilo cca 1,5 - 2bar v nizsich ot. Co si o ty Gt2559v myslite, jak se bude chovat?
Nad turba si samo sednu jen mi vysvetli jak se chovaj ty lopatky kdyzn am dam tu pretlakovou membranu ze staryho...?
Napsal: 17 úno 2013, 17:58
od ezop
tak nevim jak je natom patrol ale ja na moji t4 když přidam naftu na čerpadle skoro na max tak mi turbo normalně stiha a nehuli.Pokud nebude davat nake větši trysky tak je to si myslim zbytečne.Naco mu budou 2bary když to nenakrmi naftou.
Napsal: 17 úno 2013, 22:13
od Jacob
řikám že vše ostatní je vyřešené...nafta,cooler,trysky, čerpadlo,budík tlaku turba, oleje.... jde mi jen o tu regulaci lopatek.. jak to vevnitř chodí...jestli teda stačí přehodit membrána přetlaková a natáhnou to od svodů sání jako u WG a nastavit otvírání "regulaci tak aby nešla přes cca 2 Bary..