Stránka 1 z 1
rover freelander td4 1998 chyba 146
Napsal: 04 bře 2013, 15:49
od mates
Kluci prosím o pomoc mam tu jeden problém s tímto autem za jizdy pocuká a zase jede po chvilce zase .nové filtry ,diagnostika moje delphi se nespojila s ř.j. motoru a kamarád má atala a to mu napsalo chybu 146 ale nevím co to znamená z delphi jsem zvyklý na formát p0000 .
Děkuju za rady
Napsal: 10 čer 2013, 15:44
od Dawson X
Zdar, rok výroby?
Problém může být na čepadle paliva, proto potřebuji rok výroby. Jsou verze se dvěma čerpadlami nebo ty novější s jedním. Problém může dělat i vstřikovač.
Napsal: 07 říj 2019, 16:33
od 0ndro
Ahojte, nechcem zakladať novú tému zbytočne tak to pridám sem. Mám u seba kôli brzdám mamin Land Rover freelander. Je to motor 2,0 DI 72 kW .
Už dlhšie sa mi na ňom nezdá, že hneď po otočení klúča do predštartovacej polohy sa zapne elektrické podávacie čerpadlo ( myslím že je súčasťou vysokotlakého CR čerpadla? ) . Ale toto elektrické bzučí stále, aj keď motor nebeží.
Je to tak OK ?
Nemalo by to podávacie čerpadlo vypnúť keď dosiahne nejaký tlak? Diag na tento voz nemám, len ma tak napadá či nemôže byť nejaké čidlo KO.
ďakujem
Napsal: 29 říj 2019, 22:43
od 0ndro
Chlapi prosím poradte mi
Na land roveri 2,0 DI 72 kW som menil palivový filter (totožný so starým) a teraz sa mi nedarí odvzdušniť to.
Má to balónovú pumpu, a na hociakom inom aute som vždy len pumpoval a ono to natiahli naftu. Ale tu som trocha zmätený z týchto odvzdušňovákou, jeden je na filtri a jeden na rotačnom čerpadle. Nikdy som nemusel totiž odvzdušňováky použiť.
Pumpujem jak blázon a nič. Nemôže byť balónik pokazený? Ono keď som ho odpojil a skúsil tak pri stlačení vyfúkol vzduch v smere šípky ale keď som ho pustil tak ho aj nasal naspäť. Nikdy som nemal odpojený balónik tak neviem či to funguje správne.


Napsal: 29 říj 2019, 22:50
od ROMEK
balonek je KO. pri stlačani ti musi striekať nafta
Napsal: 30 říj 2019, 21:50
od 0ndro
Mal si pravdu, vymenil som ho a všetko funguje ako má.
ďakujem