Aké auto kúpiť na jazdu na vyfrit?A ako zistit typ čerpadla?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
Aké auto kúpiť na jazdu na vyfrit?A ako zistit typ čerpadla?
Zdravím, idem v blízkej budúcnosti kupovať nejaké staré auto ako spotrebák. Chcem jazdiť na vyfrit, mám dobrý zdroj zadarmo.
Rozmýšlam nad autami Peugeot 306 - 1.9D
Renault Megane pred FL - 1.9D
Citroen Xsara pred FL - 1.9D
Auto bude do tých 1200€ (cca 35 000 Kč)
V poslednom čase trochu študujem problematiku, a viem že mám hladať auto s čerpadlom Bosch. No je to trochu problematické, niekde som čítal že napríklad do Xsary sa dával aj Lucas aj Bosch, a takisto aj do Megana. Neviem ako je to u P306, či je vždy Bosch, tak to by ma zaujímalo.
A chcem sa opýtať, ako zistím či je v motore čerpadlo Bosch alebo Lucas? Nevyznám sa do áut, a ani neviem kde sa čerpadlo nachádza. Takže potreboval by som nejaký postup, ako po otvorení kapoty zistiť či je tam Bosch alebo Lucas, nejaký jednoduchý postup. Najlepšie keby bol niekto taký dobrý a urobil aj fotku a dal do krúžku kam treba pozerať.
Vopred ďakujem za pomoc.
Inak pokial kupim auto, a bude mi ostávať oleja, tak môžem dať zadarmo pokial by mal niekto záujem. Za cenu odvozu. Budem ho mať pravdepodobne dosť veľa.
Rozmýšlam nad autami Peugeot 306 - 1.9D
Renault Megane pred FL - 1.9D
Citroen Xsara pred FL - 1.9D
Auto bude do tých 1200€ (cca 35 000 Kč)
V poslednom čase trochu študujem problematiku, a viem že mám hladať auto s čerpadlom Bosch. No je to trochu problematické, niekde som čítal že napríklad do Xsary sa dával aj Lucas aj Bosch, a takisto aj do Megana. Neviem ako je to u P306, či je vždy Bosch, tak to by ma zaujímalo.