Stránka 1 z 2

Demontáž motoru 1.5 dci megane

Napsal: 23 bře 2013, 14:24
od 001marcus
Zdravim, kamarádovi přišla říct ojnice dobrý den,..a já mu budu měnit motor, chci se zeptat jestli nevíte kudy pujde ven,...myslím si, že pude bud nejdřív převodovka,pak motor,..nebo všechno najednou,..co myslíte,..děkuji za návod :-) vybavení mám zdviž nebo jámu + jeřáb
Je to mehane rok 2005 1.5 dci

Napsal: 23 bře 2013, 19:52
od bepa
Vsechno dolu čelo s chladicema a svetlama ven alespon na espace a to bude stjny

Napsal: 23 bře 2013, 20:40
od BoB12
bepa píše:Vsechno dolu čelo s chladicema a svetlama ven alespon na espace a to bude stjny
Tak jak píše bepa, už jsem to dělal. Mimochodem ojnice na 2 nebo 3 válci?

Napsal: 23 bře 2013, 23:31
od 001marcus
BoB12 píše:
bepa píše:Vsechno dolu čelo s chladicema a svetlama ven alespon na espace a to bude stjny
Tak jak píše bepa, už jsem to dělal. Mimochodem ojnice na 2 nebo 3 válci?
2.válec. kamarád se mi přiznal že tomu dával na frak,..a prý se protočily šály(promintě za ty nespisovné názvy) ,..děkuju za odpovědi,..předpokládám vyndat i s převodovkou? ;-)

..

Napsal: 24 bře 2013, 08:56
od ajk
jj i s převodovkou....

Napsal: 24 bře 2013, 10:04
od Okura
ty šály jsou slabina, francouští konstruktéři zapoměli dát zámky nebo možná asi schválně.
co jsem vždy viděl většinou se zadře po výměně turbíny.

Napsal: 25 bře 2013, 10:52
od roman1648
demontovat komplet nápravnici a pustit to celý dolů - klasika u frantíků
je to celkem gut práce

Napsal: 25 bře 2013, 17:40
od BoB12
Nápravnice se demontovat nemusí, jde to docela v poho i tak, jen teda cely predek musi dolu.

jáma,paleták,pajcr a jde to :D

Napsal: 30 bře 2013, 08:38
od 001marcus
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 30 bře 2013, 08:41
od 001marcus
ted ještě najít nastavení rozvodů,..nikde o tom nic nepíšou,..dopytle,..a z vrakáče nám dali motor bez rozvodu,..vůbec nevim,v jaké je poloze vačka vůči klikovce, nebo jestli závisí na poloze čerpadla,...neměl by prosim někdo návod? :-)

Napsal: 30 bře 2013, 10:40
od Marek001
Na vačkovom kolečku je diera, trochu je ju aj vidno na tej fotke. Tak tam strčíč vrták (sa mi zdá 8mm) a nastavíš ju tak aby ti ten vrták pasoval až do aretačného otvoru v hlave. No a potom pri zotrváku spredu je ďalšia diera (musíš vymontovať záslepku), tam zas vrtákom zaaretuješ kľuku a máš vybavené.

Napsal: 30 bře 2013, 13:23
od jericho-3
Trošku mi to nejde do hlavy, oni vám prodali motor bez rozv. řemene? A jak víš, že v něm zbyla komprese? :)

Napsal: 30 bře 2013, 15:11
od 001marcus
jericho-3 píše:Trošku mi to nejde do hlavy, oni vám prodali motor bez rozv. řemene? A jak víš, že v něm zbyla komprese? :)
takhle,nebyl to vrakáč jako se zdá,..ale vystavili nám danový doklad a záruku 3 měsíce, postříkali hlavní díly barvou, at to nemůžeš vyměnit a donest jim to rozbité:-) taksnad to bude v pohodě :-) ale hlavní problém je,..že mu to prodali na clio,..48 kw,.a má to jít na grandtoura 60 kw, takže vana jiná,.a pár drobných dílů taky,...a kw budou snad stejné,když zustane původní turbo i vstřiky :-)

Napsal: 30 bře 2013, 15:12
od 001marcus
Marek001 píše:Na vačkovom kolečku je diera, trochu je ju aj vidno na tej fotke. Tak tam strčíč vrták (sa mi zdá 8mm) a nastavíš ju tak aby ti ten vrták pasoval až do aretačného otvoru v hlave. No a potom pri zotrváku spredu je ďalšia diera (musíš vymontovať záslepku), tam zas vrtákom zaaretuješ kľuku a máš vybavené.
děkuji,..jinak zjištovat kompresní zdvih a atd nemusím? a taky ale musím zaaretovat čerpadlo,ne? vždyt je na něm nějaký snímač,tak určitě musí mít svoji polohu :-)

Napsal: 30 bře 2013, 19:42
od Marek001
nie, čerpadlo dáš hociako, netreba ho aretovať