MilanBAT píše:Je možné aby na motoru BKD se potkala výfuková vrtule v turbu s naklápěcíma lopatkama???
Jak se to může stát??? Setkal jste se s tím někdo???
ale vsak to su dve oddelene komory?! alebo sa mylim? normalne su turba take, netusim ze co mas ty
tlaciaca cast je cista a vyfukova "obhorena" - je medzi nimi stena
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
mecsoun píše:On tady píše o kole turbíny a statorových lopatkách, které regulují tlak spalin na kolo turbíny. teď obdobný problém řeším i já.
Nevím o čem píšu, jsem v nemocnici a ještě jsem to neviděl, zítra bych se tam měl dostat a pak se podělím o fotky. Píšu co mi řekl po telefonu mechanickej.
to vypada ze se upalil kus rozvadeci lopatky a secko to tam vymlatil od ty ulomeny sou poohejbany ostatni lopatky proti smeru hodin a cim dal od ty ulomeny tim min sou ohnuty jak ten kousek frezoval turbinovy kolo
Když je turbo správně sesazeno a nastaven doraz, tak se to dotknout nemůže. Na mne to dělá dojem, že se nam něco dostalo a to je konec, ty mezery jsou malé a cokoli tam proběhne má destruktivní ůčiky.