Stránka 1 z 1

Seřízení po výměně rozvodů BMM

Napsal: 03 dub 2013, 08:56
od roman1648
Ahoj,
dělal jsem na BMM rozvody, nějak to pořád blbě startuje, ani výkon není bůh ví co, turbo nové před 8tis.km ( to teda dělalo i předtím )
Jak se správně dělá nast. synchronizace - asi něco dělám blbě...
díky

Napsal: 03 dub 2013, 09:00
od smrcke
na aretovaci pripravky.

Napsal: 03 dub 2013, 09:15
od roman1648
připravky mám, jako o zub to není neboj (noteeth)
spíš mi jde o to finální doladění - vačka na nulu

Napsal: 03 dub 2013, 09:18
od Vici
jen podle přípravku..

Napsal: 03 dub 2013, 09:33
od TDI tech
Motor zohriaty na prevadzkovu teplotu (min. 80C). Nastartujes motor spojis sa s RJ motora zvolis merane hodnoty a v nich zadas skupinu 004 a sledujes hodnotu v poli 4 treba nastavit na 0.0CF. V poli 3 ti bude pisat drive alebo pozdej podla toho ako to aktualne je. Takze vies kam mas tocit. Vypnes motor. Povolis tie 3 sruby na ozubenej remenici vacky a naozaj len velmi jemne tak asi po 0.5stupna poototcis vackovym hriadelom (tou prostrednou velkou srubou) v pozadovanom smere. Naozaj len velmi nepatrne pretoze je to velmi citlive. Dotiahnes tie 3 sruby a znova nastartujes a skontrolujes. Tento postum opakujes aj niekoklko krat kym sa trafis na 0.

Napsal: 03 dub 2013, 09:45
od Vici
jenže u EDC 16 není nula přesně nula jako u EDC 15 :(

Napsal: 03 dub 2013, 09:46
od JohnyFlat
u toho 2,0 se to na nulu už nedělá, udělej to na přípravky a mělo by to sedět...

Napsal: 03 dub 2013, 09:47
od JohnyFlat
Vici píše:jenže u EDC 16 není nula přesně nula jako u EDC 15 :(
byl jsi rychlejší :-)

Napsal: 03 dub 2013, 09:48
od TDI tech
Robim to normalne aj u EDC16 presne tak ako na EDC15, akurat v EDC16 sa to neda robit v zakladnom nastaveni. Takze nenastavis magneticku 0 ale iba el. korigovanu 0 co zjavne tej EDC 16 staci.

Napsal: 03 dub 2013, 10:12
od UchoTD
Mam taky pocit,ze Huml raz spominal,ze pri EDC 16 je spravna hodnota okolo -2.0

Napsal: 03 dub 2013, 10:13
od roman1648
O.K. tak to tak udělám

Napsal: 03 dub 2013, 16:54
od Tomas.cz
Ono taky EDC16 má snad toleranci -8 až +8, patrně díky tomu, že kroužek je nalisován a asi trefit polohu když to mrskaj jak Baťa cvičky...

Nicméně já mám u EDC16 nastevnou 0 kontrolou přes diagnostiku, spotřeba na volnoběh ok, starty taky tak to neřeším. ( najeto 360tis. km )

Napsal: 01 čer 2021, 10:36
od PeITeeR
Cao, koupil jsem a3 bmm a nejde se dostat pod 6.5 spotreba. Celkove je auto tupý a liny. Synchronizace je 9°. Mam nechat prenastavit ?

Napsal: 01 čer 2021, 11:49
od jericho-3
MĚLO by to sedět..Ale je to jen stroj a v podstatě každý je jiný. Poslechl bych TDI techa, já to takhle dělal i bez drátu a našel jsem mez, kdy motor chytal na otočení teplý -studený, zvuk jako housličky a spotřeba také. Pokud někdo honí jen spotřebu, může být zklamán, kolikrát hajtra žere málo a výborný motor si vezme víc. Pokud chcete být štastni s PD, tak zapomeńte na ukazatel spotřeby, a pokud na naftu nemáte, vezměte si práci domů , ale jezděte s PD svižně , byl k tomu zkonstruován. Upřímně šetřílky lituji, žít v děsu z toho, co mi to auto zase sežralo.. :)

Napsal: 01 čer 2021, 11:59
od Matias
Romane,
blbě jako dlouho? Padá nafta? Tandem?
Tak mi po karambolu motoru umřel tandem. Hodně dlouho jsem točil než to chytlo. Dal jsem jinej a na drc. Teda, než se natlačila nafta.