Stránka 1 z 2
Ake turbo na 250HP?
Napsal: 13 dub 2013, 12:11
od gabo00000
Ake turbo dat na 1.9 s rotackou k dosiahnutiu 250HP?
Cital som temy ohladom tohoto ale je tu toho tak vela zatial som si ja vyhliadol toto: 059 145 715 f
GTB2260VK ked mam pravdu. Co poviete?
Napsal: 13 dub 2013, 16:08
od mr.freezer
tak to by som bol aj ja zvedavy... ale take, ktore by voslo do ibizi 6K2 a nemuseli by sa vyrabat zvody...
Napsal: 13 dub 2013, 18:25
od kiklop32
presne to mam v planu

Napsal: 15 dub 2013, 13:44
od gabo00000
my to budeme davat do A4 takze zvody sa budu musiet spravit tak ci onak...toto neriesim...mna skôr zaujma kolko napriklad sa s takym turbom da tlacit? a aky to ma nabeh? popripade co moze byt lepsie?
Napsal: 15 dub 2013, 15:20
od Forest
gabo00000 píše:kolko napriklad sa s takym turbom da tlacit? a aky to ma nabeh? popripade co moze byt lepsie?
1) zalezi na otackach, EGT, teplotu v sani, schopnostech ladice
2) nejlepsi je udelat to na elektronickou regulaci
... a vubec nejlepsi by bylo, kdyby sis prosel ruzne grafy s aplikaci tohoto turba, je toho tu kotel (jen je treba pocitat s horsim nastupem u rotacky pri porovnavani s PDckem), jen clovek nesmi byt lenivy
Napsal: 15 dub 2013, 15:39
od MatusTDI
pokial mas turbo z 81kw s variabilitou,tak sa da preskladat na hybrida do 250ps,videl som to v jednej ibize od BH motorsportu ,ak sa mylim opravte ma
Napsal: 15 dub 2013, 15:41
od gabo00000
Forest píše:gabo00000 píše:kolko napriklad sa s takym turbom da tlacit? a aky to ma nabeh? popripade co moze byt lepsie?
1) zalezi na otackach, EGT, teplotu v sani, schopnostech ladice
2) nejlepsi je udelat to na elektronickou regulaci
... a vubec nejlepsi by bylo, kdyby sis prosel ruzne grafy s aplikaci tohoto turba, je toho tu kotel (jen je treba pocitat s horsim nastupem u rotacky pri porovnavani s PDckem), jen clovek nesmi byt lenivy
Otacky klasicky do 4500 ako na rotacke, s EGT je to vraj s takymto velkym turbom OK...jasne ze sa to zmeria...ladic snad dost schopny je ale zas ponechali by sme podtlakovu regulaciu koli jednoduchosti...mozno to bude vyzva do buducna...vsak vieme ze tato nakaza je nevyliecitelna
precital som...pozrel som grafy...marena to ma paradne...takto si to presne predstavujem...ale mozno od tej doby uz je vymyslene zas nieco nove...preto sa pytam....
Napsal: 15 dub 2013, 15:43
od gabo00000
MatusTDI píše:pokial mas turbo z 81kw s variabilitou,tak sa da preskladat na hybrida do 250ps,videl som to v jednej ibize od BH motorsportu ,ak sa mylim opravte ma
81? to snad sa pouzije vyfuk z 81kw a kompresor z GTB2260VK?
to mi pripada na nejaky extrem nie?

tlak vo vyfuku bude ohromny...
Napsal: 15 dub 2013, 15:45
od gabo00000
inac kolko vlastne tlaku potrebujem na 250HP? 2,2? - 2,3? tolko by to turbo malo zvladnut nie? aspon orientacne by som rad vedel preztoze na fore som nasiel ze to dokaze od 2 do 2,5 baru co sa mi nejak nezda
Napsal: 15 dub 2013, 17:01
od MatusTDI
gabo00000 píše:MatusTDI píše:pokial mas turbo z 81kw s variabilitou,tak sa da preskladat na hybrida do 250ps,videl som to v jednej ibize od BH motorsportu ,ak sa mylim opravte ma
81? to snad sa pouzije vyfuk z 81kw a kompresor z GTB2260VK?
to mi pripada na nejaky extrem nie?

tlak vo vyfuku bude ohromny...
kompresor z 2.5 tdi,kod motora AKE,najprv doladene na 217 potom na 237koni avsak spodok slabý zacina to od 2250otačok

Napsal: 15 dub 2013, 18:04
od Forest
gabo00000 píše:inac kolko vlastne tlaku potrebujem na 250HP? 2,2? - 2,3? tolko by to turbo malo zvladnut nie? aspon orientacne by som rad vedel preztoze na fore som nasiel ze to dokaze od 2 do 2,5 baru co sa mi nejak nezda
Tlak je sekundarni zalezitost, primarni je obsah kysliku (napoveda: teplota v sani s tim souvisi) - na ten to jezdi

Napsal: 15 dub 2013, 18:57
od toefuk
toto si uz videl?:
postuduj mapy, pocitaj aj zahranicne fora, mozno sa dozvies viac tam.
Myslim, ze rozumne by bolo sa poradit s tym co ti to bude ladit.
Napsal: 15 dub 2013, 22:02
od MatusTDI
toefuk píše:toto si uz videl?:
postuduj mapy, pocitaj aj zahranicne fora, mozno sa dozvies viac tam.
Myslim, ze rozumne by bolo sa poradit s tym co ti to bude ladit.
toto je velky nezmysel

panko prispevok pred tebou ma pravdu v normalnych podmienakch 21%vzduchu je cisty kyslik cim menej stupnov tym viac O2,cize dokonalejsie spalovanie=vysia efektivita=vykon,tymze sem das nejaky graf ktory sa v kazdom motori moze lisit nepomozes...

takze cim dokonalejsie spalovanie tym mensi tlak potrebujes
Napsal: 15 dub 2013, 22:24
od acryll
MatusTDI píše:
toto je velky nezmysel

drahý pane, na tom obrázku neni topografia ženského pohlavného údu, ale kompresorová mapa
to treba vedieť čítať, a zrovna toto je to, čím dokážeš porovnávať výkonnosť jednotlivých kompresorov
okrem toho, že aký tlak a množstvo vzduchu dosiahne turbo v max požadovaných otáčkach (otáčky turba,ale aj motora) je tam zakreslená efektivita
čím vyššia efektivita kompresora - tým menej ohrieva vzduch, a tým pádom je jeho merná hmotnosť vyššia... tak, či nie tak?

Napsal: 15 dub 2013, 22:37
od MatusTDI
treba si pozret aj prispevky horevysie,viem ztoho citat ale bavili sme sa o skladanom turbe..takze garretacka topografia tu nepomoze

ajtak si myslim ze mam pravdu

taketo teoreticke grafy neuznavam,kazdy motor je svojsky,pokial je turbo elektronicky riadene,toto vsetko je nezmysel uz len pri pridani aquamistu do motora...taky je moj nazor..a nazory ludi so 160ps ma nezaujimaju

*practice make perfect