
Vliv vetsiho turba na spotrebu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vliv vetsiho turba na spotrebu
Zdravim,mam Golfa IV TDI 66Kw a dal jsem do nej nove vstriky Sprint 764,cimz se mi o trosku nejspis zvysila spotreba ,ale za ten vykon to stoji.Zajimalo by me ale,kdyz do auta vrazim alespon 130ps turbo a vykon se tak predpokladane zvysi na asi 160 koniku,tak jestli se zvysi jeste vic spotreba ,nebo turbo nema na spotrebu vliv.Diky za odpovedi 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 09 bře 2006, 14:34
- Bydliště: královehradecký kraj
Odpovědi: 0
Re: Vliv vetsiho turba na spotrebu
To máš jednoduchý,víc vzduchu víc paliva,míň vzduchu míň paliva...Paveljr píše:Zdravim,mam Golfa IV TDI 66Kw a dal jsem do nej nove vstriky Sprint 764,cimz se mi o trosku nejspis zvysila spotreba ,ale za ten vykon to stoji.Zajimalo by me ale,kdyz do auta vrazim alespon 130ps turbo a vykon se tak predpokladane zvysi na asi 160 koniku,tak jestli se zvysi jeste vic spotreba ,nebo turbo nema na spotrebu vliv.Diky za odpovedi
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 09 bře 2006, 14:34
- Bydliště: královehradecký kraj
Odpovědi: 0
Ty funguješ taky jen na vzduch,že si mylsíš že motoru stačí jen vzduch?Paveljr píše:Hmm,tak jestli je to opravdu tak,tak na turbo kaslu.Doufal jsem,ze turbo do valcu natlaci vic vzduchu a tim se zvysi vykon pri stejne spotrebe a ne ze se tam spolu se vzduchem bude tlacit i vic paliva...
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
A zasa kraviny. S vacsim turbom a vacsim vykonom merna spotreba klesa mozno aj o 10gkwh-1 ked je dobry soft. Pokym budes chodit tak ako do teraz a nebudes ten vykon vyuzivat tak spotreba zostane mozno mierne klesne. ale ak zacnes tomu nakladat tak rataj zvysenie aj o 50 percent. konom treba ovsa.
ps: zo vzduchu ani ty nevyzijes
ps: zo vzduchu ani ty nevyzijes
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
ale samozrejme platí aj-čim viac vzduchu,tým viac kyslíku a lepsie spalovanie,t.j.väčší výkon
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 09 bře 2006, 14:34
- Bydliště: královehradecký kraj
Odpovědi: 0
to chceš říct že jezdíš za 5,5litru průměr?Jim píše:spotřeba se automaticky s větším turbem nezvýší, to je nesmysl...spíš je to o tom, na kolik budeš mít načipováno a jak moc výkon budeš užívat....ale při rozumném ježdění bude spotřeba stejná...


Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
no, já jezdím v průměru za 7litrů běžně...na 5l se dostanu při úsporné jízdě, ale to skoro nejde, když to jede suprově...váha píše:to chceš říct že jezdíš za 5,5litru průměr?Jim píše:spotřeba se automaticky s větším turbem nezvýší, to je nesmysl...spíš je to o tom, na kolik budeš mít načipováno a jak moc výkon budeš užívat....ale při rozumném ježdění bude spotřeba stejná...Neni to tak dlouho co jsi ty nebo nevím kdo tohle psal a pak jsi dodal kdo by ale odolal tomu krásnémnu zátahu...a o tom to je

ale jedno vím, když jsem měl Sprinty764, tak po montáži 130HP turba a chipu byla spotřeba při rozumné jízdě ještě nižší...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Odpovědi: 0
To turbo tam určitě dej. Jestli tam máš teď čip a to orig, turbo tlačí o dost víc, tak je hnaný za svojí optimální učinnost - větší turbo to zvládne líp. Jestli se zvýší účinnost celýho motoru (měrná spotřeba) a v jakejch otáčkách a zatíženích to ti asi nikdo takhle z patra neřekne, záleží na čipu. POdle mě je jedno jestli bude auto jezdit za 5,9 nebo 6,1 (při stejnym stylu jízdy) dúležitý je že když budeš potřebovat tak pojede odost líp
A hlavně : Nejdůležitější faktor ve spotřebě je stejně tvoje noha.

Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

tak bingo. konecne sme nasli najzakladnejsi parameter regulatora na spotrebu. Ani turbo ani trysky ale noha a je to svata pravdavita píše:To turbo tam určitě dej. Jestli tam máš teď čip a to orig, turbo tlačí o dost víc, tak je hnaný za svojí optimální učinnost - větší turbo to zvládne líp. Jestli se zvýší účinnost celýho motoru (měrná spotřeba) a v jakejch otáčkách a zatíženích to ti asi nikdo takhle z patra neřekne, záleží na čipu. POdle mě je jedno jestli bude auto jezdit za 5,9 nebo 6,1 (při stejnym stylu jízdy) dúležitý je že když budeš potřebovat tak pojede odost lípA hlavně : Nejdůležitější faktor ve spotřebě je stejně tvoje noha.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro