Vliv vetsiho turba na spotrebu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Paveljr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 11 pro 2006, 21:42

Vliv vetsiho turba na spotrebu

Příspěvek od Paveljr »

Zdravim,mam Golfa IV TDI 66Kw a dal jsem do nej nove vstriky Sprint 764,cimz se mi o trosku nejspis zvysila spotreba ,ale za ten vykon to stoji.Zajimalo by me ale,kdyz do auta vrazim alespon 130ps turbo a vykon se tak predpokladane zvysi na asi 160 koniku,tak jestli se zvysi jeste vic spotreba ,nebo turbo nema na spotrebu vliv.Diky za odpovedi :)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Re: Vliv vetsiho turba na spotrebu

Příspěvek od váha »

Paveljr píše:Zdravim,mam Golfa IV TDI 66Kw a dal jsem do nej nove vstriky Sprint 764,cimz se mi o trosku nejspis zvysila spotreba ,ale za ten vykon to stoji.Zajimalo by me ale,kdyz do auta vrazim alespon 130ps turbo a vykon se tak predpokladane zvysi na asi 160 koniku,tak jestli se zvysi jeste vic spotreba ,nebo turbo nema na spotrebu vliv.Diky za odpovedi :)
To máš jednoduchý,víc vzduchu víc paliva,míň vzduchu míň paliva...
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Paveljr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 11 pro 2006, 21:42

Příspěvek od Paveljr »

Hmm,tak jestli je to opravdu tak,tak na turbo kaslu.Doufal jsem,ze turbo do valcu natlaci vic vzduchu a tim se zvysi vykon pri stejne spotrebe a ne ze se tam spolu se vzduchem bude tlacit i vic paliva...
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Paveljr píše:Hmm,tak jestli je to opravdu tak,tak na turbo kaslu.Doufal jsem,ze turbo do valcu natlaci vic vzduchu a tim se zvysi vykon pri stejne spotrebe a ne ze se tam spolu se vzduchem bude tlacit i vic paliva...
Ty funguješ taky jen na vzduch,že si mylsíš že motoru stačí jen vzduch?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

spotřeba se automaticky s větším turbem nezvýší, to je nesmysl...spíš je to o tom, na kolik budeš mít načipováno a jak moc výkon budeš užívat....ale při rozumném ježdění bude spotřeba stejná...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

A zasa kraviny. S vacsim turbom a vacsim vykonom merna spotreba klesa mozno aj o 10gkwh-1 ked je dobry soft. Pokym budes chodit tak ako do teraz a nebudes ten vykon vyuzivat tak spotreba zostane mozno mierne klesne. ale ak zacnes tomu nakladat tak rataj zvysenie aj o 50 percent. konom treba ovsa.
ps: zo vzduchu ani ty nevyzijes
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

ale samozrejme platí aj-čim viac vzduchu,tým viac kyslíku a lepsie spalovanie,t.j.väčší výkon
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

a čím to turbo nakrmíš?bez na nafty jen na vzduch to není to pravé ořechové
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

pafka píše:a čím to turbo nakrmíš?bez na nafty jen na vzduch to není to pravé ořechové
hovori ti nieco merna spotreba? Merna spotreba je kolko g paliva minies na vyprodukovanie 1KWh. To nema nic s max vykonom a spotrebou.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Jim píše:spotřeba se automaticky s větším turbem nezvýší, to je nesmysl...spíš je to o tom, na kolik budeš mít načipováno a jak moc výkon budeš užívat....ale při rozumném ježdění bude spotřeba stejná...
to chceš říct že jezdíš za 5,5litru průměr? (noteeth) Neni to tak dlouho co jsi ty nebo nevím kdo tohle psal a pak jsi dodal kdo by ale odolal tomu krásnémnu zátahu...a o tom to je :)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Měrná spotřeba se měří většinou při max. výkonu, nebo při režimu, který je zadán. Není stejná pro celý rozsah otáček/zatížení. může se stát, že po chipu a velkém turbu v nižších otáčkách stoupne, chce to brzdu a měrnou nádobu, popř. něco novějšího na měření.
A dobře vybrat chip.
G3 Variant synchro
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

BH motor píše:
pafka píše:a čím to turbo nakrmíš?bez na nafty jen na vzduch to není to pravé ořechové
hovori ti nieco merna spotreba? Merna spotreba je kolko g paliva minies na vyprodukovanie 1KWh. To nema nic s max vykonom a spotrebou.
já nepsal nic o max výkonu a spotřebě, jenom vzduch nestačí
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

váha píše:
Jim píše:spotřeba se automaticky s větším turbem nezvýší, to je nesmysl...spíš je to o tom, na kolik budeš mít načipováno a jak moc výkon budeš užívat....ale při rozumném ježdění bude spotřeba stejná...
to chceš říct že jezdíš za 5,5litru průměr? (noteeth) Neni to tak dlouho co jsi ty nebo nevím kdo tohle psal a pak jsi dodal kdo by ale odolal tomu krásnémnu zátahu...a o tom to je :)
no, já jezdím v průměru za 7litrů běžně...na 5l se dostanu při úsporné jízdě, ale to skoro nejde, když to jede suprově... :)
ale jedno vím, když jsem měl Sprinty764, tak po montáži 130HP turba a chipu byla spotřeba při rozumné jízdě ještě nižší...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

To turbo tam určitě dej. Jestli tam máš teď čip a to orig, turbo tlačí o dost víc, tak je hnaný za svojí optimální učinnost - větší turbo to zvládne líp. Jestli se zvýší účinnost celýho motoru (měrná spotřeba) a v jakejch otáčkách a zatíženích to ti asi nikdo takhle z patra neřekne, záleží na čipu. POdle mě je jedno jestli bude auto jezdit za 5,9 nebo 6,1 (při stejnym stylu jízdy) dúležitý je že když budeš potřebovat tak pojede odost líp :D A hlavně : Nejdůležitější faktor ve spotřebě je stejně tvoje noha.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

vita píše:To turbo tam určitě dej. Jestli tam máš teď čip a to orig, turbo tlačí o dost víc, tak je hnaný za svojí optimální učinnost - větší turbo to zvládne líp. Jestli se zvýší účinnost celýho motoru (měrná spotřeba) a v jakejch otáčkách a zatíženích to ti asi nikdo takhle z patra neřekne, záleží na čipu. POdle mě je jedno jestli bude auto jezdit za 5,9 nebo 6,1 (při stejnym stylu jízdy) dúležitý je že když budeš potřebovat tak pojede odost líp :D A hlavně : Nejdůležitější faktor ve spotřebě je stejně tvoje noha.
tak bingo. konecne sme nasli najzakladnejsi parameter regulatora na spotrebu. Ani turbo ani trysky ale noha a je to svata pravda
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“