Stránka 1 z 1
Trysky Common Rail CDI
Napsal: 07 kvě 2007, 19:04
od kruzitko
Seřizuje se taky tlak na těchto tryskách když se otevíraj elektricky? Jak by se to štelovalo.Všichni mi tvrdí že se musí měnit celý vstřikovač.Dík
Napsal: 08 kvě 2007, 07:59
od go.vojta
mění se celý vstřikovač. a seřizovat se nedají. zkouší se akorát rozstřik a těsnost. je na to speciální zkušebna, ale dá se to vyzkoušet na klasický zkoušecce.
Re: Trysky Common Rail CDI
Napsal: 08 kvě 2007, 12:17
od ghoust
kruzitko píše:Seřizuje se taky tlak na těchto tryskách když se otevíraj elektricky? Jak by se to štelovalo.Všichni mi tvrdí že se musí měnit celý vstřikovač.Dík
daji se i repasovat, ale ne vzdy. Delaji to treba ve frydku v Boschi.
je docela hodne parametru co se daji u CR testovat.
Napsal: 08 kvě 2007, 19:19
od go.vojta
tak to každopádně, ale tyhle jsou ty hlavní.. a za normálních podmínek otestovatelné..
Napsal: 12 kvě 2007, 22:10
od mirec
Na klasickej skusacke som zatial trysky CR neskusal, hoci mi ich uz preslo vela medzi prstami. Ako mam zosynchronizovat el. impulz s vytvorenim tlaku na vstupe?
Napsal: 16 kvě 2007, 08:58
od BOSCHFMTuning
čau , u trysek se měří hodně parametrů.
není to jen přepad a rozprach.
já měřím přesnou dávku , přepad, odezvu vstřikovače na impuls, teplotu vystupního paliva ... to vše v několika režimech zátěže.
jestli chcete nějake trysky opravit , není problem
Napsal: 17 kvě 2007, 19:26
od go.vojta
a jsi schopný poladit se i přidírající vstřik. dost často ladíme bmw 3.0d a tam ty vstřiky odchází. uačne to jít na 5. umíš to nějak poladit?? odkud jsi??
Napsal: 20 kvě 2007, 16:33
od DK
jo jestli mi pošleš konkretně špatny vstřikovač tak se ti na to podivam.
jsem z frýdku
Napsal: 21 kvě 2007, 13:38
od BOSCHFMTuning
DK píše:jo jestli mi pošleš konkretně špatny vstřikovač tak se ti na to podivam.
jsem z frýdku
psal jsem od kamarada...