GT1746S/GT2052S aktuaizacia 15.3.2015

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

GT1746S/GT2052S aktuaizacia 15.3.2015

Příspěvek od toefuk »

Caute,
kupil som za rozumnu cenu toto turbo co ma najazdene cca 100t km a pred kupou som si samozrejme podla vyrobneho cisla zistil miery komponentov v nom.
Dnes ked som zhodil kompresorovy housing tak som bol nemilo prekvapeny, lebo na exducery som namiesto 49mm nameral len 46mm.
Od tohto turba by som chcel 150+ hp a 350+ Nm, tak potrebujem od miestnych odbornikov pocut ci ma vyznam to zacat prerabat(redukciu na zvody atd...).
Technicke info:
kompresor:
in.:36mm
ex.:46mm
M53
A/R .45

turbina:
ex.: 38mm a 12 lopatiek

Ja osobne si myslim, ze by mohlo byt pouzitelne s plniacim tlakom max 1,3 - 1,35 bar.
Par foto na porovnanie serioveho gt1544s a gt1746s:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Za kazdu radu dakujem.
PS: Kto pouziva turbomaster.info tak opatrne, mne udaje odtial nesedeli s realnymi hodnotami.
Naposledy upravil(a) toefuk dne 15 bře 2015, 14:43, celkem upraveno 11 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Na moj vkus je tam tych potrebnych uprav vzhladom k potencialu dost vela.... ale je to na tvojom osobnom zvazeni :) Len ma zaraza preco si cakal u turba s oznacenim GT1746 velkost kompresoroveho exduceru 49mm a preco pises ze je to VGT ked sa jedna o turbo s WG systemom regulacie plniaceho tlaku :?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

oznacenie je na housingu gt17 a dost.
Podla cisla turba som si nasiel cislo vrtule kompresoru a jej rozmery, tak asi preto.
Myslel som ze VGT je skratka pre wastegate, moja chyba, mal som si to pre istotu pozriet.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

VGT=variable geometry turbocharger ;)
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

tie rozmery sú až na exducer na kompresore veeeľmi podobné ako má napr.VB
podľa mňa to tých 350Nm a 150-160HP to zvládne... otázka je ako dlho (noteeth)
ale zaujímavý kompresor housing
zarazilo ma akurát aký malý WG to má(oproti starému turbu), tak uvidíš či to bude regulovať tlak

ak sa smiem spýtať... z čoho to je?
a ešte jedna otázka... prečo sa tak brániš prerábke na vgt? už vidím druhé turbo čo sa snažíš dať namiesto pôvodného :D
vgt má o mnoho lepšie vlastnosti, popremýšľaj nad VA, a máš pokoj :)
powered by rb-digital.sk_____________
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Lebo toto turbo ma velmi pekny spoolup uz od cca 1800 rpm co je na jeho velkost pekne. Volil som medzi gt2052 a gt1749(46) obe su z medveda 2.2cdi. Paci sa mi ,,bezporuchovost" obtokov a preto nechcem variabilitu.
S prvou prekopavkou som velmi spokojny (GT1549S):
Obrázek
Je to vlastne VAcko, len ma trochu mensiu vyfukovu cast ako VA a preto s nim nechcem ist cez 150PS 350Nm, aj ked som na zahranicnom fore nasiel, ze s nim tlacia 1,4 baru a maju 158ps a cca 350Nm.
Uz som s nim nabehat 3t km, olej nepapka, rychlo sa nafukne a opiera krasne do sedacky, ked bude cas tak urobim video akceleracie.
Takze na zaklade velkej spokojnsti s prvou obtokovou prekopavkou idem do trochu vacsej, neh mi tam ostane rezerva na EGT.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

cas posunut sa dalej, uz je doma gt 2052s

inducer kompresora 36,8mm
exducer turbiny 40mm

Obrázek
Obrázek
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

A k cemu ze to je?
Ja jen v dnesni moderni dobe s vnt nekolikate generace, treba compr 40/56 s exh exducer 40
Bezproblemu, vykonejsi a s lepsim spodkem nez gt2052s
Ber to tak ze se divim s takovimto postupem a ze mas silu cas a chut toto zkouset.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Nehovorim ze je to efektivne z hladiska prerabka/vykon, ale je to moje hobby.
Neslubujem si od toho velke cisla, uspokojim sa s 350Nm, peknym priebehom a zivotnostou turba+ motora(1Z toho vela nepobere) na kone kaslem, mna zaujima krutak.
Posledny a najdolezitejsi dovod preco to robim je, ze ma to kurevsky bavi!
PS: obtoky sa uz nepouzivaju ani v dnesnej modernej dobe s vnt niekolkej generacie? ;)
PS2: chalani na zahranicnych forach u motora AHU uvadzaju spoolup 20psi (cca 1,3 bar) pri cca 2000rpm co na moje poziadavky bohato vyhovuje.
Auto a motor ma svoje roky a samozrejme sa mi ziadna investicia nevrati ani z polovice, ale ruku na srdce, komu sa vratila? Vsetci to robime pre ten pocit... a ja si len vyberam inu cestu... :-D
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

kedy sa plánuje montáž? (noteeth)
a nepostrehol som... trysky máš 764?
powered by rb-digital.sk_____________
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nie, motor presiel neakymi zmenami, teraz tam su p520 z AFN, ale pojde bud 11 alebo 12mm hlava, ktora zabezpeci palivo
montaz neviem kedy stihnem, lebo mam na plane v byte vymenit okna, radiatory, omietky, loggiu..., ale hadam toto leto by to mohlo byt.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

Chvály hodná práce a jen tak dál :)
Taky jsem fanda obtoků a jezdim obtokové turbo, a je to to jediné na co jsem v autě zatim nešáhl. Spolehlivost je snad nekonečná
Pravdu maj že žádnou velkou parádu s tim neuděláme ale ne každý chce hned 200 ps.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nieco nove porobene...
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Caka sa na "piestne" kruzka a este neake diely a musim poriesit aj sanie k turbu, je tam 60mm priemer...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Obrázek
stary vs. novy
Obrázek
novy vs. stary
Obrázek
uzol
Obrázek
Obrázek
Actutor prekopany na pretlakovy z povodneho podtlakoveho (klobuk dole pred inziniermi z mercdesu ak nechali ortvorenu klapku pri studenom starte a vobec pri volnobehu...).
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Este musim poriesit sanie z Fboxu(70mm) do turba(60mm)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“