Trhnuti pri prerazeni ci pusteni plynu.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
krysimlade
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 13 úno 2013, 12:00
Odpovědi: 0

Trhnuti pri prerazeni ci pusteni plynu.

Příspěvek od krysimlade »

3 lide to resili nikdo nevi.

Je to A4 B8 Quattro 2.0Tdi 105kw MR 2010

Mel jsem vibrace na 1 pri rozjezdu...
Vymenilo se ulozeni motoru.
Vibrace zustaly.

Nasledne se pristoupilo k vymene setrvaku - ja rikal dokola je to setrvak a oni neeee to by bouchalo na neutral. Ten byl rozsypanej ;-))) LUK. Takze to bylo tim.
Vymenilo se za kompletni sadu SACHS (doufam ze spravnej model) vcetne loziska.
Nandalo se (ted jiz pochybuji ze celkove spravne) a nasledne mi to dela problemy. Obcas tam pri prezazeni buchne a trne sebou. Obcas pri pusteni plynu to cukne a pri jemnym pridani take.
Bohuzel prevodovka letela z metru dolu ;-((( Ale nepraskla a olej z ni netece. Bez komentare !!! Vysledek, nevime, prodej to... Setrvakem to nebude!!!

Ja se priklanim k nazoru ze ten novej setrvak se bud blbe nandal, utahl, atd... A nebo je vadnej od vyroby. Nebo se posralo neco jineho. Kazdopadne to proste skubne pri prerazeni jak kdy hlavne kolem 2.000 - 1.800 otacek. Obcas to skubne kdyz to sjizdi bez plynu z 2.500 otacek dolu nekde kolem 1.800 otacek. Obcas staci z zarazeny dvojky vyslapnout spojku a cukne to v tom jako by neco nekam spadlo aniz by se dal plyn ci sahlo na radicku. Uz me to stalo 33 tisic a kde nic tu nic. Ja uz ztratil milion casu a nervu a dost korun. Zasadni chyba byla, ze jsem nenechal ten setrvak (kterej byl fakt nasrot) udelat u nekoho schopnyho kdo to bezne na AUDI Q dela ;-(( Popravde ani znackove servisy nemusi byt vyhra, protoze taky by laborovali, ale delaji to zase bezne, ale ta cena ?! ;-(

Ma nekdo zkusenost ?! Predtim toto nedelala. Jen vibrovala na rozjezdu.
Muze se zamenit kompletne LUK za SACHS ? Fyzicky pasuje, ale co na to vykyv setrvaku ? Luk ma vetsi nez Sachs...
Co se da posrat pri montazi ? Teda krom padu skrine ;-)!!!

Moje posledni nadeje bylo pres znameho. Koukali na to a nevedi. Kuchat skrin se jim nechtelo kvuli nakladum servisu. Rozsudek je, ano je to tam. Ale tezko rict co ? Ja rikam, ze to musi byt nekde ve skrini kdyz drive to nedelalo. Ze ten setrvak nemusi byt OK dle projevu atd atd...

Existuje nekdo schopny a ochotny se na to podivat a definovat jasne, kde hledat popripade to poresit ?

Mozna to zni blbe, ale ja ma neuveritelne negativni zkusenosti se servisama a servisakama. Nikdo nechce za nic rucit a furt nejaky vymluvy apod. Takovej ceskej styl, omlouvam se pokud jsem timto nekoho feroveho a zkuseneho schopneho urazil, ale kde jsou ? ;-))

Chci tomu dat uplne posledni sanci, jinak to prodam a bude ji skoda ;-((

Diky za napady atd...

PRAHA
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“