Stránka 1 z 8

GTB2260 Tlak turba

Napsal: 06 čer 2013, 10:12
od Radek156
Ahoj , po instalaci GTB2260 do Alfy 2,4 m-jet nemohu dosáhnout požadovaného tlaku.. Přikládám log na 4rs. U tlaku 1,5 baru to sedí ale u tlaku 1,95bar turbo tlačí pouze 1,7bar. Hodnoty z ŘJ odpovídají plus mínus hodnotám na budíku tlaku. Předem dík za každou radu.

Obrázek

Napsal: 06 čer 2013, 11:16
od subz3ro_tdi
Urcite je tam potencial doladit to softwarovo, pozri si aku mas rezervu na regulacnom ventile tlaku turba...
Kazdopadne si myslim ze to nebude optimalne nastavane ani na tiahle, urcite by nebolo zle ho (minimalne na skusku) trochu skratit ;)

Napsal: 06 čer 2013, 11:51
od acryll
množstvo vzduchu a tlak preplňovania vzájomne korešponduje, takže únik asi nebude
skúšal si logovať požiadavku od ECU s tým programom na 2950? lebo tam sa mi zdá ako keby to limitovalo okolo 2600-2650

Napsal: 06 čer 2013, 13:07
od Radek156
Požadavek ECU je nastaven na 2950mbar. Testy při požadavku 2500 nebo 2720 sedí, ale při požadavku 2950 už se reálný tlak nezvýší. Logy jsou dělané v closedloopu, potřebuji podle logů udělat nové VGT mapy. Turbo je zánovní předělané na podtlak a repasované u TURBOPOWER. Vyměněný MAP sensor do 3,5 bar a udělaná kalibrace v ECU.

Napsal: 06 čer 2013, 13:55
od subz3ro_tdi
EMP budik mas? ci len na tlak turba....
Tu pilotnu N75 mapu budes musiet upravit, alebo rovno prepnut na PID, lebo ako vidis tak v closedloop ta regulacia skoro vobec nereaguje...

Napsal: 06 čer 2013, 14:01
od Radek156
subz3ro_tdi píše:EMP budik mas? ci len na tlak turba....
EMP nemám, mám tlak turba, tlak oleje, teplotu oleje a EGT.

Napsal: 06 čer 2013, 14:19
od subz3ro_tdi
Podla EMP by si videl nakolko je dostatocne privretie lopatiek, kedze predpokladam ze tvoja podtlakova regulacia nema spatnu vazbu do RJ... ale v principe to treba najprv skusit doladit na tycke podla EMP, az potom softwarovo v mape... ak predpokladas ze turbo je na 100% nastavene spravne, tak skus upravit tu pilotnu mapu podla logu.. urcite by som tej regulacii pridal... od 2500 ot. je turbo uz ocividne po spoolupe ale tlak nerastie...

Napsal: 06 čer 2013, 19:43
od skoda
Jestli máš v autě budík na tlak turba tak zkus na banku napojit podtlak přímo z podtlakovky,aby se lapatky uplně přivřeli na červa.A jed to projet jestli to foukne a při tom koukej na budík aby ti nepodalo ruku :)
Pak uvidíš kde je problém.

Napsal: 06 čer 2013, 21:32
od Forest
I tak se to da udelat (jak radi skoda), ale velky pozor na to, aby se nepretocilo turbo! Pred tim, nez to budes zkouset, tak by bylo dobre zavolat Olegovi a zeptat se ho, zda je tam puvodni/originalni axialni lozisko. Pokud odpovi, ze ano, tak bych to rozhodne nezkousel. V opacnem pripade bych opatrne nasledoval instrukce uzivatele skoda.

... a jinak samozrejme, ze EMP je absolutni a neoddiskutovatelny zaklad a nechapu, jak dokazes v dnesni dobe ladit auto na vykon bez znalosti hodnot teto veliciny (crazy)

Napsal: 06 čer 2013, 23:16
od Radek156
Úprava na podtlakovou regulaci. Duální mazání axiálního ložiska podporuje plnicí tlak 3.0 Bar. Vyvážené na 220 000 rpm. Zkusím mu zítra zavolat...EMP budík bohužel nemám.

Napsal: 06 čer 2013, 23:37
od Forest
Nemusis mu volat. Jinak EMP budik neni zadny zazrak, proste jen budik na tlak, rekneme do 3,5 baru, muzes pouzit nejaky kalibrovany koupeny ve svarcentru ;)

Napsal: 07 čer 2013, 07:49
od Smoke
Radek156 píše:Úprava na podtlakovou regulaci. Duální mazání axiálního ložiska podporuje plnicí tlak 3.0 Bar. Vyvážené na 220 000 rpm. Zkusím mu zítra zavolat...EMP budík bohužel nemám.
3b neni ani v comp. mape...
A lozisko s tym nema co docineni

Napsal: 07 čer 2013, 07:58
od subz3ro_tdi
Napojenie podtlaku napriamo ti moze pomoct odhalit nevhodne nastaveny doraz regulacie, resp. dlzku tiahla.... kazdopadne u teba nie je problem v spoolup faze turbiny, ale neskor (ze turbo nedosiahne pozadovany plniaci tlak) cize nejaky prinos by som si od tohto laborovania nesluboval.
Na nafte ste pridali adekvatne?.... inymi slovami, huli to? :) Ak to s vacsim mnozstvom nafty nejako zasadne nehuli a stale nie je mozne dosiahnut pozadovany (vyssi) tlak, moze byt kludne netesnost / prasklina na zvodoch (viem o takom pripade) :)

Napsal: 07 čer 2013, 08:39
od netopier
nejaky 2D limiter duty cycle tam nemas? aj ked sa mi nezda ze by pri takych tockach bolo nemozne dosiahnut 2b aj s akokolvek zle fungujucou regulaciou

Napsal: 07 čer 2013, 09:57
od Radek156
subz3ro_tdi píše:Na nafte ste pridali adekvatne?.... inymi slovami, huli to? :) Ak to s vacsim mnozstvom nafty nejako zasadne nehuli a stale nie je mozne dosiahnut pozadovany (vyssi) tlak, moze byt kludne netesnost / prasklina na zvodoch (viem o takom pripade) :)
Nafty tam je dostatečne, na logu z ecu tam nafta jde, požadavek i reál sedí. Nehulí to a hulit mi to nebude. O víkendu zkusím trochu zkrátit táhlo a udělám log, jaké budou hodnoty. Popřípadě zkusím podtlak napřímo, jestli foukne na budíku na 2bary...