reklamace turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 594
- Registrován: 23 led 2006, 21:11
- Bydliště: Chebsko
- Kontaktovat uživatele:
reklamace turba
zakoupil jsem nove turbo geret za 9200.turbo namontoval do passatu/pred montazi zalil/a po startu turbo nic.vymontoval zpet a poslal prodejci na reklamaci.Po temer mesici pri kazdem dotazu na stav reklamece stejna odpoved ,rozerebeme zkontrolujeme a zavolame,nezavolali.nakonec na muj dalsi dotaz me oznamili ze turbo bylo zadrene vinou spatne montaze/mezitim jsem namontoval nove a vse v pohode/vysledek reklamace me oznamili pouze ustne ze pry zprava od Geretu stoji 4000 a to pry investovat nebudou.laskave me nabidli ze vadne turbo/poskozene moji vinou/za zlomek porizovaci ceny odkoupi.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
No, pokud jsi ho zalil a zajistil jsi i dostatecny nasledny tlak pak je pravo na Tve strane. Nicmene, pokud jsi nedolil (a to je jen na Tvem svedomi), pak se mohlo turbo zadrit velice rychle, protoze start turba na sucho je spis takove obrabeni. Na druhou stranu, pokud je turbo dodavano bez "zaolejovani" a zajisteno proti vyschnuti, ma to vypovidajici schopnost o dane firme.
Jinak pripojuji se k Jerichovi: to turbo se netocilo (chapej neslo lehce otocit rotorem) kdyz jsi ho tam daval? Ono jde o to, ze pokud nebyl privod oleje chranen (samolepka/krytka/spuntik), mohlo tam neco vlitnout a turbo zadrit.
Jinak pripojuji se k Jerichovi: to turbo se netocilo (chapej neslo lehce otocit rotorem) kdyz jsi ho tam daval? Ono jde o to, ze pokud nebyl privod oleje chranen (samolepka/krytka/spuntik), mohlo tam neco vlitnout a turbo zadrit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Presne tak. Na niektorých stránkach sú aj inštalačné pokyny pre montáž a keď si to človek nemontuje sám, neverím, že to všetko dodržia v servise, aspoň u nás nie / česť výnimkám/. Asi si bude treba nakamerovať montáž, lebo ťažko sa to dokazuje, že je namontované správne zvlášť, keď je niekto zručný a dokáže to sám a nie je automechanik. Vtedy sa spustí kritika, že mal si to dať do odbornej dielni. Poznám X dielni, ktorej sa hovorí odborná a nedal by som tam opraviť ani kolobežku a poznám X samoukov, resp. kutilov, ktorí su ďaleko nad odbornou dielňou. Podotýkam, nechcem sa nikoho dotknúť ani spochybňovať jeho kvality. Každý by mal vedieť na čo si trúfa, do čoho sa môže pustiť, aké ma skúsenosti atď.Forest píše:No, pokud jsi ho zalil a zajistil jsi i dostatecny nasledny tlak pak je pravo na Tve strane. Nicmene, pokud jsi nedolil (a to je jen na Tvem svedomi), pak se mohlo turbo zadrit velice rychle, protoze start turba na sucho je spis takove obrabeni. Na druhou stranu, pokud je turbo dodavano bez "zaolejovani" a zajisteno proti vyschnuti, ma to vypovidajici schopnost o dane firme.
Jinak pripojuji se k Jerichovi: to turbo se netocilo (chapej neslo lehce otocit rotorem) kdyz jsi ho tam daval? Ono jde o to, ze pokud nebyl privod oleje chranen (samolepka/krytka/spuntik), mohlo tam neco vlitnout a turbo zadrit.

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS