Stránka 1 z 1

nejde nafta do "railu" Jumper 2.2 HDi

Napsal: 09 čer 2013, 20:38
od -Johnny-
Zdravím, vezmu to pěkně od začátku :-)
Před asi třemi týdny jsem se rozhodl, že konečně sundám hlavu na své dodávkce, kvůli tlakování chladící soustavy. Problém sem vyřešil možná, ještě nevím auto se mi nedaří nastartovat. Povolil jsem silentbloky abych si mohl vyklopit motor a snás se dostal k sání a turbu, palivové trubky a elektriku jsem si pečlivě odpojil a označil. Minulý týden se mi vrátila hlava z opravy a tak jsem se ve středu rozhodl, že to pěkně nazpět poskládám, vše sem připojil nazpět mimo EGR ventilu, mezi ten sem dal záslepky a podtlak zaslepil šroubkem, měnil jsem komplet rozvody, těsnění a palivový filtr který jsem zalil naftou před montáží aby se to natolik nezavzdušnilo :-)

Problém je následující auto točí točí a nechce chytit, nafta mi de do filtru, pak do vysokotlakého čerpadla (mám tam filtřík tak vidím jak palivové čerpadlo tlačí) ale vypadá to že se hned zpátečkou vrací nazpět. když jsem odpojil vysokloký přívod do Railu tak nafta občas trochu prská ale nic necáká, DVR jsem zkoušel přehodit z čerpadla co mám ještě jedno do zásoby ale nic nepomohlo....
Před demontáží auto normálně jezdilo, žádný problém s ním nebyl až na tlakování chladící soustavy.

Prosím poraďte čím by to mohlo být... Kontrolka immo normálně rozsvítí a zhasne a motoru také.

Napsal: 09 čer 2013, 20:43
od geo
Pamět závad?Na sprej vrčí?

Napsal: 09 čer 2013, 21:00
od -Johnny-
nemám diagnostiku a sprej sem nezkoušel když nejde ani trocha nafty

Napsal: 09 čer 2013, 21:08
od geo
O to právě jde někdy mu stačí trochu pomoc otáčky se přehoupnou přes nějakou mez a pak už třeba bude vrčet normálně a odzkoušíš i mechaniku motoru bez sinchronizace ti vstřiky neaktivuje.

Napsal: 09 čer 2013, 21:12
od -Johnny-
jo ale já když odpojim trubku co vede na lišty tak by při točení motoru měla přeci nafta "týct" do lišty ale tady jenom občas zaprská a nic víc

Napsal: 10 čer 2013, 13:58
od -Johnny-
Ještě jsem zjistil, že když zapnu klíček tak mi podle zkoušečky de proud do obou konektrou na čerpadle je to normální??? Protože jsem četl toto téma a tim by se to asi vyřešilo http://www.c5club.com/articles/overal-c ... ons/engine...

Napsal: 11 čer 2013, 12:50
od roman1648
když děláme na HDi hlavu, z 90% to musíme roztáhnout...na starter ani hovno, mužeš vymotat dvě baterky a prd

Napsal: 11 čer 2013, 13:03
od -Johnny-
Mi neřikej že i v autorizovanym by auto tahaly když by se to nemělo... mimo to vždyť tam nejde nafta... Nebo jak to točí málo tak to nevyvine dostatečnej tlak???

Napsal: 11 čer 2013, 13:42
od roman1648
jo, je to tak
kámoš dělá léta v Peugeotu a prej běžná praxe
16v když startuješ po udělání hlavy tak je to jak šicí stroj, prostě to nechytne tlaky - nenatlačí se hydra, dáš na lano, drc a jede

Napsal: 11 čer 2013, 15:07
od -Johnny-
ale tohle je klasická 2.2 8v... a Tlaky to melo slušný, tady nejde furt ta nafta... Čerpadlo tedy natlakuje naftu až ve vyšší otáčkách a pak to teda pustí celej Rail??? nebo jak tomu mám rozumět?

Napsal: 11 čer 2013, 17:31
od bepa
Startuju sprejem .pak už se chytne a jede

Napsal: 11 čer 2013, 18:09
od roman1648
mě se jednou etersprejem upálil žhavič (rofl) tak z toho mám strach
čistič je asi v pohodě

Napsal: 11 čer 2013, 20:34
od -Johnny-
tak hoši ve finále sem sprej nepotřeboval, měl sem seknutej zpětnej ventil a tim pádem mi tam nešel tlak a nešlo to dál :-)