E 220d r.v.1995 LUCAS EPIC. ROSTLINA NEBO HYDRAULIKA?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

E 220d r.v.1995 LUCAS EPIC. ROSTLINA NEBO HYDRAULIKA?

Příspěvek od k.amerika »

Ahoj všichni, brácha si koupil mercedes E 220d 1995 70Kw. Lucas epic. Protože spotřeba je kolem 6,5l, rozhodl se dávat pouze třetinový podíl alternativy. Otázka zní, co je pro tento systém menší zlo? (Tankovala by se nafta u EuroOil bez biosložky) Třetina nové a čisté hydrauliky, nebo vyfrit filtrovaný na mikron? Hydraulika by byla zdarma od známého který s ní krmí již několik let octavii tdi 81kw a nemá sebemenší problém, a nebo vyfrit za 16kč/l, tak z ekonomické stránky raději hydrauliku, a navíc u všech článků a recenzí čtu že tento systém nesnese větší podíl biosložky.. Co si myslíte Vy? Raději třetinu hydrauliky, nebo vyfritu? Díky moc za jakékoliv postřehy..
Naposledy upravil(a) k.amerika dne 18 čer 2013, 07:34, celkem upraveno 2 x.
tempest
Přispěvovatel
Příspěvky: 274
Registrován: 18 říj 2009, 13:27
Odpovědi: 0

Re: COMMON RAIL-LUCAS EPIC. ROSTLINA NEBO HYDRAULIKA?

Příspěvek od tempest »

k.amerika píše:Ahoj všichni, brácha si koupil mercedes E 220 cdi. Lucas epic, common rail.. Protože spotřeba je kolem 6,5l, rozhodl se dávat pouze třetinový podíl alternativy. Otázka zní, co je pro tento systém menší zlo? (Tankovala by se nafta u EuroOil bez biosložky) Třetina nové a čisté hydrauliky, nebo vyfrit filtrovaný na mikron? Hydraulika by byla zdarma od známého který s ní krmí již několik let octavii tdi 81kw a nemá sebemenší problém, a nebo vyfrit za 16kč/l, tak z ekonomické stránky raději hydrauliku, a navíc u všech článků a recenzí čtu že tento systém nesnese větší podíl biosložky.. Co si myslíte Vy? Raději třetinu hydrauliky, nebo vyfritu? Díky moc za jakékoliv postřehy..
Lucas EPIC common rail???
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Vyčteno, opraveno, díky :-) Otázka ale zní stejně. Choulostivý Lucas Epic a třetina hydrauliky, nebo vyfritu?
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

k.amerika píše:Vyčteno, opraveno, díky :-) Otázka ale zní stejně. Choulostivý Lucas Epic a třetina hydrauliky, nebo vyfritu?
Do tohodle motoru bych nelil ani jedno. Když chce jezdit na alternativy měl si koupit jiný auto (wallbash)
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Že by vadila i třetina? Mb byl za bezvadnou cenu a je v celkem dobrém stavu, tak odmítnout by byl hřích :-) Když i felicia něco dlouhodobě zvládne s lucasem, 1:1 se na ni podle mého nepodepíše, tak proč ne tohle Éčko? Jasný že E 300, nebo 290TD šestivál je na alternativy jako stvořený, ale je zase vysoká spotřeba, tak to pomalu nemá cenu..
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

160 lidí si tuto otázku prohlédlo a až na mercedesáře pod jménem Stewa k tomu nemá nikdo co říci?
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

k.amerika píše:160 lidí si tuto otázku prohlédlo a až na mercedesáře pod jménem Stewa k tomu nemá nikdo co říci?
Protože všichni se mnou souhlasí.
Mercedes-Benz W210 300D
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

třeba já jsem mezi těmi 160 lidmi, ale nemám k tomu co říct, protože ani s jedním základním bodem tvé otázky nemám zkušenosti ;)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Díky ;)
TesákPce
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 28 pro 2012, 18:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubicko

MB

Příspěvek od TesákPce »

Souhlasim - jine auto! Moje 124ka stale k mani:-) Jinak Corsu jsem zkousel i na cisty, ale vubec nechytala, i se sprejem spatne,jela ale pekne a bez koure. Sharan taky tragedie,marne premyslim, co jsem tam vse nalil :-( huli strasne bile,do ohrati, nejede ani za tepla. Vlek bych neuvezl ani prazdny. Cekam az to vyjedu,zrovna jsem si dal plnou.
VW Sharan TD66kW
M-B W124 200D
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“