Stránka 1 z 5
Vw Bora TDi
Napsal: 22 čer 2013, 16:18
od maties77
Napsal: 22 čer 2013, 16:24
od maties77
Napsal: 22 čer 2013, 18:23
od maties77
Napsal: 22 čer 2013, 18:44
od PetrSs
plánuješ stím něco?výkon/vzhled... ? se trochu rozepiš...

Napsal: 22 čer 2013, 19:00
od maties77
Jsme tady nový a chvilku takže nestíhám všechno najednou a navíc nejsem u pc pořád

ano ano časem budu upravy výkonu

zatím je egr off tedka bude i kat off a 60mm pruměr výfukové trubku a bude od turba do zadu holá trubka a dám tam rezonátor

egr mám kompletně oddělaný jinak auto je tdi 66kw kod motoru je AGR

postupem časem plánuju trysky jiné sání pokud na agr motor dostanu sání z alr tak to tam chci dat

postupem časem vědší turbo a ic a pak poladění na softu a v plánu budou i brzdy ale vše chce čas přeci jenom jsme ještě student

Napsal: 22 čer 2013, 19:04
od maties77
Vzhledově akorát vytáhnout kola více ven časem možná i větší ale první je vytáhnut ven a pak podvozek a trochu snížení a ještě loga vw do černé lesklé barvy a postupem časem i černu lesknou střechu...v plánu nejspíš bude do zadu i prodloužení střechy

věcí by bylo moc ale jako student nemám tolik přímu ale snažím se postupně no

Napsal: 24 čer 2013, 19:57
od jirkastrachota
Kola jsou základ, ty dělaj auto

Napsal: 26 čer 2013, 15:45
od maties77
Napsal: 26 čer 2013, 18:35
od spawn133
Napsal: 26 čer 2013, 18:53
od maties77
vlnovec a reoznátor je nerez výfuková trubka je normální trubky co se používájí na běýné výfuky nedával sem nerez to je hodně zbytečné dávat nerez je uplně jedno jestli je to nerez nebo ne

a je to orezlé protože to je bez povrchovky a když to člvěk holíma rukama tak to pak chytne povlak

Napsal: 26 čer 2013, 19:56
od Leon/kissiakos
na mna dost oste zakruty .. ale robotky poctiva.. ja som tiez nerez nedaval.. poriadne som to natrel..musi vydrzat !
Napsal: 26 čer 2013, 21:16
od turbo kamna power
nech to opískovat a našopovat hliníkem, potom až na to dej tu žáruvzdornou barvu

pak to bude mít výdrž stejnou jako nerez

Napsal: 27 čer 2013, 06:15
od maties77
Jo ostré zatáčky tm celkem su ale nedalo se jinak to udělat

jo musí to vydržet hodně stejně si myslím že to stama dám dřív pryč než by se to mělo rozpadnut

Napsal: 27 čer 2013, 09:31
od Fahrer
Hezký. Já bych ale nejdřív poladil brzdy. IMHO jsou daleko důležitější než změna sání a trysek.

Napsal: 08 říj 2013, 19:07
od maties77