Stránka 1 z 5

Vw Bora TDi

Napsal: 22 čer 2013, 16:18
od maties77
Obrázek
Obrázek

Napsal: 22 čer 2013, 16:24
od maties77
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Napsal: 22 čer 2013, 18:23
od maties77
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Napsal: 22 čer 2013, 18:44
od PetrSs
plánuješ stím něco?výkon/vzhled... ? se trochu rozepiš... ;)

Napsal: 22 čer 2013, 19:00
od maties77
Jsme tady nový a chvilku takže nestíhám všechno najednou a navíc nejsem u pc pořád :) ano ano časem budu upravy výkonu :) zatím je egr off tedka bude i kat off a 60mm pruměr výfukové trubku a bude od turba do zadu holá trubka a dám tam rezonátor :) egr mám kompletně oddělaný jinak auto je tdi 66kw kod motoru je AGR :) postupem časem plánuju trysky jiné sání pokud na agr motor dostanu sání z alr tak to tam chci dat :) postupem časem vědší turbo a ic a pak poladění na softu a v plánu budou i brzdy ale vše chce čas přeci jenom jsme ještě student :-D

Napsal: 22 čer 2013, 19:04
od maties77
Vzhledově akorát vytáhnout kola více ven časem možná i větší ale první je vytáhnut ven a pak podvozek a trochu snížení a ještě loga vw do černé lesklé barvy a postupem časem i černu lesknou střechu...v plánu nejspíš bude do zadu i prodloužení střechy :) věcí by bylo moc ale jako student nemám tolik přímu ale snažím se postupně no :)

Napsal: 24 čer 2013, 19:57
od jirkastrachota
Kola jsou základ, ty dělaj auto :-)

Napsal: 26 čer 2013, 15:45
od maties77
Tak a konečně výfuk pruměr 60mm+rezonátor a trubka až do zadu :-)
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Ještě pude výfuk celý nastřikat barvu na vysoké teploty :)

Napsal: 26 čer 2013, 18:35
od spawn133
Vidim dobre? To mas zelezne potrubie, ked je to hrdzave? Ak ano, tak to mas nerezovy vlnovec a nerez rezonator? hmmmm (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)

Napsal: 26 čer 2013, 18:53
od maties77
vlnovec a reoznátor je nerez výfuková trubka je normální trubky co se používájí na běýné výfuky nedával sem nerez to je hodně zbytečné dávat nerez je uplně jedno jestli je to nerez nebo ne :) a je to orezlé protože to je bez povrchovky a když to člvěk holíma rukama tak to pak chytne povlak ;)

Napsal: 26 čer 2013, 19:56
od Leon/kissiakos
na mna dost oste zakruty .. ale robotky poctiva.. ja som tiez nerez nedaval.. poriadne som to natrel..musi vydrzat !

Napsal: 26 čer 2013, 21:16
od turbo kamna power
nech to opískovat a našopovat hliníkem, potom až na to dej tu žáruvzdornou barvu ;) pak to bude mít výdrž stejnou jako nerez :)

Napsal: 27 čer 2013, 06:15
od maties77
Jo ostré zatáčky tm celkem su ale nedalo se jinak to udělat :( jo musí to vydržet hodně stejně si myslím že to stama dám dřív pryč než by se to mělo rozpadnut :-D

Napsal: 27 čer 2013, 09:31
od Fahrer
Hezký. Já bych ale nejdřív poladil brzdy. IMHO jsou daleko důležitější než změna sání a trysek. ;)

Napsal: 08 říj 2013, 19:07
od maties77
Dneska konečně proběhla montáž trysek Frattelli bosio 764.Vstřikovače vyčištěné a po dání nových trysek na zkušební stolici kontrolovány a praší o hodně líp jako originál....Zatím trysky v autě pouze skouším ale projevují se po mě zatím hodně dobře :-) Kouř nepozoruji nárust :-)
Obrázek
Obrázek