Stránka 1 z 2
tuning motoru 2.2HDi bi-turbo
Napsal: 28 čer 2013, 13:13
od mohy
ahoj, láká mě vymáčknout něco víc
je tu někdo kdo dokáže poradit jinak než chipováním?
základ je 170 koní- chip bez HW uprav v rozmezí 190-220 dle stavu motoru...a co když chci víc?

Re: tuning motoru 2.2HDi bi-turbo
Napsal: 28 čer 2013, 14:24
od jaykay
mohy píše:ahoj, láká mě vymáčknout něco víc
je tu někdo kdo dokáže poradit jinak než chipováním?
základ je 170 koní- chip bez HW uprav v rozmezí 190-220 dle stavu motoru...a co když chci víc?

chip
Napsal: 28 čer 2013, 14:30
od mohy
dekuju za obsažnou odpověd

Napsal: 28 čer 2013, 14:32
od jaykay
tim jsem chtel rict, ze jedinou moznosti je SW uprava
Napsal: 28 čer 2013, 14:54
od mohy
to sem slyšet nechtěl

Napsal: 28 čer 2013, 15:04
od jaykay
mohy píše:to sem slyšet nechtěl

A co jineho sis predsravoval? I kdyz vymenis hw jako trysky nebo turbo, stejne te uprava sw te nemine.
Napsal: 28 čer 2013, 15:15
od mohy
tak to je mi prece jasný
zajímalo mě zda někdo ví treba jaké turbíny jsou alternativní... kolik mají vstriky potenciál.. kolik muze vydrzet blok motoru...
Napsal: 28 čer 2013, 15:32
od mohy
potrebuju to poresit aktualně protože mám šílený tiky jet do DE pro 3.0HDi..
proto to resim, protoze jsem hodně impulzivní, jak se vyskytně něco co se mi bude líbit...v tu ránu jedu.
Napsal: 28 čer 2013, 17:32
od jaykay
Tyhle stroje asi nikdo hw neladi
Napsal: 28 čer 2013, 17:38
od mohy
asi to nepotrebují, jako VW koncern
nicméně díky, zkusím chipnout a uvidíme co uvidíme...
Napsal: 29 čer 2013, 11:35
od jericho-3
Samozřejmě každý má jiné výkonové nároky, ale teď jsem dělal kámošovi C5 a jel s jeho voňavkou a musím říci, že ten motor 2,2 HDi jde jako mech, plynule zrychluje, no prostě radost..Sice jak dlouho...má 220000km, ale proti koncernu a jejich TDI/které samozřejmě mají jiné kvality/je to pocitově RR..Ale přiznám se, že bych ho nechtěl..

Napsal: 29 čer 2013, 16:16
od mohy
co jsi dělal kamošovi na C5?:) a co znamena ze "je to pocitově RR"?
A proč bys to nechtěl?
Napsal: 29 čer 2013, 18:39
od jericho-3
Rolls Royce ...a dělal jsem mu ložiska na ramenu a čeká mne demontáž skříně, teče mu tam olej..Nechtěl bych ho z důvodu nesmyslných el. píčovin, které nechci a hlavně u starého auta. Sklopení zrcátek mě nasere a digi klima jakbysmet. Vyndáš váleček spojky atd. vše je z PVC, samá upínka, samé hlášení na display, to mě jen nasere.. já nepotřebuji sdělit, že je málo benzinu já to vidím, svítí mi do ksichtu magické oko..A z praktických důvodů - lehne mi vstřik a já jej budu dolovat ven jako idiot a prosit diesel servisy o repasi, kterou stejně zkurví..Nedávno jsem mu dával řemen a bylo to jen taktak , lítal tam jako hadr na holi..Je to super auto, ale nedotažené a poplatné dnešní modě el. píčovin..A představa, jak je udělaný nahoře rozvod a ty km /jsou ale poctivé/ co má za sebou by mě pohodu nepřineslo...
Ale samozřejmě je to věc vkusu, já měl Citroeny vždy rád, CX byl krásný, BX byl dobrý střed a DS byla avantgarda, která předběhla dobu a dodnes je to krásný kus...Takže nic proti, ale již nemám chuť laborovat s vlastním voze, nemám na to čas. Potřebuju se živit..
Napsal: 29 čer 2013, 19:37
od mohy
jericho: děkuju moc za rozepsání se, je to super
nicméně porád nevím o problému proč jsem zakládal topic o nic víc než na začátku
takže nikdo nedělá francouze? Vždyt se laděj bi turba BMW...
chipnu a uvidíme.
Napsal: 30 čer 2013, 11:51
od geo
mohy píše:tak to je mi prece jasný
zajímalo mě zda někdo ví treba jaké turbíny jsou alternativní... kolik mají vstriky potenciál.. kolik muze vydrzet blok motoru...
Nevím zda jsi se koukal i pod kapatu a viděl jsi svoje dvojčata turba ale v podstatě jsou to dvě turba v jednom takže jejich náhrada bude asi problematická je to pěknej spletenec a samotná demontáž bude asi docela zajímavá.Asi bude hlavně otázka peněz zda to ladit výměnou komponentu a pak chip nebo koupit rovnou něco jiného.Já tuning nedělám takže mě ber s rezervou .