Stránka 1 z 2

tuning motoru 2.2HDi bi-turbo

Napsal: 28 čer 2013, 13:13
od mohy
ahoj, láká mě vymáčknout něco víc :D

je tu někdo kdo dokáže poradit jinak než chipováním? (crazy)

základ je 170 koní- chip bez HW uprav v rozmezí 190-220 dle stavu motoru...a co když chci víc? (LOL)

Re: tuning motoru 2.2HDi bi-turbo

Napsal: 28 čer 2013, 14:24
od jaykay
mohy píše:ahoj, láká mě vymáčknout něco víc :D

je tu někdo kdo dokáže poradit jinak než chipováním? (crazy)

základ je 170 koní- chip bez HW uprav v rozmezí 190-220 dle stavu motoru...a co když chci víc? (LOL)
chip

Napsal: 28 čer 2013, 14:30
od mohy
dekuju za obsažnou odpověd (wallbash) (LOL)

Napsal: 28 čer 2013, 14:32
od jaykay
tim jsem chtel rict, ze jedinou moznosti je SW uprava

Napsal: 28 čer 2013, 14:54
od mohy
to sem slyšet nechtěl :? :D

Napsal: 28 čer 2013, 15:04
od jaykay
mohy píše:to sem slyšet nechtěl :? :D
A co jineho sis predsravoval? I kdyz vymenis hw jako trysky nebo turbo, stejne te uprava sw te nemine.

Napsal: 28 čer 2013, 15:15
od mohy
tak to je mi prece jasný :-D
zajímalo mě zda někdo ví treba jaké turbíny jsou alternativní... kolik mají vstriky potenciál.. kolik muze vydrzet blok motoru...

Napsal: 28 čer 2013, 15:32
od mohy
potrebuju to poresit aktualně protože mám šílený tiky jet do DE pro 3.0HDi..
:roll:
proto to resim, protoze jsem hodně impulzivní, jak se vyskytně něco co se mi bude líbit...v tu ránu jedu.

Napsal: 28 čer 2013, 17:32
od jaykay
Tyhle stroje asi nikdo hw neladi

Napsal: 28 čer 2013, 17:38
od mohy
asi to nepotrebují, jako VW koncern (LOL) :D

nicméně díky, zkusím chipnout a uvidíme co uvidíme...

Napsal: 29 čer 2013, 11:35
od jericho-3
Samozřejmě každý má jiné výkonové nároky, ale teď jsem dělal kámošovi C5 a jel s jeho voňavkou a musím říci, že ten motor 2,2 HDi jde jako mech, plynule zrychluje, no prostě radost..Sice jak dlouho...má 220000km, ale proti koncernu a jejich TDI/které samozřejmě mají jiné kvality/je to pocitově RR..Ale přiznám se, že bych ho nechtěl.. :)

Napsal: 29 čer 2013, 16:16
od mohy
co jsi dělal kamošovi na C5?:) a co znamena ze "je to pocitově RR"? :)

A proč bys to nechtěl?

Napsal: 29 čer 2013, 18:39
od jericho-3
Rolls Royce ...a dělal jsem mu ložiska na ramenu a čeká mne demontáž skříně, teče mu tam olej..Nechtěl bych ho z důvodu nesmyslných el. píčovin, které nechci a hlavně u starého auta. Sklopení zrcátek mě nasere a digi klima jakbysmet. Vyndáš váleček spojky atd. vše je z PVC, samá upínka, samé hlášení na display, to mě jen nasere.. já nepotřebuji sdělit, že je málo benzinu já to vidím, svítí mi do ksichtu magické oko..A z praktických důvodů - lehne mi vstřik a já jej budu dolovat ven jako idiot a prosit diesel servisy o repasi, kterou stejně zkurví..Nedávno jsem mu dával řemen a bylo to jen taktak , lítal tam jako hadr na holi..Je to super auto, ale nedotažené a poplatné dnešní modě el. píčovin..A představa, jak je udělaný nahoře rozvod a ty km /jsou ale poctivé/ co má za sebou by mě pohodu nepřineslo... :)
Ale samozřejmě je to věc vkusu, já měl Citroeny vždy rád, CX byl krásný, BX byl dobrý střed a DS byla avantgarda, která předběhla dobu a dodnes je to krásný kus...Takže nic proti, ale již nemám chuť laborovat s vlastním voze, nemám na to čas. Potřebuju se živit..

Napsal: 29 čer 2013, 19:37
od mohy
jericho: děkuju moc za rozepsání se, je to super ;)

nicméně porád nevím o problému proč jsem zakládal topic o nic víc než na začátku :D

takže nikdo nedělá francouze? Vždyt se laděj bi turba BMW...
chipnu a uvidíme.

Napsal: 30 čer 2013, 11:51
od geo
mohy píše:tak to je mi prece jasný :-D
zajímalo mě zda někdo ví treba jaké turbíny jsou alternativní... kolik mají vstriky potenciál.. kolik muze vydrzet blok motoru...
Nevím zda jsi se koukal i pod kapatu a viděl jsi svoje dvojčata turba ale v podstatě jsou to dvě turba v jednom takže jejich náhrada bude asi problematická je to pěknej spletenec a samotná demontáž bude asi docela zajímavá.Asi bude hlavně otázka peněz zda to ladit výměnou komponentu a pak chip nebo koupit rovnou něco jiného.Já tuning nedělám takže mě ber s rezervou .