Elektrika od N75, problém!...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2011, 15:47

Elektrika od N75, problém!...

Příspěvek od buben »

Zdravím, tak jsem nechal na své Octavii 2004 66kW ALH vyčistit turbo, z důvodu padání do nouzáku, moc tlačilo. Jinak všechno vyčištěný, hadičky nový, rozhejbaná banka , atd.
Ale problém je v tom, že když nastrtuju, tak je všechno OK, když pak motor prošlápnu a pustím plyn, tak se začne motor nehorázně klepat, protože N75 drží regulaci turba v poloze "plnej plyn" a pustí to až se vypne motor. Zjistil jsem, že když se N75 odpojí od šťávy, tak to nedělá. Protože mám zaslepenej egr, tak jsem zkusil vyměnit N75 za N18 a dělá to úplně stejný věci. Čili si myslím, že ventilem to nebude.
Ovšem žádný chyby ve wagu to neháže, je teda možný, že se někdo rejpal v ŘJ a posral tam nějaký cesty k tomuto ventilu? A nebo je třeba možný, že jsou někde přepojený dráty? To je blbost ne?
Jinak N75 je pročištěnej, na volnoběh ale bzučí jak včela po silným kafe a když vypnu motor, tak cca 5 vteřin ještě setrvačností bzučí...
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

nemáš náhodou spíš něco špatně v podtlaku? V jakym stavu jsou hadičky?(což by mohla bejt příčina i toho přefukování...)
Ele k N75 si můžeš vyzkoušet přes akční členy (jak jsi ho čistil? Zkoušel jsi třeba pusou, jak drží/přepíná? Měřil jsi jeho odpor? )... "bzučet" by ale asi neměl (spíš cvakat), natož po vypnutí motoru (nepřisává si spíš někde u spoje? ) ...
pašíkombi AFN B597
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

taky bych ho nechal cvakat přes kontrolu akčních členů a poslouchal co dělá :?
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2011, 15:47

Příspěvek od buben »

No on doslova bzučí. Jinak čištěno a profukováno WDčkem a kompresorem. Dál nic jinýho nebylo zkoušený. Ta kontrola přes akční členy, to je co prosím? Mám kamoša se stejným motorem, tak jsem si říkal, že si půjčím od něho N75, jestli to bude dělat taky, a když jo, tak to bude elektrikou.
Jinak hadičky jsou nový, při tomto problému kontrolovaný ještě jednou a jsou OK. Jinak, docela mně ale překvapilo, že to dělalo i s tím ventilem od EGRu, N18, má to stejný příznaky. A nebyla by velká náhoda, že by oba ventily byly stejně nasračku? Nevím no...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

alh má řídíci jednotku motoru tak na to nemůýeš jít s vidlama ale musíš mít diagnostický přístroj zvaný vag

spojíš se s adresou Ol kikneš na akční členy start a dál až bude N75 ;)
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

a není cítit s výfuku spálenej olej jestli ti to turbo trošku nežere olej (proto to klepání)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“