Jihomoravský: Brno, RF auto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jihomoravský: Brno, RF auto
Opravy a servisní prohlídky vozidel, klempířské práce, plnění klimatizací, geometrie, diagnostika
Prodej náhradních dílů
RFauto, Masná 108, Brno
tel. 545535331
602540109
606278815 - Huml
partner servisu: http://www.import-car.cz/
Prodej náhradních dílů
RFauto, Masná 108, Brno
tel. 545535331
602540109
606278815 - Huml
partner servisu: http://www.import-car.cz/
- T4driver
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 27 dub 2007, 06:15
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
klimakompresor
Ahoj, zlobí mě klimakompresor na T4, tedy začne sporadicky rachotit když sepne, ve vypnutém stavu je klidný. Nejspíš ložisko někde uvnitř. Pro jistotu ho nezapínám, aby se nekousnul a neutrhnul klíňák. Dá se s tím u Vás něco udělat? Už tady kolem rachocení klimakompresorů pár vět psaných bylo, ale žádné řešení...tedy krom výměny.Díky.
VW T4 2,5 TDI 150 PS...autoalarm vlčák BRITA
Re: Jihomoravský: Brno, RF auto
Můžu jen doporučit. Měl jsem problém se zvýšenou kouřivostí na volnoběh (OI,66kW,TDI) a Škodovácké servisy po mě chtěli nehorázné peníze za kontrolu vstřiků, protože netušili čím to je. Tak jsem si radši něco připlatil, domluvil se v Dieselpoweru, zajel do Chomutova a trysky nechal vyměnit (je to znát). Dopředu mě řekli, že to tryskama nebude, ale pro to navýšení výkonu a preventivně (auto má 200tis.) jsem to nechal vyměnit. Poradili mě Humla z RF auto, ke kterému jsem zajel. Ten autíčko opravil tak, že šlape jak švýcarské hodinky za což mu moooc děkuju.
No ze je turbo slyset je normalni, ale nevim jestli neni slyset vic nez je zdravo. Nemam zkusenost s TDI, takze nemuzu posoudit. Je to nejvic slyset okolo 1500ot/min. Mozna je to normalni zvuk, ale jak rikam tezko soudit, proto bych potreboval kdyby se na to nekdo zkusenejsi podival a rekl svuj nazor.Huml píše:co mu chybí?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 21 dub 2006, 14:14
- Bydliště: Brno
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 27 pro 2008, 17:19
- zdenouch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 377
- Registrován: 02 srp 2006, 19:41
- Bydliště: Kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
VÝMĚNA TRYSEK sprint 502
Chtěl bych poděkovat za výměnu trysek SPRINT 502 na mé O1 1.9 TDI 66 KW. Suprová práce za necelé 2 hod. Můžu jen doporučit. velké dík HUMLOVI 

Po té co jsem zde sosal celé dny informace jsem se konečně zaregistroval.
Zklamal mě můj autoservis a to je slabé slovo. Prostě potřebuji někoho, kdo se vyzná v diagnostice a odhalí mi závadu na autě a taky to opraví. A tady pějí na tebe všichni chválu. Zítra vyrvu auto ze chřtánu servisu, který týden bádá co tomu je a prostě se stavím. Jsem brňák.
Jen krátce projevy. Auto nejde za plynem v jakýchkoliv otáčkách, do nouzáku nepadá, v paměti trvalá závada - překročení plnícího tlaku turba. Závada jde vymazat, ale auto po té stejně netáhne a časem se tam zapíše znovu.
Prostě se přijedu domluvit.
Zklamal mě můj autoservis a to je slabé slovo. Prostě potřebuji někoho, kdo se vyzná v diagnostice a odhalí mi závadu na autě a taky to opraví. A tady pějí na tebe všichni chválu. Zítra vyrvu auto ze chřtánu servisu, který týden bádá co tomu je a prostě se stavím. Jsem brňák.
Jen krátce projevy. Auto nejde za plynem v jakýchkoliv otáčkách, do nouzáku nepadá, v paměti trvalá závada - překročení plnícího tlaku turba. Závada jde vymazat, ale auto po té stejně netáhne a časem se tam zapíše znovu.
Prostě se přijedu domluvit.
Alhambra II 2003 1,9TDI 96kW PD