Stránka 1 z 1
Regulace turba ''opačně''
Napsal: 17 črc 2013, 06:51
od bonnini
Zdarac, koupil jsem si passata s motorem AFN ale padal do nouzáku , když jsem stim jezdil já přestal padat a regulace šla na plný rozsah, ale nezdál se mi výkon, tak jsem koukal jak reguluje při chodu motoru, a regulace je po nastartování hnedka nahoře v plným a drží furt a když přidávám tak ubírá, což je přesně naopak?, po nastartování má zase spadnout dolu ne? Dík za info
Napsal: 17 črc 2013, 08:13
od conti
Blbost. Je to správně.
Napsal: 17 črc 2013, 09:14
od bonnini
Takže při vyplím podtlaku je plná regulace? A já jsem zkoušel rozsah nahoru a měl bych ho ted zkusit plně zatlačit dolu?
Napsal: 17 črc 2013, 10:22
od toefuk
ked nastartujes ma sa tiahlo zatiahnut dnu do banky, pri pridavani ma tiahlo vyliezat von z banky.
Napsal: 05 srp 2013, 13:18
od sakytu
skontroluj N75ku, mozno prehodene hadicky

Napsal: 05 srp 2013, 14:14
od sniper--
kdyz je zatahly do banky,jde turbo do plna...to ze se vraci pro pridani na miste je ok
Napsal: 03 pro 2013, 14:04
od bonnini
Napíšu to jsem , abych nedělal nové téma, bo už to tady určitě je ale neumím hledat
Jak velkej je zdvih té regulace?
Napsal: 03 pro 2013, 15:12
od netopier
11mm+-
Napsal: 03 pro 2013, 18:55
od bonnini
Dík.
A ještě jak je tam silnej podtlak? Zkusím to píchnout v práci na vakuový ejektor.
Napsal: 03 pro 2013, 21:27
od TDI tech
menej ako -0.5Bar ideal tak -0.6Bar