vw gti - vdcs moto diag problem

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Xfire
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 30 čer 2011, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

vw gti - vdcs moto diag problem

Příspěvek od Xfire »

Ahojte, mam vw gti 2008 2.0tfsi 147kW BWA , dakujem :)
nestretol sa niekto uz s chybou(popr co robit?):


Thursday,18,July,2013,21:58:29:18849
VCDS Version: Release 11.11.6 (x64)
Data version: 20121223



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl
Control Module Part Number: 1K0 907 115 Q HW: 8P0 907 115 B
Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0020
Software Coding: 0403000318070160
Work Shop Code: WSC 31912 037 52857
VCID: 3462BABA5772CEB8F43
1 Fault Found:

001089 - EVAP Emission Control Sys
P0441 - 002 - Incorrect Flow - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 132592 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 08:51:57

Freeze Frame:
RPM: 755 /min
Load: 17.2 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 87.0įC
Temperature: 51.0įC
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.843 V


Readiness: 0000 0000
VW GOLF GTI 2.0TFSI 200HP (BWA)
swenak
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 16 říj 2009, 01:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od swenak »

Possible Causes

* Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80) faulty/jammed
* Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed
* Evaporative Emission (EVAP) Canister Sealing faulty
* Pipes between Tank Breathing and Throttle Body leaky/blocked
Golf VI GTI Edition 35, DSG
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“