Škubání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ve4nda8
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24 črc 2013, 22:44
Odpovědi: 0

Škubání

Příspěvek od ve4nda8 »

ČUS, omlouvám se ,že zakládám nové téma , ale už si nevím rady. Mám octavii 1.9 TDI 81Kw Rok 2001 najeto 170 000. Auto na jedničku,dvojku a trojku škube v otáčkách 1000-2000. Celý spojkový set vyměněný + dvouhotový setrvačník. Vyměnil jsem i palivoví filtr a furt škube. Na diagnostice jsem nic nenašel, jediný co mi nefunguje je klapka k uzavření přívodu vzduchu do válcu u EGR ventilu. Egr ventil jsem měl taky venku ,vyčistil jsem ho a furt škube. Díky za každou radu
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Riešim to same. Mechanik mi povedal,že to bude vstrek.čerpadlom.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Uživatelský avatar
spojkař
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 08 črc 2013, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od spojkař »

taky jsem to řešil na bývalém autě a vyřešila to výměna komplet mot. svazku zkontroluj také všechny svorkovnice stav a jestli někde nejsou poškozené, zaolejované apod.
ve4nda8
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24 črc 2013, 22:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ve4nda8 »

čerpadlem to podle mě nebude to by dělalo bordel i v jiných otáčkách. Ale děkuju za rady v sobotu se na to podívám a dám vědět.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ukazuje to rachlost v řj motoru? někdy to dělá špatně zapojený rádio
ve4nda8
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24 črc 2013, 22:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ve4nda8 »

tak už vážně nevím čím by to mohlo být...asi nezbyde nic jiného než zajet do značkového servisu. Ještě zkusím vyměnit celý EGR ventil ale nevím.
ve4nda8
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24 črc 2013, 22:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ve4nda8 »

ještě mě napadá ,že by mohlo být zanesené turbo. Myslíte ,že by to mohlo dělat? nefungoval mi měnič tlaku takže ani regulace turba tak si myslím ,že by to mohlo být ono.
cirkas
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 dub 2010, 20:25
Odpovědi: 0

vaha vzduchu

Příspěvek od cirkas »

ahojte dnes som chcel precistit vahu vzduchu ,taha mi auto az pri 2200 otacok mam AFN 81 Kw audi A4 2000 ročnik.ale cislo co je na nej je 72268407 pierburg ,čo zodpoveda na auto mercedes na moje ma byt 72268408 začina mi zasa pošklbavat na volnobehu.a moj konektor ma tusim 5 pinov a ten snimac ma6 pin moze aj to robit hluposti? turbo cistene evyhadzuje nudzak vobec ani dlhsie pri 5000 otacka na vsetkych stupnoch .auto ma 400000 km nabehane a tklaci uz aj olej cez turbinu a ta je este od nova budem vdacny majte sa
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“