Opravdu hydraulický olej tak moc karbonuje ?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Opravdu hydraulický olej tak moc karbonuje ?
Ahojte všichni,
chtěl by jsem se zeptat jestli opravdu hydraulický olej tak moc karbonuje motor jak jsem se dočetl ? Zvažuji jestli ho dát do auta s dvounádržovým systémem a nebo se na to raději vykašlat. Budu rád za každou informaci.
Věřím že se tady najde polovina lidí kteří budou říkat že na to jezdí bez problému a druhá polovina že se na to jezdit nedá.
chtěl by jsem se zeptat jestli opravdu hydraulický olej tak moc karbonuje motor jak jsem se dočetl ? Zvažuji jestli ho dát do auta s dvounádržovým systémem a nebo se na to raději vykašlat. Budu rád za každou informaci.
Věřím že se tady najde polovina lidí kteří budou říkat že na to jezdí bez problému a druhá polovina že se na to jezdit nedá.
Re: Opravdu hydraulický olej tak moc karbonuje ?
Já jsem akorát měnil svíčky a po 5tis. mot. olej. P405 19tdXonik píše:Ahojte všichni,
chtěl by jsem se zeptat jestli opravdu hydraulický olej tak moc karbonuje motor jak jsem se dočetl ? Zvažuji jestli ho dát do auta s dvounádržovým systémem a nebo se na to raději vykašlat. Budu rád za každou informaci.
Věřím že se tady najde polovina lidí kteří budou říkat že na to jezdí bez problému a druhá polovina že se na to jezdit nedá.
Nepíšeš co máš za motor.
- k.amerika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 239
- Registrován: 17 říj 2012, 14:55
- Bydliště: Zbraslavice
Odpovědi: 0
Už se to řešilo mnohokrát a jako vždy jsou dva tábory. Půl lidí tvrdí že vadí i pár litrů v nádrži a jiní jezdí na čistý a nemají problémy.. Tchán má v octavii naježděno cca 100tis na 1:1 s hydraulikou v zimě a 1:3 v létě. Krom kouření za studena nemá žádné problémy, ani svíčky neměnil.. V autě s čerpadlem bosch jezdím na čistý vyjetý motorový a když něco kápne z tchána tak na čistou hydrauliku, jen adetivované acetonem, v případě vyšší husrtoty naředěné E85. Kromě svíček nemám žádné problémy. Brácha má mercedes s čerpadlem lucas epic a všichni ho straší at tam nelije nic, jen nejlépe naftu bez bio složky.. Tak opatrně ředíme naftu s třetinou hydrauliky a zatím nejsou potíže, ale najeto má minimum.. Můžu se tě zeptat kolik máš s lucasem epic najeto a jak a co čim ředíš? Jestli jezdíš bez potíží, máš tedy vlastní zkušenost a ne jedna babka povídala, rád si nechám poradit.. Otázka je zda lucas epic zkousne lépe vyfrit nebo hydrauliku..
S Lucasem nemám moc najeto. I když možná něco ano. Řekl by jsem asi tak pokud se pamatuju :
10 000 km na trafoolej v poměru s naftou půl na půl. Starty i v zimě při -12 st.
Letos na jaře jsem to předělal na dvou nádržový systém.
Do oleje vždycky dám na 10 litrů oleje asi litr nafty, ale ne kvůli vstřikovacímu čerpadlu, ale kvůli podávacímu čerpadlu, protože nechce ten hustý olej podávat. Ale když jej naředím 1:10 a nebo když jsou teploty nad 20 stupňů, tak je vše bez problémů.
Příští týden by jsem měl mít těch 100 litrů té hydrauliky. Tak ji zkusím dávat asi půl na půl do té olejové nádrže s fritovacím olejem.
Snad to až tak moc karbonovat nebude.
Před asi rokem jsem měl předělaného Renaulta Thaliu 1.5 DCI (common rail) na olej. Jenomže protože mě škrtili palivové filtry, tak jsem je dal pryč a tlačil tam strouhanku čerpadlem přímo.
Díky tomu mám zkušenost k nezaplacení. Respektive za 35 000 kč.
Kupoval jsem postupně od pochybných prodejců starší čerpadla a vstřikovače, které byli vydřené podle delphi servisů víc než ty moje. Až nakonec jsem koupil vše nové a auto jezdí.
Ale chtěl jsem jen říct že jak se v té thálii sundala hlava z motoru, tak jeden ventil netěsnil. A jezdilo to na 3 válce. Jedna možnost byla ta že olej příliš karbonoval až se karbon uvolnil a ventil jej zmáčknul a přestal dosedat.
Druhá možnost že jak jsem s autem jezdil na naftu jen 4 km do práce a 4 km z práce, tak se nezahřál a karbonoval až se dostal pod ventil.
Třetí možnost že se karbon odlepil jak jsem tam nalil do nádrže nějaký čistič vstřikovačů a čerpadla (tuším STP) a v tu chvíli se karbon uvolnil a dostal pod ventil.
Teď zvažuji koupit Volkswagena Sharana r.v. 1999 s 1,9 TDi bošáckým čerpadlem. Shodou náhod potřebuji větší auto pro rodinu a toto by asi bylo na přestavbu vhodné.
Tak uvidím.
10 000 km na trafoolej v poměru s naftou půl na půl. Starty i v zimě při -12 st.
Letos na jaře jsem to předělal na dvou nádržový systém.
Do oleje vždycky dám na 10 litrů oleje asi litr nafty, ale ne kvůli vstřikovacímu čerpadlu, ale kvůli podávacímu čerpadlu, protože nechce ten hustý olej podávat. Ale když jej naředím 1:10 a nebo když jsou teploty nad 20 stupňů, tak je vše bez problémů.
Příští týden by jsem měl mít těch 100 litrů té hydrauliky. Tak ji zkusím dávat asi půl na půl do té olejové nádrže s fritovacím olejem.
Snad to až tak moc karbonovat nebude.
Před asi rokem jsem měl předělaného Renaulta Thaliu 1.5 DCI (common rail) na olej. Jenomže protože mě škrtili palivové filtry, tak jsem je dal pryč a tlačil tam strouhanku čerpadlem přímo.
Díky tomu mám zkušenost k nezaplacení. Respektive za 35 000 kč.
Kupoval jsem postupně od pochybných prodejců starší čerpadla a vstřikovače, které byli vydřené podle delphi servisů víc než ty moje. Až nakonec jsem koupil vše nové a auto jezdí.
Ale chtěl jsem jen říct že jak se v té thálii sundala hlava z motoru, tak jeden ventil netěsnil. A jezdilo to na 3 válce. Jedna možnost byla ta že olej příliš karbonoval až se karbon uvolnil a ventil jej zmáčknul a přestal dosedat.
Druhá možnost že jak jsem s autem jezdil na naftu jen 4 km do práce a 4 km z práce, tak se nezahřál a karbonoval až se dostal pod ventil.
Třetí možnost že se karbon odlepil jak jsem tam nalil do nádrže nějaký čistič vstřikovačů a čerpadla (tuším STP) a v tu chvíli se karbon uvolnil a dostal pod ventil.
Teď zvažuji koupit Volkswagena Sharana r.v. 1999 s 1,9 TDi bošáckým čerpadlem. Shodou náhod potřebuji větší auto pro rodinu a toto by asi bylo na přestavbu vhodné.
Tak uvidím.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 309
- Registrován: 10 úno 2009, 18:04
- Bydliště: Hradecko
Odpovědi: 0
tak to bych chtěl vidět ty vstřiky na tý octavce. taky sem to dával do octy a zimě uplně vprdli at s předehřevem i naředěným. zachvíli karbon na špičkách jak prase a nejede. zkusil sem to těd v tech horkách 200km šlo a opět špatný 15L hydrauliky. na slunečnici uplně v poho. tak nevím kde je chyba. ale stačí oškrábat špičky a jede jak víno ale kdo tí má furt tahat ven .... za mě teda nek.amerika píše:Už se to řešilo mnohokrát a jako vždy jsou dva tábory. Půl lidí tvrdí že vadí i pár litrů v nádrži a jiní jezdí na čistý a nemají problémy.. Tchán má v octavii naježděno cca 100tis na 1:1 s hydraulikou v zimě a 1:3 v létě. Krom kouření za studena nemá žádné problémy, ani svíčky neměnil.. V autě s čerpadlem bosch jezdím na čistý vyjetý motorový a když něco kápne z tchána tak na čistou hydrauliku, jen adetivované acetonem, v případě vyšší husrtoty naředěné E85. Kromě svíček nemám žádné problémy. Brácha má mercedes s čerpadlem lucas epic a všichni ho straší at tam nelije nic, jen nejlépe naftu bez bio složky.. Tak opatrně ředíme naftu s třetinou hydrauliky a zatím nejsou potíže, ale najeto má minimum.. Můžu se tě zeptat kolik máš s lucasem epic najeto a jak a co čim ředíš? Jestli jezdíš bez potíží, máš tedy vlastní zkušenost a ne jedna babka povídala, rád si nechám poradit.. Otázka je zda lucas epic zkousne lépe vyfrit nebo hydrauliku..
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
- k.amerika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 239
- Registrován: 17 říj 2012, 14:55
- Bydliště: Zbraslavice
Odpovědi: 0
Snad by se mělo založit téma s přesnýma názvama těch olejů.. Jednomu to jezdí bez úprav a zatím nesáhl ani na svíčky, druhý po 15l musí škrábat vstřiky.. Musí být zakopaný pes v truhu hydrauliky, a taky podle mého záleží jestli je nová, nebo použitá.. Fandil bych více použité, ale tchán jezdí na novou a ještě na auto nesáhl..
- k.amerika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 239
- Registrován: 17 říj 2012, 14:55
- Bydliště: Zbraslavice
Odpovědi: 0
Tak tchánovi na octavii TDI 81kw odešlo čerpadlo, většinou jezdil na 1:3 nafta : nová hydraulika, v zimě více nafty, najezdil přes 100 000km. Když už to měl v servisu na výměně čerpadla, na internetu jej koupil za 3000,- podívali se i na vstřiky a bez karbonu.. Zjistím ještě od něj jaký je to přesně olej a dopíšu.. Adetivuje acetonem, svíčky nevím jestli má okousané ale chytá mu to dobře a jezdí za 5l na 100km směsy..
1.5 DCi vstřikování nevydrží ani na normální naftu, s touhle strouhankou to muselo být rychlé.Xonik píše:S Lucasem nemám moc najeto. I když možná něco ano. Řekl by jsem asi tak pokud se pamatuju :
10 000 km na trafoolej v poměru s naftou půl na půl. Starty i v zimě při -12 st.
Letos na jaře jsem to předělal na dvou nádržový systém.
Do oleje vždycky dám na 10 litrů oleje asi litr nafty, ale ne kvůli vstřikovacímu čerpadlu, ale kvůli podávacímu čerpadlu, protože nechce ten hustý olej podávat. Ale když jej naředím 1:10 a nebo když jsou teploty nad 20 stupňů, tak je vše bez problémů.
Příští týden by jsem měl mít těch 100 litrů té hydrauliky. Tak ji zkusím dávat asi půl na půl do té olejové nádrže s fritovacím olejem.
Snad to až tak moc karbonovat nebude.
Před asi rokem jsem měl předělaného Renaulta Thaliu 1.5 DCI (common rail) na olej. Jenomže protože mě škrtili palivové filtry, tak jsem je dal pryč a tlačil tam strouhanku čerpadlem přímo.
Díky tomu mám zkušenost k nezaplacení. Respektive za 35 000 kč.
Kupoval jsem postupně od pochybných prodejců starší čerpadla a vstřikovače, které byli vydřené podle delphi servisů víc než ty moje. Až nakonec jsem koupil vše nové a auto jezdí.
Ale chtěl jsem jen říct že jak se v té thálii sundala hlava z motoru, tak jeden ventil netěsnil. A jezdilo to na 3 válce. Jedna možnost byla ta že olej příliš karbonoval až se karbon uvolnil a ventil jej zmáčknul a přestal dosedat.
Druhá možnost že jak jsem s autem jezdil na naftu jen 4 km do práce a 4 km z práce, tak se nezahřál a karbonoval až se dostal pod ventil.
Třetí možnost že se karbon odlepil jak jsem tam nalil do nádrže nějaký čistič vstřikovačů a čerpadla (tuším STP) a v tu chvíli se karbon uvolnil a dostal pod ventil.
Teď zvažuji koupit Volkswagena Sharana r.v. 1999 s 1,9 TDi bošáckým čerpadlem. Shodou náhod potřebuji větší auto pro rodinu a toto by asi bylo na přestavbu vhodné.
Tak uvidím.
Zdarec. Chtěl jsem se zeptat jaké vzdálenosti s tím jezdil-jestli jenom krátké a to kolik denně nebo dlouhé štreky na jeden zátah.k.amerika píše:Tak tchánovi na octavii TDI 81kw odešlo čerpadlo, většinou jezdil na 1:3 nafta : nová hydraulika, v zimě více nafty, najezdil přes 100 000km. Když už to měl v servisu na výměně čerpadla, na internetu jej koupil za 3000,- podívali se i na vstřiky a bez karbonu.. Zjistím ještě od něj jaký je to přesně olej a dopíšu.. Adetivuje acetonem, svíčky nevím jestli má okousané ale chytá mu to dobře a jezdí za 5l na 100km směsy..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 bře 2013, 01:18
Odpovědi: 0
Tak dostal sa ku mne nejaký olej neviem čo to bolo (tuto od JanDiesel on na tom ževraj jazdí na E300TD bezproblémov), ale asi hydraulika, pretože prvých 100km to išlo dobre, na nepoznanie od nafty, no potom sa to začalo, strata výkonu, počas dalších 100km to už totálne stratilo výkon, a navyše to ani nechytá, teraz studený sa nedal naštartovať, len točilo a nič nechytalo, musel som to až roztlačiť.
Takže kúpa 4ks žhavičov ma asi neminie. A čo myslíte tá strata výkonu asi bud vstrekovače alebo filter, hmm? Ale filter som menil mesiac a pol dozadu. Mal som tam iba cca 14l tej sračky, može to zakarbonovať tak vstrekovače že to vobec nechce ísť? Aj do menšieho kopca som musel do 1tky podraďovať.
Auto je Opel Vectra B 1.7TD ISUZU rotačka Bosch.
Takže kúpa 4ks žhavičov ma asi neminie. A čo myslíte tá strata výkonu asi bud vstrekovače alebo filter, hmm? Ale filter som menil mesiac a pol dozadu. Mal som tam iba cca 14l tej sračky, može to zakarbonovať tak vstrekovače že to vobec nechce ísť? Aj do menšieho kopca som musel do 1tky podraďovať.
Auto je Opel Vectra B 1.7TD ISUZU rotačka Bosch.
Nepodceňuj filtraci. Začni kontrolou palivového filtru, nastartuj na krátko s normální naftou z kanystru nez s tou srajdou. Pak se uvidí.k.amerika píše:A bylo to čisté? Filtroval jsi? Mé první pokusy s různými oleji ztroskotávali na palivovém filtru.. A nějaká adetiva? Možná je to jen pocit, ale adetivuji acetonem, filtruju pořádně všechno a nemám zatím problémy..,
Mercedes-Benz W210 300D