Oactavia II 1.9 77kw PD (údajné problémy) koupit nebo ne?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Oactavia II 1.9 77kw PD (údajné problémy) koupit nebo ne?
Zdravím, mám v plánu koupi nového vozu. Výběr padl pouze na OII 1.9 TDI PD. ALE, dočetl jsem se že u motorů BXE rok 2007-2008 praskají ojnice nebo šrouby v nich. Takže jsem výběr omezil pouze na roky 2005 - 2006. ALE, zase jsem se dočetl že celkově motorů 1.9 tdi PD se týky problém cituji "pánvičky - ojniční ložiska jsou nezajištěny zásekem, jen jsou an tmel, ten za určitých okolností povolí a tím se ojnice přidře na klice a dost často i praskne - týká se všech 1,9 a 2,0 PD u OII". Takže mi vyvstala otázka jestli je tohle vůbec pravda a pokud ano, tak jestli má cenu tento motor vůbec kupovat. Prosím nepište mi sem "tak ho nekupuj" a podobné. Chci slyšet názor zda tato tvrzení jsou pravdivá a jaká je šance aby se něco takového stalo. 1.9 jezdí mraky, tak snad to tak horké nebude.... Děkuji za odpovědi a názory (a hledat jsem tady na fóru zkoušel, nicméně jsem nic nenašel)
Naposledy upravil(a) ossci dne 10 srp 2013, 04:43, celkem upraveno 2 x.
Mam OII facelift z r. 2009 motor BXE, najazdene 170 000 km a ziaden problem. Auto je servisovane podla doporuceni vyrobcu, lejem donho Shell UltraExtra 5W30 podla normy VW507.00, po 130.000 km nove brzdy, pri 150 000 km rozvod a vsetky servisne ukony podla servisneho planu. Dvakrat z tu dobu bol vycisteny EGR ventil, teraz ho vycistim znova, aby ma neznervoznoval na dovolenke. O Tebou spominanych problemoch nastastie neviem nic.
Re: Oactavia II 1.9 77kw PD (údajné problémy) koupit nebo ne
ossci píše:Zdravím, mám v plánu koupi nového vozu. Výběr padl pouze na OII 1.9 TDI PD. ALE, dočetl jsem se že u motorů BXE rok 2007-2008 praskají ojnice nebo šrouby v nich. Takže jsem výběr omezil pouze na roky 2005 - 2006. ALE, zase jsem se dočetl že celkově motorů 1.9 tdi PD se týky problém cituji "pánvičky - ojniční ložiska jsou nezajištěny zásekem, jen jsou an tmel, ten za určitých okolností povolí a tím se ojnice přidře na klice a dost často i praskne - týká se všech 1,9 a 2,0 PD u OII". Takže mi vyvstala otázka jestli je tohle vůbec pravda a pokud ano, tak jestli má cenu tento motor vůbec kupovat. Prosím nepište mi sem "tak ho nekupuj" a podobné. Chci slyšet názor zda tato tvrzení jsou pravdivá a jaká je šance aby se něco takového stalo. 1.9 jezdí mraky, tak snad to tak horké nebude.... Děkuji za odpovědi a názory (a hledat jsem tady na fóru zkoušel, nicméně jsem nic nenašel)
lepsi je O1 nez O2..... Duvodu je vice nez dost.... Procti si forum a pochopis....
tak bud chces spolehlivy motor, ktery je jedine v octavii 1 nebo nadcasovy design timpadem je diskuze bezpredmetna! mimochodem octavia 1 se vyrabela az do roku 2009 ne-li pozdeji a 8 let stara se da sehnat aj rotacka
az budes podruhe menit klimakompresor zjistis,proc by byla zastarala mekci octavia 1 lepsi
az budes podruhe menit klimakompresor zjistis,proc by byla zastarala mekci octavia 1 lepsi
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
To je tezky ti tyhle motory rozmlouvat, je fakt, ze rozhodne nejaky problemy s ojnicema jsou ale kolik toho je na pocet vyrobenych kusu v letech 2007-8 ? A co srovnani s dvoulitrama, ty jejich vypeceny pohony olejovych cerpadel, praskajici hlavy v urcitych letech vyroby 16V. To je teda tema zraly na FLAME, jak se rika pekne po anglicku.
Ja mam 1.9 s DPF r.v.2006 a bez fatalnich potizi najeto 345 tkm. (ale nejaky finance do motoru za rok nastrkam, to zase jo)
Ja mam 1.9 s DPF r.v.2006 a bez fatalnich potizi najeto 345 tkm. (ale nejaky finance do motoru za rok nastrkam, to zase jo)
Superb III 2018 CRLB, Superb II 2015 CFGB, ex-Rapid 2014 CBZB, ex-Passat 3C 2007 BLS,
ja popravde po octe 2 taky pokukuju,ale asi rok 2005 max, protoze sem moc nasypal do fabie, kterou chcu pustit. jde mi ciste o prostor a vzhled. jinak vim,ze je to auto vymrd. je tvrde jak krava, jizdni vlastnosti o nicem i dkyz ma viceprvek vzadu neda se srovnat ani s alfou 156 natos s nejakou mazdou nebo toyotou. Hnije to to jako krava a ma dost drahe dily,ale golf se mi nelibi a passat B6 je tak od 140 nahoru a tolik penez uz nechci pustit.
jinak s PDckem spokojeny akorat me vadi,ze se to musi motat nedokaze to jen v nizkych otackach.
jinak s PDckem spokojeny akorat me vadi,ze se to musi motat nedokaze to jen v nizkych otackach.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
nevím co máte proti OII ?je to kvalitní auto,než dělat na OI furt dokola zkřivené kotouče,protože v tdi to má poddimenzované brzdy,silent. ramen,tekoucí řízení atd. interiér a jízdní vlastnosti jsou u OII úplně někde jinde.jinak OI byla dělo ,ale před 10-15 lety
SUPERBII MR2013, CR 103KW,Ambition plus
Roomster 2/2011 , TSI,Style plus
Roomster 2/2011 , TSI,Style plus