Stránka 1 z 1

servo

Napsal: 18 kvě 2007, 10:40
od bizz
Zdárek chci se jen zeptat jestli někdo neví co by mohlo být za skřípáním serva při plném rejdu. Mám seat ibiza 1.9 tdi a tohle mě dost rozčiluje... :x

Napsal: 18 kvě 2007, 12:51
od vaclav.volejnik
u serva je bezne,kdyz das rejd az nadoraz,ze je hlucnejsi. ale skripat by nemelo.zalezi jaky je to zvuk. nemas zpuchreli remen?

Napsal: 18 kvě 2007, 19:29
od herman pavel
dotahni nebo vymen remen.mel jsem to taky a stacilo dotazeni remene :)

Napsal: 18 kvě 2007, 20:08
od mr.boom
Jednoho krásného dne mě opustilo servořízení na fabii 1,2mpi 2002/12
:( ..,. kontrolka serva ne a ne zhasnout ..... ufffff
závada byla prý někde pod baterkou v kabelech ,něco jako spálený odpor nebo přetrhnutý drát nebo tak něco ....
Počítač na diagnos. mlčel jako zařezaný žádná chyba se nenašla a tak začal měřit kabely až na to přišel ... Uffff :D
Cena opravy 850kč z radostí jsem mu dal 1000kč a zase otočil volantem špičkou malíčku .... víc toho opravdu nevím... :roll:
Ten servis není značkový ale už dobře zajetý protože moje auto bych do original ŠKODA SERVISU NIKDY NEDAL ..,.mam pouze špatné příhody z frajerama co dokážou max. vyměnit celou věc ..
Fabia 1,2 MPI protože je koupená hned na začátku co tento motor přišel na trh
Najeto 100 000km opravy v záruce - 10 000km stab.kosti 25000km zadní brzda čidlo 50 000 prodřený rukáv řadící páky a teť servo ...
Jsem spokojen i z motorem protože jsem přešel z Favoritu do nového auta
Ps. 3*jsem dával kondicioner oleje MILITEK do motoru Začal jsem při 25000km

Napsal: 19 kvě 2007, 12:22
od bizz
no díky za rady zkusím to tedy dotáhnout a uvidím

Napsal: 20 kvě 2007, 16:59
od David-pv
mr.boom píše:Jednoho krásného dne mě opustilo servořízení na fabii 1,2mpi 2002/12
:( ..,. kontrolka serva ne a ne zhasnout ..... ufffff
závada byla prý někde pod baterkou v kabelech ,něco jako spálený odpor nebo přetrhnutý drát nebo tak něco ....
Počítač na diagnos. mlčel jako zařezaný žádná chyba se nenašla a tak začal měřit kabely až na to přišel ... Uffff :D
Cena opravy 850kč z radostí jsem mu dal 1000kč a zase otočil volantem špičkou malíčku .... víc toho opravdu nevím... :roll:
Ten servis není značkový ale už dobře zajetý protože moje auto bych do original ŠKODA SERVISU NIKDY NEDAL ..,.mam pouze špatné příhody z frajerama co dokážou max. vyměnit celou věc ..
Fabia 1,2 MPI protože je koupená hned na začátku co tento motor přišel na trh
Najeto 100 000km opravy v záruce - 10 000km stab.kosti 25000km zadní brzda čidlo 50 000 prodřený rukáv řadící páky a teť servo ...
Jsem spokojen i z motorem protože jsem přešel z Favoritu do nového auta
Ps. 3*jsem dával kondicioner oleje MILITEK do motoru Začal jsem při 25000km
Jenže to je trošku jiné servořízení než u TDi na Ibize

Napsal: 20 kvě 2007, 17:00
od David-pv
bizz píše:no díky za rady zkusím to tedy dotáhnout a uvidím
Potom dej vědět jestli je to OK.