Stránka 1 z 1
servo
Napsal: 18 kvě 2007, 10:40
od bizz
Zdárek chci se jen zeptat jestli někdo neví co by mohlo být za skřípáním serva při plném rejdu. Mám seat ibiza 1.9 tdi a tohle mě dost rozčiluje...

Napsal: 18 kvě 2007, 12:51
od vaclav.volejnik
u serva je bezne,kdyz das rejd az nadoraz,ze je hlucnejsi. ale skripat by nemelo.zalezi jaky je to zvuk. nemas zpuchreli remen?
Napsal: 18 kvě 2007, 19:29
od herman pavel
dotahni nebo vymen remen.mel jsem to taky a stacilo dotazeni remene

Napsal: 18 kvě 2007, 20:08
od mr.boom
Jednoho krásného dne mě opustilo servořízení na fabii 1,2mpi 2002/12

..,. kontrolka serva ne a ne zhasnout ..... ufffff
závada byla prý někde pod baterkou v kabelech ,něco jako spálený odpor nebo přetrhnutý drát nebo tak něco ....
Počítač na diagnos. mlčel jako zařezaný žádná chyba se nenašla a tak začal měřit kabely až na to přišel ... Uffff
Cena opravy 850kč z radostí jsem mu dal 1000kč a zase otočil volantem špičkou malíčku .... víc toho opravdu nevím...
Ten servis není značkový ale už dobře zajetý protože moje auto bych do original ŠKODA SERVISU NIKDY NEDAL ..,.mam pouze špatné příhody z frajerama co dokážou max. vyměnit celou věc ..
Fabia 1,2 MPI protože je koupená hned na začátku co tento motor přišel na trh
Najeto 100 000km opravy v záruce - 10 000km stab.kosti 25000km zadní brzda čidlo 50 000 prodřený rukáv řadící páky a teť servo ...
Jsem spokojen i z motorem protože jsem přešel z Favoritu do nového auta
Ps. 3*jsem dával kondicioner oleje MILITEK do motoru Začal jsem při 25000km
Napsal: 19 kvě 2007, 12:22
od bizz
no díky za rady zkusím to tedy dotáhnout a uvidím
Napsal: 20 kvě 2007, 16:59
od David-pv
mr.boom píše:Jednoho krásného dne mě opustilo servořízení na fabii 1,2mpi 2002/12

..,. kontrolka serva ne a ne zhasnout ..... ufffff
závada byla prý někde pod baterkou v kabelech ,něco jako spálený odpor nebo přetrhnutý drát nebo tak něco ....
Počítač na diagnos. mlčel jako zařezaný žádná chyba se nenašla a tak začal měřit kabely až na to přišel ... Uffff
Cena opravy 850kč z radostí jsem mu dal 1000kč a zase otočil volantem špičkou malíčku .... víc toho opravdu nevím...
Ten servis není značkový ale už dobře zajetý protože moje auto bych do original ŠKODA SERVISU NIKDY NEDAL ..,.mam pouze špatné příhody z frajerama co dokážou max. vyměnit celou věc ..
Fabia 1,2 MPI protože je koupená hned na začátku co tento motor přišel na trh
Najeto 100 000km opravy v záruce - 10 000km stab.kosti 25000km zadní brzda čidlo 50 000 prodřený rukáv řadící páky a teť servo ...
Jsem spokojen i z motorem protože jsem přešel z Favoritu do nového auta
Ps. 3*jsem dával kondicioner oleje MILITEK do motoru Začal jsem při 25000km
Jenže to je trošku jiné servořízení než u TDi na Ibize
Napsal: 20 kvě 2007, 17:00
od David-pv
bizz píše:no díky za rady zkusím to tedy dotáhnout a uvidím
Potom dej vědět jestli je to OK.