Stránka 1 z 4

vif do cr motoru?

Napsal: 01 říj 2013, 18:33
od brankar30
cus..davate vif aj do cr-ka?konkretne myslim 3,0 tdi 176kw..na obale to pise..ale pre istotu..predsa je to cr nachylnejsie na kvalitu a zlozenie nafty..vdaka.. ;)

Napsal: 01 říj 2013, 18:50
od skopka
myslim že uškodt nemože ked tak skor prečisti trisky a čerpadlo kedže vif je mastny inak davam to do rotačky afn asi tri roky tak raz za čas a v poho už 350000km

Napsal: 01 říj 2013, 19:21
od misocko
prave preto ze cr je nachylnejsie hlavne na mazacie schopnosti nafty (a samozrejme cistotu), odporucam davat

Napsal: 01 říj 2013, 20:05
od ThrashTheTrash
školitel na renaulty mastery co maj common raily nám řekl, že aditiva i do motorů Pumpe Duse jsou na poškození vstřikovačů, proč to už neobkecal :D Jakej názor na to máte vy?

Děkuji.

Napsal: 01 říj 2013, 20:39
od skopka
ThrashTheTrash píše:školitel na renaulty mastery co maj common raily nám řekl, že aditiva i do motorů Pumpe Duse jsou na poškození vstřikovačů, proč to už neobkecal :D Jakej názor na to máte vy?

Děkuji.
nasim palivovým sustavam skodi nafna s obsahom siry kedže sir je pevna castica ako smirgel ,, tankovat tak v power alebu tu draksiu naftu sem tam vif a alo by byt vsetko v poho

Napsal: 01 říj 2013, 21:13
od MirekX
skopka píše: nasim palivovým sustavam skodi nafna s obsahom siry kedže sir je pevna castica ako smirgel
proboha, něco si o tom přečti :o

Napsal: 01 říj 2013, 21:14
od Biimbo
podle testu PHM všechny nafty splňovaly normu mazivosti a hodně s přehledem a ty s řepkou na tom byly líp než ty bez řepky. Mazivost řepky prý nedohoní žádný aditivum. Jen při delším stání zasírá palivovou soustavu.A jak už jsem psal několikrát, aditivovanou naftu z rafinerky může další aditivum zabít a bude na tom ještě hůř než před tím.
Já to nikdy nelil do ničeho a nikdy nebyl problém. A co na to bude časem říkat DPF nebo čidla, Bůh ví..

Napsal: 01 říj 2013, 21:52
od Fulltank
Biimbo píše:podle testu PHM všechny nafty splňovaly normu mazivosti a hodně s přehledem a ty s řepkou na tom byly líp než ty bez řepky. Mazivost řepky prý nedohoní žádný aditivum. Jen při delším stání zasírá palivovou soustavu.A jak už jsem psal několikrát, aditivovanou naftu z rafinerky může další aditivum zabít a bude na tom ještě hůř než před tím.
Já to nikdy nelil do ničeho a nikdy nebyl problém. A co na to bude časem říkat DPF nebo čidla, Bůh ví..
Myslis ty normy z roky 1990? :D

Napsal: 01 říj 2013, 22:05
od subz3ro_tdi
Biimbo ma pravdu minimalne v tom ze velmi malo ludi vie (alebo si uvedomuje) ze existuje nieco ako preaditivovana nafta :roll:

Napsal: 02 říj 2013, 04:22
od brankar30
Takze asi bez vifu to bude u tohto motora lepsie.. :roll:

Napsal: 02 říj 2013, 07:35
od Marek77
VIF je doporučen kromě motorů s rotačními čerpadly právě i pro motory PD a CR - je to na něm napsáno poměrně velkým písmem.

Pojem přeaditivovaná nafta neznám. Přeaditivovat (to je blbý slovo) naftu tím, že do ní přidám VIF v doporučeném poměru, není možné.

Takže za sebe doporučuji přidávat do jakéhokoli vznětového motoru.

Napsal: 02 říj 2013, 07:57
od subz3ro_tdi
Marek77 píše:Pojem přeaditivovaná nafta neznám. Přeaditivovat (to je blbý slovo) naftu tím, že do ní přidám VIF v doporučeném poměru, není možné.
Aha, takze ty vies kolko povedzme 2-ethylhexyl nitratu uz v tej nafte je?? Poznam ludi co to leju v 2-3 nasobnom mnozstve do Diesel Verva (alebo inej uz na cetanove cislo aditivovanej nafty) - lebo vyrobca na balenie napise ze male predavkovanie nie je na skodu, pritom umelo zvysovat cetanove cislo sa da len o urcity pocet jednotiek, potom uz dochadza k opacnemu procesu - jeho degradacii, tym padom tie vlastnosti nafty nie zlepsujes ale zhorsujes...... ale co ti budem rozpravat, ja o tom nic neviem, ty to asi vies najlepsie :roll:
P.S. Len aby bolo jasno - nemam nic proti VIF, sam ho v primeranom mnozstve pouzivam....

Napsal: 02 říj 2013, 08:13
od daniel.j
Prijde mi blbost lit neco, otec najezdi 80tis rocne a nikdy nic nelil. Zadny problem, nikdy. Nechapu ani, co maji vsichni s pancovanou naftou. Me se to nikdy nestalo (ale ja jsem jeste mladej), ani tatovi. A ten uz dobrej milion a pul-dva urcite ma. A to tankujeme od ONO po MaxxMotion.

Ojezdene dva Avensisy na 400kkm, Ceed 1.6crdi na 300 a ted CX5 uz 50tis a jezdi bez problemu.

Ted zrovna jsem si tu na foru ctl neco o Enviroxu. Jak je to zazracne, snizuje to spotrebu okolo 10%, jak je to uberhyper ucinne. Hned jsem zahooglil a plny internet pozitivnich reakci. A ted mi reknete, kdyz vam to zvysi naklady na litr nafty ani ne o korunu (cca 1400kc za pixlu na 2000l nafty), a je to takhle zazracne, proc to velke petrolejarske firmy neskupuji a neaditivuji tim? Kolem aditiv je podle me jen jeden velky hype. Je to stjny jak ucinnost homeopatik. Ukazte mi studii, ktera dokazuje, ze aditiva neco zlepsuji.

Napsal: 02 říj 2013, 09:28
od ThrashTheTrash
Každej ví něco a mele si svý, kamoš vozí naftu v kamionu v cisterně a ten zas tvrdí, že vozí jen čistou naftu bez aditiv a až na benzince se to míchá :D a prej je bez řepky :D

Napsal: 02 říj 2013, 09:59
od Thomy
Mně zase tvrdil šéf nový benzínky kousek od nás, že má naftu bez řepky. (prodává i biodiesel a všechno prý vytočí tam)