Píská turbo a padá do núdzového režimu.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
macomh
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2013, 07:53
Bydliště: Košice, Slovensko

Píská turbo a padá do núdzového režimu.

Příspěvek od macomh »

Na octavii 1,9/81 kW mi píska turbo od naštartovania a neviem, či je pritiahnutá regulácia, lebo bola menená banka /menil to "mechanik" pred cca pol rokom - toto je jedna vec. Moja otázka k tomu je, že kde vo VAGu by som našiel, či tlačí veľa na voľnobehu?
A druhá vecička je možno s týmto prepojená, že po dlhšej trase, alebo tiahlom kopci, padá turbo do núdzáku. Čo to môže byť. Auto mám 2 mesiace a pred tým na ňom jazdil taký lemroš, čo chodil jak dedko a na spotrebu.

Zabudol som ešte doplniť, že auto je asi chipnuté, lebo som našiel nejaký doklad o tom medzi papierami, ale ani srnka netuší ako a na koľko. Donedávna šlapalo celkom pekne a ani nedymí.
macomh
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2013, 07:53
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od macomh »

Vedel by mi niekto poradiť, ako nastaviť podtlakovú banku na turbe??? Bola vymenená za novú, ale akože mechanik, ju nenastavil a sa mi zdá, že tiahlo po naštartovaní je hneď napnuté a turbo tlačí-píska hneď. Prípadne v ktorých blokoch na VAGu skontrolovať, koľko vlastne tlačí?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“