Stránka 1 z 1
O II 1.9TDI BXE
Napsal: 02 říj 2013, 09:29
od exil
Zdravím všechny. Po dlouhé době se na Vás opět obracím s prosbou o radu a snad by někdo mohl i pomoci. Pořídil jsem před časem O II po prvním majiteli. Znám komplet historii atd.. Je to 1.9 TDI BXE s tím, že původní majitel nechával dělat chip od asi mvoleska z chipfóra údajně. Mělo by to mít lehounce nad 100KW, ale mám dva problémy.
1) dle původního majitele to auto už před chipem nejelo tak jak byl zvyklý z jiných 77kw a po chipu jede sice pěkně, ale na těch cca 100kw mi to prostě pocitově nepřijde a chvílema mi stačil kamarád v chipnuté 1.4tdi na 77Kw fabii combi. Spotřeba je rovněž dle mého výšší, jelikož při normální jízdě v rámci rychlostních limitu se v kombinaci 50/50 město okresky dostanu cca na 6,5l.
2) na ten výkon si člověk vcelku rychle zvykne a chce pak zas něco víc. Auto má najeto 140k km, pravidelná údržba, olej atd., + je tam ten chip. Chtěl bych to ale dostat někam dál a vůbec nevím jakou cestou se vydat... jiné turbo? vstřiky? nebo popř. obojí najednou? Co na to řekne spojka přestože jezdím jak člověk a výkon je spíš jen na předjíždění a občasné zablbnutí si.. Nepotřebuji auto hnát do extrémů..otázka je co je ještě reálně možné a finančně únosné. Klidně bych to rozdělil do několika etap... Díky moc za každou radu i ohledně té diagnostiky případně doporučení kde obstarat díly a montáž..
Napsal: 02 říj 2013, 11:26
od Václav Žižka
Mám stejný motor v Golfu V Plus, úpravu sw od DP (104kW)a jezdí to jak drak, spotřeba dlouhodobá 5,5l/100 ... V Tvém případě by to chtělo diagnostiku a pokud bude vše O.K. tak na brzdu ověřit skutečný výkon.
Pokud chceš víc kW, tak si v nabídce DP najdi svůj motor a máš tam jak a za kolik... asi tak...
Napsal: 02 říj 2013, 11:31
od RomanF
Nepíšeš o žádný známý závadě.... tak bych začal s nalogováním motoru v zátěži a změřením výkonu... vzhledem k tomu odkud jsi, je Chomutov jasná volba

Napsal: 02 říj 2013, 11:54
od exil
Díky pánové... no ono právě pokud to není jen můj blbý pocit, tak to může dělat hodně věcí a já se v tom natolik nehrabu, abych na to zkoušel přijít sám

... Z toho Chomutova kontaktovat někoho konkrétního, nebo přímo DP? Ono O2 combi bude určitě o něco těžší, než G5+, ale i tak mi to přijde slabé.. teď sem jel v sériové F2 combi 1.9 77kw a jelo to prakticky srovnatelně, jen na 4 a 5 měla takovej "gumovější" tah a prostě nešla tolik za plynem... uvidíme tedy co chlapci vyzkoumají...

Napsal: 02 říj 2013, 11:56
od peeeetr
v chomutově už asi moc nepochodíš. Zavolej Adamovi(dukes) a domluv se s nim. Taky jsme museli z Mostu do Prahy. Udělaj ti diagnostiku a řeknou co a jak. Vezl jsem tam už dvě auta. Jedno se pak přesunulo do Chomutova na montáž vstřiku a druhé auto už si majitel taky řeší. Vždy max spokojenost. Tak neváhej a toč

Napsal: 02 říj 2013, 12:15
od exil
Já bych neváhal, ale volat z okna až do Prahy mi nepřijde efektivní a nikde jsem v jeho profilu nenašel telefon

Napsal: 02 říj 2013, 12:35
od peeeetr
Zajdi na dieselpower.cz, klikni na "o nás" potom kontakty a bud volej adamovi nebo Lukasovi. Mozna rovnou lukasovi, stejne to bude delat nejspis on tu diagnostiku

Napsal: 02 říj 2013, 19:36
od Martin.D
K 2 - Ak je spojka v poriadku daj tam VB ( nové 20 tis repas 10+) + znovu chip ( ako u koho 10 t +- ) nechaj naladiť na 160 - 170 ps a max 300 - 320 Nm a na viac sa vy....
Napsal: 03 říj 2013, 06:26
od exil
Díky za tipy.. Ono právě výkon okolo těch cca 120kw by byl úplně v pohodě a dostatečný na naše slavné cesty pro mé potřeby a počítám, že ten rozdíl mezi cca 100kw jen s upraveným softem a těma 160-170ps se softem a vb bude citelný..
Napsal: 03 říj 2013, 19:11
od simirek
s VB určitě

Napsal: 04 říj 2013, 08:38
od Martin.D
Pocitovo si nemyslím že budeš badať veľký rozdiel pretože tých 320 nm máš tam pravdepodobne aj teraz ale budeš mať úplne iný priebeh. Tých 320 nm sa dá totižto na VBčku podľa mňa urobit od 2000 - do 4000 ot/min
Ak vymeníš aj spojku za 1hm a nastavia ti to na 400nm+ budeš mať pocit že letís

Aj ked v konečnom dôsledku nebudeš o moc rýchlejší ako na VB + 320 nm

Napsal: 04 říj 2013, 09:42
od exil
Máte nějaký tip kde se po turbu porozhlédnout? Klidně i nějaký kvalitní repass. Mám v autě pořád orig. turbo a drží kupodivu. Jezdím teda jak člověk a dodržuju takové ty věci jako nejdříve ohřát motor a po dojezdu nechat chvíli dochladit... Popř. na kolik může vyjít 1hm spojka? přemýšlel jsem o obložení, ale to asi nebude lepší řešení že?
Napsal: 04 říj 2013, 11:47
od Martin.D
Turbosport.cz ( tu na fóre " preferovane" ) - sekcia vw golf 4 motor 1.9 tdi 110 kw...
U 1hm podla mna nie je až tak problém cena ako " správna " inštalácia. Ak ti bude auto klepať na voľnobehu - hučať v nízkych otáčkach a x problémov ktoré s 1 hm možeš ale aj nemusíš mať čo urobíš?
Preloženie 2 hmoty som uvažoval aj ja - ale bolo mi povedané že na spojkách O2 5kv nie je až tak problém lamela ako prítlačak a v konečnom dosledku najma 2 hmota - takže neviem či preloženie 2 hm má význam a či nie - nikdy som to nerobil a ani nepočul niekoho kto robí ( možeš byť TESTMAN
Preloženie 1 hm - no problém ( až na tie obecné problémy ktoré možu nastať s 1 hm )

Napsal: 04 říj 2013, 19:29
od cin
Pokud by jsi mel zajem o jednohmotu primo do O2, muzu ti ji nabidnout, komplet set - setrvak + lozisko + pritlak +lamela ( lamela zcela nova) , najeto cca 27000 km