4x4, 74kw,6ti kvalt...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fire
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2007, 21:01
Bydliště: Brno

4x4, 74kw,6ti kvalt...

Příspěvek od Fire »

Ahoj, mám nově koupenou oktávu r.v. konec 2001. má najeto cca 78 tis. doložených....auto je v super stavu...chci je jen zeptat ohledně spotřeby...
Kolik vám to papá na 100km ? samozŕejmě v jakých podmínkách a za jakých rychlostí ?
co tak preventivě vyměnit, aby spotřeba klesla ? vzducháč ? rozvody dělaný cca před 7 tisíci...
Jinak po Brně jezdím za 7,5litru, takovy cukačky no :roll: ..není to moc ? v jakých otáčkách se nejlépe pohybovat?
Děkuji moc za každou radu...děkuji :-)
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2006, 19:27

Příspěvek od David-pv »

Spotřebu na 4X4 a TDi PD máš OK. Na 5-ti litrové hodnoty musíš zapomenout...
TDi
Fire
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2007, 21:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fire »

Jasně, 5ti litrové hodnoty jsou pouze sny...ale určitě s tím hejbnu dolů... kolik si to vezme mimo město cca ? jak nejúsporněji jezdit s tímto motorem ? díkec
shark2
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 10:37
Bydliště: Zilina

Příspěvek od shark2 »

spotreba TDi PD je niekde inde ako TDi a este + 4x4= vyssia spotreba, tu spotrebu mas OK,musis sam skusit podla seba(svojstyl) aka bude spotreba, 10ludi rovnake auto 10x ina spotreba...a otacky? zbytocne ho nevytacaj na max a nepodtacaj motor, cele je to medzi pedalmi a volantom ;) ja na sharane 4x4 TDi PD 85KW mimo mesta tak 7,5l a to jazdim dost svizne,je to tazsie ako oktavka,s oktavkou 4x4 pod 7 v pohode musis ist. Tak vela stastnych kilometrov.. 8)
VW SHARAN TDI PD 85kW 4motion ..cip+tuning...
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2006, 19:27

Příspěvek od David-pv »

Přesně tak, moc to netrap pod 2000ot/min a nevytáčej to do mrtva... Spotřebu budeš mít mezi 6,5 až 7 litry, s tím počítej. Tak ať dobře slouží... :)
TDi
Fire
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2007, 21:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fire »

Tak po meste na cukačky to jezdí tak za těch 7,5 litru no :( ale taky co bych chtel...a venku ? dnes jsme najel cca 150km, pulku po okrskach, pulku po dalnici ! na D1čce od 130 - 160km/hod, okresky od 80 - 110km/hod...a spotreba byla cca 6,1l na 100km což je super myslim... snazim se jezdit min. 1500otacek do tech max. 3000tis...zadny prudky rozjizdky... takze vse OKi :)
Akorat vymenim vzduchovej filtr a uvidim co s CHIPEM, kamos rikal, ze mu to s CHIPEM zere o cca 0,5 - 0,7 litru mene ( pokud tomu nedava samozrejme ) !!!! a vykon nepoznatelne lepsi, cca 130 PS (crazy)
Uživatelský avatar
chappy
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2007, 09:41
Bydliště: bratislava

Příspěvek od chappy »

Kamarad ma rovnaku octaviu-2001,74kw,6-kvalt.4x4,190 000km. Spotrebu ma v Bratislave 7.5l a mimo 6l ak jazdi 130 až 150km/h
Takze si myslim ze sa nemaš nad čim trapit...
Seat Toledo 2000,AGR,66KW
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Fire píše: kamos rikal, ze mu to s CHIPEM zere o cca 0,5 - 0,7 litru mene ( pokud tomu nedava samozrejme ) !!!!
se ho zeptej, jestli mu po tom čipu vychází spotřeba palubního počítače s realitou - čipem snížit skutečnou spotřebu o pulitr teda musí být kumšt, jo takhle údaj palubního počítače čipem ovlivnit jde, někdy to jde i přes obyčejnou diagnostiku.. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Fire
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2007, 21:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fire »

MirekX píše:
Fire píše: kamos rikal, ze mu to s CHIPEM zere o cca 0,5 - 0,7 litru mene ( pokud tomu nedava samozrejme ) !!!!
se ho zeptej, jestli mu po tom čipu vychází spotřeba palubního počítače s realitou - čipem snížit skutečnou spotřebu o pulitr teda musí být kumšt, jo takhle údaj palubního počítače čipem ovlivnit jde, někdy to jde i přes obyčejnou diagnostiku.. :)
takze kdyz dam CHIP na 100kw, pocitac bude ukazovat blbe ??? :? ...
v cem je jinej ten motor PD oproti klasickemu TDi ? jen pohonem 4x4 ?
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

Fire píše:
MirekX píše:
Fire píše: kamos rikal, ze mu to s CHIPEM zere o cca 0,5 - 0,7 litru mene ( pokud tomu nedava samozrejme ) !!!!
se ho zeptej, jestli mu po tom čipu vychází spotřeba palubního počítače s realitou - čipem snížit skutečnou spotřebu o pulitr teda musí být kumšt, jo takhle údaj palubního počítače čipem ovlivnit jde, někdy to jde i přes obyčejnou diagnostiku.. :)
takze kdyz dam CHIP na 100kw, pocitac bude ukazovat blbe ??? :? ...
v cem je jinej ten motor PD oproti klasickemu TDi ? jen pohonem 4x4 ?
v systému vstřikování nafty a spoustě dalších "nevýznamných" maličkostí...
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2006, 19:27

Příspěvek od David-pv »

Pohon 4X4 s tím nemá nic společného. Ty motory mají každý jiný druh vstřikování nafty...
TDi
Fire
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2007, 21:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fire »

v cem je to PD lepsi oporti klasickemu TDi ????
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Fire píše:v cem je to PD lepsi oporti klasickemu TDi ????
neviem ci lepsi..., je novsi model, vetsi vykon, spotreba vysia, zda sa mi aj vetsia hlucnost, drahsia oprava ....
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2006, 19:27

Příspěvek od David-pv »

Lepší, nelepší... těžko říct. Je to novější motor, který nemá vstřikování nafty čerpadlem jako TDi, ale vstřikovacími tryskami přímo v hlavě. Motory PD jsou hlučnější, jedou lépe z nízkých otáček než TDi a lépe se vytáčí do vysokých otáček než TDi. Spotřeba je u motorů PD vyšší než u TDi...
TDi
Uživatelský avatar
yamato
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 26 kvě 2007, 23:57

Příspěvek od yamato »

neviem ako iny ja mam golfa tdi PD 74 kw a v poho sa vojdem do 5,1l mimo mesta a to pri priemernej 90km/h podla palubaku a ked som sa snazil na spotrebu tak ma pri 75 km dlhej jazde mimo mesta som to dostal na 4,3l/100 km sam som nechapal ale palubak sa asi nemyli! :o
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“