hydraulická stavítka AJM test - vyřešeno koukněte na fotku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
hydraulická stavítka AJM test - vyřešeno koukněte na fotku
Ahoj všem,
Potřeboval bych poradit s otestováním hydraulických stavítek neboli hydroštelů na motoru AJM. Z hlavy se ozývají opravdu pazvuky ostré klep, klep. Po sundání ventilového víka strčím prst pod vačku a stavítko úplně zamáčknu ukazováčkem cca o centimetr dolů. Předpokládám správně, že jsou vadná? Nebo takhle snadno pruží pružina ventilu? Jde to fakt jen špičkou prstu.
Díky za každou radu V.
Potřeboval bych poradit s otestováním hydraulických stavítek neboli hydroštelů na motoru AJM. Z hlavy se ozývají opravdu pazvuky ostré klep, klep. Po sundání ventilového víka strčím prst pod vačku a stavítko úplně zamáčknu ukazováčkem cca o centimetr dolů. Předpokládám správně, že jsou vadná? Nebo takhle snadno pruží pružina ventilu? Jde to fakt jen špičkou prstu.
Díky za každou radu V.
Naposledy upravil(a) zizalak dne 13 lis 2013, 23:01, celkem upraveno 4 x.
Vzhledem k tomu, že na rotačkových zdvihátkách bylo napsáno: Don´t use in PD engines docela bych předpokládal že to nepůjde
Ladas děkuju za odpověd, teda s tím nedomazáváním hořejšku si mne docela postrašil, zkusím to nastartovat bez víka hlavy a uvidíme. Ještě hodím na youtube jak to klepe.
Díky V.

Ladas děkuju za odpověd, teda s tím nedomazáváním hořejšku si mne docela postrašil, zkusím to nastartovat bez víka hlavy a uvidíme. Ještě hodím na youtube jak to klepe.
Díky V.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Namontoval jsem na svého 16 v motor Fiat komplet hlavu motoru s vačkami a hydry, která měla málo najeto, /z bouračky/ale motor několik let stál pod plachtou na zemi..Risknul jsem to, a od té doby po nastartování studeného motoru je slyšet klepot i když motor je již dávno namazán..Pak motor ztichne a do dalšího vychladnutí motoru je to paráda..Vše ostatní zůstalo staré, včetně oleje..Předtím to byl tichošlápek i zastudena..Holt jim chvíli trvá, než se vzbudí, jsou asi zaschlé nebo co. Samozřejmě na to kašlu, ale je to zajímavé. Jak se něco nepoužívá, stojí to zaprd.. 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
No já měl strach, když jsem to složil a zatočil motorem, byl to kafemlejnek..Říkal jsem si, ty idiote, chtěl jsi si ušetřit práci /a přitom tady se musí sundat domečky s vačkami aby se utáhla hlava/a rovnou jsi tam tu hlavu prdnul..Ale natočil jsem to na škub, a nějakou dobu klepaly, což je normální, musí se rozcvičit, když tak dlouho zahálely..Ale mám 800 km a po ránu jsou pořád líné jako veš. Chce to dlouhou cestu a pořádný čoud s novým olejem.. 

nepropadat panice...
http://www.cc-autodily.cz/zdvihatko-ventilu-35mm-1zizalak píše:Oni píšou v manuálu něco o 30 minutách, kdy by se měli zdvihátka nechat po montáži odpočinout. Tedy pokud jsou takhle měkký tak jsou asi KO. Vyndám vačku, vytahám je ven a uvidí se.
Každopádně 480 Kč po slevě za PDčkový zdvihátko mi přijde docela dosti.
tyhle nejsou origo ale ET, funguji taky spolehliveTomas.cz píše:http://www.cc-autodily.cz/zdvihatko-ventilu-35mm-1zizalak píše:Oni píšou v manuálu něco o 30 minutách, kdy by se měli zdvihátka nechat po montáži odpočinout. Tedy pokud jsou takhle měkký tak jsou asi KO. Vyndám vačku, vytahám je ven a uvidí se.
Každopádně 480 Kč po slevě za PDčkový zdvihátko mi přijde docela dosti.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika