Stránka 1 z 1
206 alternator nedobija
Napsal: 19 říj 2013, 17:29
od jarri 1
zdravim , nedobija mi alternator 206 2.0 HDI ...svieti kontrolka dobijania...na svorkach som nameral len 12.6V po nastartovani može byť regler alebo dioda zla? diki
Napsal: 19 říj 2013, 18:25
od Ladas
může a nebo vedení stator kotva uhlíky kroužky je to potřeba vyndat....
Napsal: 21 říj 2013, 19:34
od jarri 1
alternator v oprave...shorel stator aj diody...stava sa to? novy alternator repasovany 170e ..
Napsal: 21 říj 2013, 21:10
od Ladas
jj stává a většinou je na vině baterie
Napsal: 21 říj 2013, 22:04
od jarri 1
nechapem, ved baterka je nova... 74ah..
Napsal: 14 lis 2013, 20:56
od shadow
Ladas a jak by akumulátor mohl způsobit zkázu alternátoru? To by mělo platit spíše naopak. To jest-li shořel stator, bude na vinně "buchlá" dioda nebo jiný zkrat.
U ojetin co jsem v minulosti měl se mi již dvakrát vyplatilo nechat preventivně zkontrolovat stav altíku na dílně. Byly prodřené kroužky, servisák tehdy říkal, že to už bylo jen na pár kilometrů okolo baráku, rozhodně ne na dovolenou k moři která mě čekala.
Napsal: 14 lis 2013, 21:06
od jericho-3
Přesně, málokdo kdo má na tachometru okolo 200000 km preventivně nechá udělat repasi alt. Každý čumí jen na kontrolku a nedochází mu, že i alt. má ložiska, která se točí, uhlíky, které končí a stěrací kroužky, které mají čím dál větší zábradlí..a jedou na dovolenou a pak pláčou. Je dobře začít tam.., protože bez alt. se nejede a nepomůže žádný jiný bombaštyk ve výbavě

Napsal: 20 lis 2013, 21:57
od Tessi
Zdravím mám podobný problém altik nedobiji kontrolka svítí,z alternatoru mi vede jeden tlustej kabel do baterky a pak jen dva bůh ví kam... Po zahejbání kontrolka zhasla tudíž jsem hledal na kabelu a našel kus kde byli oba přerušený po spojení ale kontrolka svítí stále je možný že jsem ho od někud omilem vytrhl ale bohužel nevim kam oba dva vedou poradí mi tu někdo km ty dva kabeli vedou abych mohl zkusit jejich průchodnost? Jedná se o VW Golf 1.9 TDI 81kw motor AHF
Napsal: 21 lis 2013, 19:33
od Marek67
Tessi píše:Zdravím mám podobný problém altik nedobiji kontrolka svítí,z alternatoru mi vede jeden tlustej kabel do baterky a pak jen dva bůh ví kam... Po zahejbání kontrolka zhasla tudíž jsem hledal na kabelu a našel kus kde byli oba přerušený po spojení ale kontrolka svítí stále je možný že jsem ho od někud omilem vytrhl ale bohužel nevim kam oba dva vedou poradí mi tu někdo km ty dva kabeli vedou abych mohl zkusit jejich průchodnost? Jedná se o VW Golf 1.9 TDI 81kw motor AHF
konektor nad startérem
Napsal: 21 lis 2013, 20:26
od Tessi
Marek67 píše:Tessi píše:Zdravím mám podobný problém altik nedobiji kontrolka svítí,z alternatoru mi vede jeden tlustej kabel do baterky a pak jen dva bůh ví kam... Po zahejbání kontrolka zhasla tudíž jsem hledal na kabelu a našel kus kde byli oba přerušený po spojení ale kontrolka svítí stále je možný že jsem ho od někud omilem vytrhl ale bohužel nevim kam oba dva vedou poradí mi tu někdo km ty dva kabeli vedou abych mohl zkusit jejich průchodnost? Jedná se o VW Golf 1.9 TDI 81kw motor AHF
konektor nad startérem
Nejsem si vedom že by byl nějakej konektor nad starterem nad ním je jen jedno čidlo a měl jsem za to že je ke zpátečce
Napsal: 26 lis 2013, 17:12
od karel4
Marek67 píše:Tessi píše:Zdravím mám podobný problém altik nedobiji kontrolka svítí,z alternatoru mi vede jeden tlustej kabel do baterky a pak jen dva bůh ví kam... Po zahejbání kontrolka zhasla tudíž jsem hledal na kabelu a našel kus kde byli oba přerušený po spojení ale kontrolka svítí stále je možný že jsem ho od někud omilem vytrhl ale bohužel nevim kam oba dva vedou poradí mi tu někdo km ty dva kabeli vedou abych mohl zkusit jejich průchodnost? Jedná se o VW Golf 1.9 TDI 81kw motor AHF
konektor nad startérem
Myslím,že kdyby byl přerušený drát,tak naopak kontrolka nesvítí vůbec.
Napsal: 26 lis 2013, 17:33
od Tessi
Tak to bylo tak že byl zaseklej uhlik a alternator nedobijel ale protože byli i uklepané kabeli tak kontrolka začala občas zhasinat...