Chyby 00778 a 01316 octavia 2,posilovac riadenia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ladik1979
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 16 dub 2011, 21:00
Odpovědi: 0

Chyby 00778 a 01316 octavia 2,posilovac riadenia

Příspěvek od ladik1979 »

dravim,
prosim poradte, bolo menene komplet servoriadenie na octavii combi 2 1,9 tdi 77kW BXE,ale namontovalo sa z octavii 3. Auto ma ASR,vybava ambiente. Pri diagnostike pise tieto chyby v posilovaci riadenia a na palubovke svieti kontrolka volantu. Neda sa urobit ani zakladne nastavenie snimaca uhlu G85 v jednotke 44,nie je to v diagnostike vysvietene coding,neviem ci je potrebne zohnat vyssiu verziu kabla a nieco aj prekodovat v jednotke. Inac servo funguje,ukazuje aj hodnoty snimaca v meranych blokoch kanal 7.Dakujem za rady.

VCDS verze: SVO 10.6.4

Addresa 44: Posilovaè øízení Labely: SVO\1KX-909-14X-44.CLB
Objednací èíslo øídící jednoky: 1K0 909 144 M
Systém a/nebo verze: EPS_ZFLS Kl. 69 3201
Kódování:
Èíslo dílny: WSC 73430 790 00074
VCID: 346318E32EAB
2 závad nalezeno.

00778 - snimac uhlu rizeni (G85)
008 - neverohodny signal - Kontrolka závad ZAP
info o závadì:
Stav závad: 11101000
Priorita závad: 6
Frekvence závad: 1
Poèítadlo resetù: 101
Kilometry: 173095 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2000.00.00
Èas: 12:45:46

info o závadì:
Napìtí baterie: 14.2 V
DU
Teplota: 19.0*C
Poèet: 5
Úhel rejdu: 19.07*
Poèet: 0
uhel rejdu ini.

01316 - ridici jednotka ABS
004 - zadny signal / komunikace - Kontrolka závad ZAP
info o závadì:
Stav závad: 11100100
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 1
Poèítadlo resetù: 101
Kilometry: 173095 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2000.00.00
Èas: 12:45:46

info o závadì:
Napìtí: 14.38 V
DU
Teplota: 19.0*C
Otáèky: 832 /min
Rychlost: 50.0 km/h
Rychlost: 50.0 km/h
Poèet: 0
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Udeljte zakladni nastaveni pres vag
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

Problém je v tom že staré řízení mělo snímač úhlu v sobě a to nové už ho nemá a používá ten co je pod volantem,při tomto přechodu se dělalo dost diagnostických nastavení,ale už jsem rok a půl z autorizáku pryč a nepamatuji si co všechno se kódovalo a nastavovalo.
ladik1979
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 16 dub 2011, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ladik1979 »

Tak chybu
01316 - ridici jednotka ABS sa mi podarilo odstranit nastavenim v adapatacii kanali 3 a 9 posilovaca ale 00778 - snimac uhlu rizeni (G85) nie.V jednotke ABS to nejde spravit nastavenie a v 44 posilovaci riadenia nemam aktivne coding a kodovanie,takze sa tam nedostanem.
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

ahojte.. mam rovnaky problem ako pisal ladik1979 . Octa 2007 - vymena riadenia z octy 2011 . Mam chybove hlašky 01316 , a 00778

vie mi niekto poradit ako to mam rozchodit ?? zakladne nastavenia sa nedaju urobit .. mam presne ten samy problem ako zakladatel prospevku.. dufam že nebudem muset zhanat druhe riadenie.. :(
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

neviete mi teda pôoradit nikto ?? pisal som aj zakladatelovi prispevku ako to vyriešil, ale zatial bez odpovede
ladik1979
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 16 dub 2011, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ladik1979 »

Zdravim,
vyriesil som to tak ako som spominal predtym jednu cast a neskor aj druhu novsiou verziou vag,musis najprv zmenit nastavenie v posilovaci riadenia v prisposobeni kanal co sa tyka uhlu natocenia volantu,(z akeho auta servoriadenie,preto aj pise chybu,a je treba nastavit v priposobeni jednotky posilovaca riadenia o ake riadenie ide v tvojom aute(zistis z logu jednotky ABS), ,aby ti zmizla chyba jednotky a potom musis urobit zakladne nastavenie podla toho ci mas auto s ASR alebo ESP. Mne to zakladne nastavenie uhlu natocenia predtym neslo preto urobit lebo som nemal,len verziu kabla 10,6,4...ale zohnal som novsiu 12,12 a tym ma to uz pustilo do jednotky,vid navod

PRO VOZY S ASR:

Sensor for Steering Angle (G85)

Important Note: This applies only for Models with Conti/Teves MK70 ABS/ASR. For Conti/Teves MK60 ABS/ASR/ESP look at Vehicle specific specific Procedures in ABS System documentation.

Prerequisites:

* Start the vehicle.
* Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
* Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.
* If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight.
* Ensure that the steering wheel is not moved again.
* Keep the engine running and do not switch off the ignition.
* System voltage at least 12.0 V.

[Select]
[44 - Steering Assist]
[Coding-II - 11] or if that function is not available then use [Sec.Access - 16] instead
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, field 1 should say "OK".
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.
[Measuring Blocks - 08]
Group 007
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

PRO VOZY S ESP:

Sensor for Steering Angle (G85)

Prerequisites:

* Start the vehicle.
* Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
* Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.
* If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight.
* Ensure that the steering wheel is not moved again.
* Keep the engine running and do not switch off the ignition.
* System voltage at least 12.0 V.

[Select]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11]
OR (if Coding-II is not available)
[Security Access - 16]
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, field 2 should say "OK".
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

tak po cennych radach zakladatela prispevku
vsetko facha.. dakujem..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“