kuchat či nekuchat? to je to oč tu beží..

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Rider
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2007, 16:48

kuchat či nekuchat? to je to oč tu beží..

Příspěvek od Rider »

tak jsem dneska vyndal prvni dil vyfuku, a vymlatil katl, ale chci ho nahradit trubkou, chtel jsem se zeptat jak je to u TDI, pokud bych to jen vykuchal a nechal tam ten "obal".....vim ze u atmosfery benzina to neni nejlepsi tam nechat ten obal, ale nevim jak je to u nafty a navic s turbem (noteeth) tak hodte naky zkusenosti, nebo komenty, co si o tom myslite :-D diky. jo a je to G3 66kw 1Z
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no už jsem jich vykuchal dost a nebyl problém. zvuk pohoda, akorát víc píská turbo, ale vevnitř to moc neslyšíš. ale většinou jde hned cítit že to o chlup líp jede. na trubku bych se vykašlal. je to dost pracné. ten nemá výstup a vstup v ose...
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Rider
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2007, 16:48

Příspěvek od Rider »

jasny, tak to asi necham jen kuchly, dik za info! vubec celej ten vejfuk je blbej! a dalsi tlumice jsi tam nechaval?
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jo nechával ,ale pokud půjdeš s tlakem na turbu nahoru a budeš dávat trysky nebo čip, je lepší něco s výfukem udělat. má dost odpor. a kor u golf3 a passat B4, toledo 1, atd. platforma A4 už je na tom líp.. záleží co s tím chceš dělat.. pokud jenom normální zvýšení výkonu tak stačí ten kat..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Rider
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2007, 16:48

Příspěvek od Rider »

jasny, ted na tom delam a katik necham vymlacenej, stredak nahradim trubkou a koncak uz mam "ladenej"
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Rider píše:jasny, ted na tom delam a katik necham vymlacenej, stredak nahradim trubkou a koncak uz mam "ladenej"
ja to vymlatil, nechal tam tam nadobu na KAT (jako ze na oko ;-) ) a zbytek trubka a jako zadny problem.............
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

flekyc píše:
Rider píše:jasny, ted na tom delam a katik necham vymlacenej, stredak nahradim trubkou a koncak uz mam "ladenej"
ja to vymlatil, nechal tam tam nadobu na KAT (jako ze na oko ;-) ) a zbytek trubka a jako zadny problem.............
od prazdnyho katu dozadu jenom trubku? Co zvuk, nedela to prilis bordel?
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

AlesShi píše:
flekyc píše:
Rider píše:jasny, ted na tom delam a katik necham vymlacenej, stredak nahradim trubkou a koncak uz mam "ladenej"
ja to vymlatil, nechal tam tam nadobu na KAT (jako ze na oko ;-) ) a zbytek trubka a jako zadny problem.............
od prazdnyho katu dozadu jenom trubku? Co zvuk, nedela to prilis bordel?
kdyz tomu topis, jak je to slyset, ale kdzy jedes lazo plazo, tak podle me skoro stejny jak serie, takovej hlubsi zvuk je od 3tis a vejs takze po meste kdyz jedes 1500 - 2200 otacky tak se nemas ceho bat (opet muj nazor) sou tu i taci, kterym to vadilo a predelali to zpet, ale lidi kolem me mam rouru a nikdo si nestezuje, predevsim ten vejfuk prezije tu kastli, protoze ta trubka nez zkoroduje, tak ja budu mit 2 deti :-D
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tak 2 děti můžeš mít klidně i do dvou let. to vydrží i normální výfuk :D
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

ted mi psal ten typ co katy vykupuje ze kdyz ho jenom vykuchal, tak prej rezonoval, nevim jak moc a jak to znelo, ale zajima me jestli to tak je?

a co nechat trubku a na konci nakej "jako sportovni" ?
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

to nevadí,že to jde mimo osu tu trubku tam chytneš i tak :)
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

a co vejfuk namiru z nerezu?
http://sweb.cz/rene.kramar/Kitcar.htm

by mohlo neco pridat :-)

musim jim napsat a zjistit kolik takova sranda stoji
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

Kámoš dělá ve firmě co dělá vše nerezové pro milotec a ty vejfuky jsou pěkně masný a navíc zbytečný
Uživatelský avatar
Rider
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2007, 16:48

Příspěvek od Rider »

tak ja uz sem to taky upravil. mam jen vymlacenou nadobu na kat a pak uz jen trubka bez tlumicu, je to v pohode a presne jak tu pisete, kdyz se to netoci, tak je to tichy, ale zase pri akceleraci je to krasnej sportovni traktor :)
Uživatelský avatar
Rider
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2007, 16:48

Příspěvek od Rider »

sorry, omylem sem to poslal dvakrat (wallbash)
tak uz rovnou zkusim vlozit nake fotky :P

Obrázek

driv jsem mel mel vsechny tlumice i funkcni kat, jen koncovej jsem mel zn. Rondell (ted uz tam neni)
Obrázek
Obrázek

vnitrek vypadal takhle:
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“