Stránka 1 z 1
multivan TDI R5 111kW dotaz na trysky
Napsal: 27 pro 2013, 20:13
od easyval
mám dotaz, všudě čtu že tento motor má v serii trysky bosch DSLA150P764 a v produktech na DP je alternativa sprint 764 což by mělo být stejné. Chtěl jsem tam dát ty sprinty 764 a trochu to rozjezdit, ale asi to nemá vůbec smysl?? motor AXG. díky za rady
Napsal: 27 pro 2013, 20:44
od sharik4x4
Tryskama tenhle motor nerozjezdíš,chce to upravit soft.Měl jsem dvě stojedenácky a před čipem mrtvola,po pečlivé ůpravě softu jsem to vyladil na 180k.Pak to jelo OK za super spotřebu.Ten pětiválec je v serii takovej těžkopádnej.Ale byl to můj nejlepší motor.Pozor pokud budeš přidávat koně musíš vyměnit šrouby na klice!!! Jinak ulítnou.Kdyžtak SZ.

Napsal: 27 pro 2013, 21:41
od easyval
ok díky. Těma šroubama myslíš šrouby na ojnicích? Jaký za jaký? ještě budu rád když mi někdo znalej potvrdí ty trysky...
Napsal: 28 pro 2013, 13:44
od easyval
tak teď jsem vytáhnul vstřik a je tam tryska bosch DSLA 150p1019. nevíte jakej je u týhle trysky průměr? ta 764 má 0,216mm... Trochu mě plete taky to že v bosch katalogu je DSLA150p764 uvedenej jen motor AHY což je 111kW ale EUROII a pro AXG coj je EUROIII jsem nic nenašel. díky
Napsal: 28 pro 2013, 14:43
od Zdeněk M
easyval píše:tak teď jsem vytáhnul vstřik a je tam tryska bosch DSLA 150p1019. nevíte jakej je u týhle trysky průměr? ta 764 má 0,216mm... Trochu mě plete taky to že v bosch katalogu je DSLA150p764 uvedenej jen motor AHY což je 111kW ale EUROII a pro AXG coj je EUROIII jsem nic nenašel. díky
To neřeš, tryska je pořád stejná euro 3 má jen jinej otvírací tlak 230bar .
