Nouzák Octavia 81kW AHF -log

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Alfikcz
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 26 zář 2006, 09:53
Odpovědi: 0

Nouzák Octavia 81kW AHF -log

Příspěvek od Alfikcz »

Koukněte mi prosím někdo na log. Stále mi to při zátěži padá do nouzáku.
http://ulozto.cz/xcZpHa7K/log-01-003-01 ... nouzak-csv
Děkuji.
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

zlyhava ti regulacia turba (vysoky tlak) a preto ta hadze do nudzaku
Octavia 2 77kw
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

najlepsie riesenie bude repasovane alebo nove turbo . Aby si nedopadol ako ja padalo mi do nudzaku pri cca 120km/h ale nechal som to tak a nakoniec nasalo olej a zlomila sa oska.
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

problem v regulaci turba
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

presne tak a vycistenie regulacie pomoze len na nejaky cas a zachvilu to bude znova padat do nudzoveho
3dmax4
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 01 lis 2013, 14:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od 3dmax4 »

Stačí vyčistit a vypodložit, zkontrolovat baňku. Pokud je turbo jinak zdravé je nesmysl dávat repas (a naopak repas často vydrží mín - zkušenost lidí okolo) nebo nové. Tady je k tomu více http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1874
Ibiza MkII AFN 1.9TDi; chip; EGR off; průchoďák s imitací katu; 130+ HP
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

auto jsem kupoval po vyčištění turba, nebyl problém 4roky. Pak nouzák a špatná regulace takže turbo ven. Teď je to 3 roky a zatím bez problémů. Jen čištěno bez podložek
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
mirauh
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 28 bře 2011, 11:57
Odpovědi: 0
Bydliště: protivín- Plzen(kolej)

Příspěvek od mirauh »

vyčistil jsem to a 3 roky jsem na to nesahl :-)
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint764

vw-club.cz....DurexElite
3dmax4
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 01 lis 2013, 14:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od 3dmax4 »

Samozřejmě podkládat není nutnost, pokud člověk umí s turbem jezdit! Každopádně ten, kdo to lechtá většinou na 1500ot, jezdí na spotřebu a auto prožene tak, že tam na okrsce hodí za 3/4, tak se to turbo zanese dřív. Velkou podložkou (nad 0,1mm) sice přijdeš částečně o plnící tlak (lopatky nebudou lítat tak těsně), ale to je pouze v řádech setin baru.
Ibiza MkII AFN 1.9TDi; chip; EGR off; průchoďák s imitací katu; 130+ HP
Turus
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 07 led 2014, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovenská republika

Příspěvek od Turus »

Zdravim,
Mam tiez podozrenie na zaseknutu variabilitu, spravil som log mozete sa mi na to pozriet prosim, a potvrdit moje obavy?
tu je log: https://drive.google.com/file/d/0B3Zh2W ... sp=sharing

Zatial na tom jazdim, do nudzaku pada az nad 3000ot, malo kedy mi padne,
ale auto nejde viac nez 130km/h
može dôsť jazdou na vadné turbo k jeho totálnemu popraveniu? prasknutiu hlavy či tesnenia?
vdaka
Octavia Combi 2001 - 1,9 TDI 81kw AHF
mirauh
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 28 bře 2011, 11:57
Odpovědi: 0
Bydliště: protivín- Plzen(kolej)

Příspěvek od mirauh »

Turus píše:Zdravim,
Mam tiez podozrenie na zaseknutu variabilitu, spravil som log mozete sa mi na to pozriet prosim, a potvrdit moje obavy?
tu je log: https://drive.google.com/file/d/0B3Zh2W ... sp=sharing

Zatial na tom jazdim, do nudzaku pada az nad 3000ot, malo kedy mi padne,
ale auto nejde viac nez 130km/h
može dôsť jazdou na vadné turbo k jeho totálnemu popraveniu? prasknutiu hlavy či tesnenia?
vdaka
nn nic se stím nestane
jeste koukni na hadice podtlakový, banku, ventil, pumpu atd
ale beztak je to regulace- když zahýbeš tahlem od banky tak by sním melo jít stuha hýbnout cca o 1 cm...
Naposledy upravil(a) mirauh dne 07 led 2014, 20:12, celkem upraveno 1 x.
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint764

vw-club.cz....DurexElite
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

no neviem ci sa s turbo zo zatuhnutou regulaciou nestane . ja som to tak mal a roztrhlo mi turbo. !!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“