softwarové snižení egr ventilu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

eriva12
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2009, 09:32
Bydliště: svitavy

softwarové snižení egr ventilu

Příspěvek od eriva12 »

ahoj, neví někdo, jak se softwarově sníží sekundární množství výfukových plynů?konkrétně v kterém kanálu a jaký je login?díky
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3199
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

napiš u jaké jednotky
eriva12
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2009, 09:32
Bydliště: svitavy

Příspěvek od eriva12 »

sharan tdi 81kw, afn, diky
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Přizpůsobení na kanále 03. Default hodnota 32 768.
Teď nevím jestli se snižuje nebo zvyšuje.
Koukni předtím na váhu, kolik dává na volnoběh a podle toho to poznáš. Taky na kanále 03.
Normálně dává na volnoběh při otevřeném EGR cca 250 - 300 mg/Hg v závislosti na cyklu (cca 60%).

U mne dává cca 420 - 430 mg/Hg - Mám zaslepen fyzicky.

Při max soft. stažení by ses mohl dostat okolo 370 mg/Hg.

Pakliže Ti hodnota váhy spadne na míň, než předtím, musíš hýbat hodnotou (32768) na druhou stranu. Nejvyšší jde zadat 33 tisíc a něco a pod 32 tisíc se myslím nedostaneš, nebo jen velmi málo.

Dáš testovat a buď jí to vezme nebo ne.

Možná to bude chtít login 12233, aby byl kanál 03 přístupný.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
eriva12
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2009, 09:32
Bydliště: svitavy

Příspěvek od eriva12 »

moc ti děkuju,je to tak jak jsem to kdesi čet, ale už jsem si nevzpomínal, jak je to přesně...l.... díky moc..erich
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Ještě oprava ne mg/Hg, ale mg/str ;)
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Odpovědi: 0
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

místo 32768 dej 33768 a máš to na max zavřený přez SW
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

bude se to lišit na 77kw BXE, BLS?
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2007, 18:29

Příspěvek od Tiger23 »

Tiež by ma to zaujímalo :D
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14437
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tam bych řekl, že to nepůjde...
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

BXE, BLS - taky bych to zkusil jestli to jde, ale nemám na čem. Zrovna tak by to mělo být na 03 kanálu.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Hanny
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2009, 18:34
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Hanny »

libor.98 píše:místo 32768 dej 33768 a máš to na max zavřený přez SW
Omezil jsem na hodnotu 33768 a auto je od nízkých otáček hrozně líný.Těžko se zvedá do vyšších otáček.Nevíte někdo čím by to mohlo být?Děkuji.
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Jestli můžeš, zaslep ho záslepkou, pokud nemáš novější auto, tam by to mohlo vadit a rozsvěcela by se kontrolka - řeší se softwarově.

Ve finále soft. omezení je k ničemu, protože plně funkční EGR Ti při plné zátěži stejně musí zavřít. Jediný čeho docílíš, je to, že na volnoběh a při mírné zátěži a nižších ot. bude víc přivřený.

Mám zaslepeno plechem a nepozoroval jsem menší spotřebu ani vliv na výkon, jelikož u mne byl plně funkční. Alespoň se nezasírá motor. Vyplatí se to když už nedovírá a nechceš to čistit, tak zaslepíš.

Pokud nedovírá, soft omezení nepomůže.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Hanny
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2009, 18:34
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Hanny »

gigidpietro píše:Jestli můžeš, zaslep ho záslepkou, pokud nemáš novější auto, tam by to mohlo vadit a rozsvěcela by se kontrolka - řeší se softwarově.

Ve finále soft. omezení je k ničemu, protože plně funkční EGR Ti při plné zátěži stejně musí zavřít. Jediný čeho docílíš, je to, že na volnoběh a při mírné zátěži a nižších ot. bude víc přivřený.

Mám zaslepeno plechem a nepozoroval jsem menší spotřebu ani vliv na výkon, jelikož u mne byl plně funkční. Alespoň se nezasírá motor. Vyplatí se to když už nedovírá a nechceš to čistit, tak zaslepíš.

Pokud nedovírá, soft omezení nepomůže.
Zaslepit nemužu je to 2004 a po pak km svítí chyba emise do dílny.Takže tam mám vrátit zpátky tu hodnotu.
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Klidně jí vrať

Test EGR můžeš zkusit, kanál 03, zákl. nastavení.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“