Stránka 1 z 1

P207 1,4VTi chyba P0014

Napsal: 27 led 2014, 21:39
od benchi
Cau, na P207 1,4VTi / 70kw, r.v. 2009 najeto cca 60 tis. km, v Ecu chyba P0014 ...ohledne vyfuk. vacky. Na co se zamerit, stihnul jsem to jen napichnout. Dik.

Napsal: 05 úno 2014, 14:15
od roman1648
vytahaný rozvody? ;)

Napsal: 05 úno 2014, 15:09
od jaykay
jj to je tak, kdyz se skrizi BMW s PSA :D

Napsal: 05 úno 2014, 20:43
od roman1648
Jj je to v prdeli...ty rozvodovy retizecky jak u motorky

Napsal: 19 říj 2017, 13:38
od Bušík
Dobrý deň,poprosil by som o info,ako dopadol tento prípad.Mám v dielni ten istý problém,navyše motor mal zanedbaný olejový servis,rozpadnutú lištu rozvodov medzi vačkami.Motor som dôkladne vyčistil(strašná práca),vymenil som ovládací ventil výfukovej vačky,lištu. Motor ide ticho,ale po štarte stále zapisuje P0014 - zlý voľnobeh,po zvýšení otáčok fázovanie vačky je OK.Budem vdačný za každú radu.

Napsal: 19 říj 2017, 14:52
od roman1648
Rozvody,nove a,nastaveny na pripravky?

Napsal: 19 říj 2017, 16:41
od benchi
čau, u toho co jsem řešil bylo špatný uložení sací vačky, vydřený domek na konci vačky u Vanos kola od ocelového kroužku. Tudy se potom ztracel tlak pro presuvnik. Pokud máš ok rozvody a solenoidy tak mrkni na to uložení.

Napsal: 19 říj 2017, 21:19
od Bušík
Uloženie vaček som pozeral pri čistení motora a nie je to idealne,pravdepodobne tam dochadza k uniku tlaku /pri vyšších otáčkach časovanie funguje/.
Ako si to vyriešil ? Pol domčeka je hlava motora.

Napsal: 19 říj 2017, 21:36
od benchi
u dvou co jsme měli na dílně jsme si nechali vyrobit na cnc z leteckého duralu jen ten krajni domek u sací vačky, je ze dvou dílů. Nové kroužky od Peugeot už jsou asi z teflonu nebo co je to za matros. Po složení vše ok.